postin palvelut heikkenevät

Ieva

Näkyy olevan niin, että tiistaisin ei postia kanneta, ja se pistää miettimään, kannattaako maakunnallista päivälehteä enää tilata , kun jo viikonlopun lehdetkin tulevat pyhän jälkeen. Sitä paitsi uutiset on jo kuultu moneen kertaan, kun posti illalla tulee. Mielestäni nettilehti ei ole paperille painetun lehden veroinen.-Kylläpä lehdenkustantajat ovat kyenneet järjestää rintamailla asuville tilaajilleen päivittäisen lehtijakelun.
Mistähän syrjäseutujen palveluja vielä voitaisiin nipistää?

16

2364

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Enpalauta

      Kyllähän jakelussakin on jotain häikkää,jaetaan ihmisten posteja ihan minne sattuu.Onko jakajilla lukihäiriö kun ei osata lukea osoitteita.Minulle tuli esimerkiksi kolmen eri ihmisen posti vaikka osoitteet oli oikein.

      • Surkeaapalveluapostilta

        Et ole ainoa sillä nykyisin posti ”kehittää” toimintaansa viemällä postipisteistä noudettavaa posti muihin asiakasta kauempana oleviin pisteisiin keskittämällä isompia peruskirjekuoria johonkin heidän mielivaltaisest valitsemaan noutopisteeseen. Käsittämätöntä touhua! Minkälainen porukka näitäkin miettii? Ei asiakaspalvelusta minkään valtakunnan käsitystä.


      • Näinkin

        Maakunnalliset päivälehdet ovat tiistain jakelun piirissä .


    • sallasta_saara

      lisätään viestejä vaan tuhansia joten riittää työtä

    • tornion_likka

      Totta KOKO yö viestejä sisään tämä poistelu vaan innostaa hurjasti

    • pietari_luri

      Viestien poistajalle terveisiä on sinulla ikuinen projekti sen tulemma porukalla takaamaan

    • roiskeläppä_lexus

      Jos joku tuntee kertokaa näistä kysellään 20 vuotta ja senkin jälkeen

    • Niillevaara

      Jotenkin tuntuu että avointa ja vilkasta keskustelua edes haluta ko aiheesta ?

      • Tietäjä-

        Lukekaa säännöt ennen kuin kirjoitatte mitään.


    • NottaJaa

      Hienoa että asiasta saa keskustella !

    • pekka-p-

      Ei siinä mitään että Postin palvelu heikkenee
      Onneksi myös postimaksut nousevat.

    • takaperänbiera

      Olipa kova kysely näistä kavereista Muonion ja Ivalon chatissa

    • Niin heikkenevät. Laskut menevät minne sattuu - karhukirjeitä tulee.

    • Peruspalvelu

      Minusta postipalvelut ovat peruspalvelua jonka valtio pitää taata.

    Ketjusta on poistettu 119 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1268
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      912
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      24
      869
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      286
      760
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      738
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      638
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      558
    Aihe