postin palvelut heikkenevät

Ieva

Näkyy olevan niin, että tiistaisin ei postia kanneta, ja se pistää miettimään, kannattaako maakunnallista päivälehteä enää tilata , kun jo viikonlopun lehdetkin tulevat pyhän jälkeen. Sitä paitsi uutiset on jo kuultu moneen kertaan, kun posti illalla tulee. Mielestäni nettilehti ei ole paperille painetun lehden veroinen.-Kylläpä lehdenkustantajat ovat kyenneet järjestää rintamailla asuville tilaajilleen päivittäisen lehtijakelun.
Mistähän syrjäseutujen palveluja vielä voitaisiin nipistää?

16

2364

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Enpalauta

      Kyllähän jakelussakin on jotain häikkää,jaetaan ihmisten posteja ihan minne sattuu.Onko jakajilla lukihäiriö kun ei osata lukea osoitteita.Minulle tuli esimerkiksi kolmen eri ihmisen posti vaikka osoitteet oli oikein.

      • Surkeaapalveluapostilta

        Et ole ainoa sillä nykyisin posti ”kehittää” toimintaansa viemällä postipisteistä noudettavaa posti muihin asiakasta kauempana oleviin pisteisiin keskittämällä isompia peruskirjekuoria johonkin heidän mielivaltaisest valitsemaan noutopisteeseen. Käsittämätöntä touhua! Minkälainen porukka näitäkin miettii? Ei asiakaspalvelusta minkään valtakunnan käsitystä.


      • Näinkin

        Maakunnalliset päivälehdet ovat tiistain jakelun piirissä .


    • sallasta_saara

      lisätään viestejä vaan tuhansia joten riittää työtä

    • tornion_likka

      Totta KOKO yö viestejä sisään tämä poistelu vaan innostaa hurjasti

    • pietari_luri

      Viestien poistajalle terveisiä on sinulla ikuinen projekti sen tulemma porukalla takaamaan

    • roiskeläppä_lexus

      Jos joku tuntee kertokaa näistä kysellään 20 vuotta ja senkin jälkeen

    • Niillevaara

      Jotenkin tuntuu että avointa ja vilkasta keskustelua edes haluta ko aiheesta ?

      • Tietäjä-

        Lukekaa säännöt ennen kuin kirjoitatte mitään.


    • NottaJaa

      Hienoa että asiasta saa keskustella !

    • pekka-p-

      Ei siinä mitään että Postin palvelu heikkenee
      Onneksi myös postimaksut nousevat.

    • takaperänbiera

      Olipa kova kysely näistä kavereista Muonion ja Ivalon chatissa

    • Niin heikkenevät. Laskut menevät minne sattuu - karhukirjeitä tulee.

    • Peruspalvelu

      Minusta postipalvelut ovat peruspalvelua jonka valtio pitää taata.

    Ketjusta on poistettu 119 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      176
      1767
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      347
      1318
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      67
      1217
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      240
      990
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      46
      940
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      58
      859
    7. Mitä mietit jos näet hänet jossain?

      🤗
      Ikävä
      69
      798
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      39
      754
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      684
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      660
    Aihe