Täälä sitä vasta on saamen turistirojua. eikö kukaan pahoita mieltänsä? mitä? häpeäksi koko kultturille.
Vuotson rojukauppa
8
513
Vastaukset
- lapinuuvana
onko net pyörät vuokrattavana siinä pihasa?
- SeurausSaamattomuudesta
On turha valittaa, jos itse ei tee mitään. Missä ovat saamelaiset, jotka myyvät aitoa Lappi-tavaraa, kuten poronsarvet, taljat, nutukkaat, päähineet jne. ? Kyllä turisti tietää mitä se haluaa ja maksaa enemmänkin kun saa aitoa tavaraa kiinalaisen sijaan.
- matkamiesmaan
Joo .. minne on kadonneet ne pressukatusmyymälät pysäkeiltä. Oli vielä 90 luvulla
- PatenKertymät
kakski paskannusta kirjastoon päivässä on jo hyvä saldo.
- patenMietelmät
joulunalla tuplaten ko on niin palio ilimasia torttukahavia tariolla.
- Zindis
Tarkoitatko Vuotson Majan vastapäätä olevaa kaatopaikkaa?
- matkamiesmaan
En... vaan tuolla ylälapissa oli pressusta koottuja pieniä katoksia levikkeillä. Myynni.ssä oli tuota samaa lappikamaa mitä nytkin myyvät kivijalkakaupoista. Ostin sieltä jopalämpimän savusiiankin tyroksilaatikosta. Hyvää oli
- kakelistuoxuu
prrssujen lemppari kioski
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943358
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232782Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1102397- 401794
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2421593- 321547
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt411535- 281330
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201306- 951191