..lottovoitto:
https://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/veran-kahdeksan-vuoden-velkahelvetti-on-vihdoin-ohi-olen-miettinyt-miten-saatoin-olla-niin-tyhma/6903902#gs.hVgfO2A
"Olisin syyttänyt exääni, joka ei ottanut vastuuta perheemme taloudesta, ja otimme lainat sekä luotot vain minun nimiini hänen luottotiedottomuutensa takia"
Luottotiedoton jännärenttu löydetty, tottakai sen vuoksi pitää tehdä velkaa, ottaa lainoja ja luottoja.
"Helsinkiläinen toimittaja ja yrittäjä joutui talousvaikeuksiin parikymppisenä nuorena äitinä. Parisuhde kariutui, ja velat jäivät Veralle."
Jännärentulle lapsikin tehtynä.
"Vaikka Vera ei syytä tilanteestaan muita, ihmettelee hän kuitenkin pankkien toimintaa 2000-luvulla.
"– Sain esimerkiksi kaksi luottokorttia, vaikka olin parikymppinen ja äitiyslomalla, eikä minulla ollut töitä."
Jännärfenttu sai synninpäästön, ainoastaan pankki on paha.
Jännärenttu sai niin fyysisesti kuin psyykkisesti puhtaan & neitseellisen naien, mitä sitten saa vuosien päästä joku kiltti & kunnollinen mies jonka Vera viimein kelpuuttaa? Niinpä.
"Tulevaisuudessa Vera haluaa tehdä asuntosijoittamista. "
Jos veikata pitäisi niin arvaisin että jossain vaiheessa joku kiltti & kunnollinen mies hyväksytään mukaan Veran kuvioihin -> menevät naimisiin -> kiltin & kunnollisen miehen rahat yhdessä sijoitetaan asuntoihin -> n. 10v. kuluttua on Veran mielestä on aika puhua -> Omaisuus menee jakoon (kiltti & kunnollinen toi mukanaan siitä100%,) -> Voimaantunut Vera antaa naistenlehdille haastatteluja kuinka on luonut omaisuutensa asuntosijoittamisella, vaikka tyhjästä on lähdetty nainenkin voi onnistua busineksen teossa.
Naisen panostus jännämieheen, käänteinen...
22
246
Vastaukset 22
Eikös tuo ole aika tyypillistä "kiltin ja kunnollisen" ihmisen toimintaa? Pelkästään oletetaan, että toinen hoitaa ja riittää, että itse on se "kiltti ja kunnollinen"?
Onko sillä väliä onko se "k&k" mies vai nainen? Tässä se oli nainen. Ja jos tuon jälkeen joku mies menee hyväntekijäksi tuolle naiselle ottamatta vastuuta itse, ei ole tuota naista kummasempi.
Ei se tapa välittämistä ja rakkautta jos vaikka talousasiat pitää erillään. Eikös sitä yleensä kahvikin jouda eri kupeista? No big deal siis...Omituinen kuva sulla kyllä kiltteydestä & kunnollisuudesta jos sun käsitys siitä on tuiollainen. Kiltti & kunnollinen ei ikinä laita toista maksamaan ja odota toisen hoitavan vaan hoitaa itse.
"Ja jos tuon jälkeen joku mies menee hyväntekijäksi tuolle naiselle ottamatta vastuuta itse, ei ole tuota naista kummasempi. "
Mitä tuo nyt oli tarkoittavinaan? Miten niin ei ota vastuuta k&k jos hoitaa suunnilleen kaikki asiat kuntoon?
Joo ei, ennemminkin ehkä jopa lisää sitä mutta kyllä se saattaa big deal olla tuollaisille Veran kaltaisille naisille, siksi koska ne on itse työntäneet kymmenen vuoden tienestinsä johonkin jännäpaskaan ne haluaa tasoituksen K&k mieheltä.Harmaaritari kirjoitti:
Omituinen kuva sulla kyllä kiltteydestä & kunnollisuudesta jos sun käsitys siitä on tuiollainen. Kiltti & kunnollinen ei ikinä laita toista maksamaan ja odota toisen hoitavan vaan hoitaa itse.
"Ja jos tuon jälkeen joku mies menee hyväntekijäksi tuolle naiselle ottamatta vastuuta itse, ei ole tuota naista kummasempi. "
Mitä tuo nyt oli tarkoittavinaan? Miten niin ei ota vastuuta k&k jos hoitaa suunnilleen kaikki asiat kuntoon?
Joo ei, ennemminkin ehkä jopa lisää sitä mutta kyllä se saattaa big deal olla tuollaisille Veran kaltaisille naisille, siksi koska ne on itse työntäneet kymmenen vuoden tienestinsä johonkin jännäpaskaan ne haluaa tasoituksen K&k mieheltä.No eikös tuo jutun k&k nainen olekin lopulta hoitanut sen "jännän" velat itse?
Ja taas jos joku "k&k" mies tulee jatkossa kuvioihin, niin kannattasko hänen sitten olla lahjoittamatta rahojaan naiselle? Silloinhan hän toimii itselleen vastuullisesti.
Voihan sitä olla se "k&k" vaikka ei "osta" hyvyyttään...Dissident kirjoitti:
No eikös tuo jutun k&k nainen olekin lopulta hoitanut sen "jännän" velat itse?
Ja taas jos joku "k&k" mies tulee jatkossa kuvioihin, niin kannattasko hänen sitten olla lahjoittamatta rahojaan naiselle? Silloinhan hän toimii itselleen vastuullisesti.
Voihan sitä olla se "k&k" vaikka ei "osta" hyvyyttään..."Ja taas jos joku "k&k" mies tulee jatkossa kuvioihin, niin kannattasko hänen sitten olla lahjoittamatta rahojaan naiselle? Silloinhan hän toimii itselleen vastuullisesti. "
heh, Luuletkos että tuolla tavoin itselleen vastuullisesti toimiva kiltti & kunnollinen mies Veralle kelpaisi? ei tasan kelpaa koska on maksettavana "Velka" jonka jännämies aiheutti, ei varmastikaan Vera noin vaan hyväksy että se kuitataan tuosta vaan, ei tietenkään vaan Vera peri rahat korkojen kanssa takaisin kiltiltä & kunnolliselta mieheltä. meneppäs sanomaan sitten jos aprisuhteeseen alat jonkun tuollaisen Veran kaltaisen naisen kanssa että eikös se olekin niin että kumpikin maksaa omat kulunsa ja jälkeläistensä kulut, asumiskulut jaetaan suhteessa nuppiluun yms. niin ihan varmasti saat kuulla olevasi kylmä, tunteeton paskiainen etkä mikään k&k:Harmaaritari kirjoitti:
"Ja taas jos joku "k&k" mies tulee jatkossa kuvioihin, niin kannattasko hänen sitten olla lahjoittamatta rahojaan naiselle? Silloinhan hän toimii itselleen vastuullisesti. "
heh, Luuletkos että tuolla tavoin itselleen vastuullisesti toimiva kiltti & kunnollinen mies Veralle kelpaisi? ei tasan kelpaa koska on maksettavana "Velka" jonka jännämies aiheutti, ei varmastikaan Vera noin vaan hyväksy että se kuitataan tuosta vaan, ei tietenkään vaan Vera peri rahat korkojen kanssa takaisin kiltiltä & kunnolliselta mieheltä. meneppäs sanomaan sitten jos aprisuhteeseen alat jonkun tuollaisen Veran kaltaisen naisen kanssa että eikös se olekin niin että kumpikin maksaa omat kulunsa ja jälkeläistensä kulut, asumiskulut jaetaan suhteessa nuppiluun yms. niin ihan varmasti saat kuulla olevasi kylmä, tunteeton paskiainen etkä mikään k&k:Eli k&k tyyppi on vaan yksinkertaisen munaton mies, joka on se aisurityyppi tai mgtowtyyppi mistä täällä puhutaan?
Potaskaa!
Ja eikös tuo nainen ollut jo saanut raha-asiat kuntoon?
Ja se mikä tuossa teki tuosta samanlaisen marisian, kun jotkut muutkin (jossain)...se syytti pankkeja omasta hölmöydestään.
En ole kyllä elämäni aikana vielä törmännyt sellaiseen naiseen, joka olisi maksattamassa minulla omia töppäilyjään...enkä suostuis. On tässä omiakin maksettavia kuluja tarpeeks.Wwuwuw kirjoitti:
K&k lausutaan ketku..
Ole nyt kerrankin samaa mieltä..Ai mää vai?
No ei ne ketkuja oo...täällä ne on kyllä vähän omituisesti maailmaa näkeviä...Dissident kirjoitti:
Ai mää vai?
No ei ne ketkuja oo...täällä ne on kyllä vähän omituisesti maailmaa näkeviä...Sää sää..on hieno.
K & (et) K= ?Wwuwuw kirjoitti:
Sää sää..on hieno.
K & (et) K= ?K&k; kin on hieno... vähän tulee mieleen ne namit...m&m;t.
Sää on hiano joo. Loikoon riippukeinussa tertsillä ja kiva veto hellii sopivasti. Oikeen letkee meininki.
Tyttö loikki trampalla ja poitsu köhnöttää huoneessaan tyttöystävänsä kaa. Käytiin viemässä mummolle ja exälle kukkia tänään ja kortit. Olin ihan kiltisti, vaikka exän nyxäkin oli siellä. Mukava äijä. Vähän ujonläntä, mutta kyllähän tuo hekotteli kun viskoin läppää...exä tais olla eniten vaivaantunein. Heh...Dissident kirjoitti:
Eli k&k tyyppi on vaan yksinkertaisen munaton mies, joka on se aisurityyppi tai mgtowtyyppi mistä täällä puhutaan?
Potaskaa!
Ja eikös tuo nainen ollut jo saanut raha-asiat kuntoon?
Ja se mikä tuossa teki tuosta samanlaisen marisian, kun jotkut muutkin (jossain)...se syytti pankkeja omasta hölmöydestään.
En ole kyllä elämäni aikana vielä törmännyt sellaiseen naiseen, joka olisi maksattamassa minulla omia töppäilyjään...enkä suostuis. On tässä omiakin maksettavia kuluja tarpeeks.Ei ole potaskaa vaan juuri noinj ne naiset ajattelee, k&K:n raha kelpaa mutta samaan aikaan saa naisen pohjjattoman halveksunnan kun taas turpaan mättävää jännämiestä nainen ihailee kun se on "jämäkkä". K&K:lta nainen ei hyväksy samanlaista jämäkkyyttä koska se on suoraan pois naisen pankkitilistä.
Joo, sunm kohdalla ne ei ehkä olekaan niin herkästi maksattamassa koska tietää että sulla onm kuluja ihan samalla tavoin kuin sillä miehellä jota ne itse lypsää kuivaksi mutta jos olisit lapseton mies kyllä alkaisi varmaan tulla vaateita osallistumisesta viimeistään yhteenmuuttovaiheessa. Nainen esim. neljä lasta osallistuisi perheen kuluihin ehkä 20% ja sinä loput 80%.Harmaaritari kirjoitti:
Ei ole potaskaa vaan juuri noinj ne naiset ajattelee, k&K:n raha kelpaa mutta samaan aikaan saa naisen pohjjattoman halveksunnan kun taas turpaan mättävää jännämiestä nainen ihailee kun se on "jämäkkä". K&K:lta nainen ei hyväksy samanlaista jämäkkyyttä koska se on suoraan pois naisen pankkitilistä.
Joo, sunm kohdalla ne ei ehkä olekaan niin herkästi maksattamassa koska tietää että sulla onm kuluja ihan samalla tavoin kuin sillä miehellä jota ne itse lypsää kuivaksi mutta jos olisit lapseton mies kyllä alkaisi varmaan tulla vaateita osallistumisesta viimeistään yhteenmuuttovaiheessa. Nainen esim. neljä lasta osallistuisi perheen kuluihin ehkä 20% ja sinä loput 80%.No edelleen ihmettelen, että miksi silti pitäisi suostua kenenkään elättäjäks? Ei vaikka ois kuin rahaa ja ylimääräistä.
Täälläkin varmaan ei ole yhtään naista, joka maksattas sulla tai kenelläkään miehellä elämänsä...kyllä ne hoitaa sen itse, kun ovat hoitaneet aikaisemminkin.
Mutta varmaan on niitä "loisiakin" jotka silmät pyöreinä "ottaa vastaan" mitä tarjotaan. Ja niitä on sukupuolesta riippumatta aina.Dissident kirjoitti:
K&k; kin on hieno... vähän tulee mieleen ne namit...m&m;t.
Sää on hiano joo. Loikoon riippukeinussa tertsillä ja kiva veto hellii sopivasti. Oikeen letkee meininki.
Tyttö loikki trampalla ja poitsu köhnöttää huoneessaan tyttöystävänsä kaa. Käytiin viemässä mummolle ja exälle kukkia tänään ja kortit. Olin ihan kiltisti, vaikka exän nyxäkin oli siellä. Mukava äijä. Vähän ujonläntä, mutta kyllähän tuo hekotteli kun viskoin läppää...exä tais olla eniten vaivaantunein. Heh...Palstalla itseään kilteiksi ja kunnollisiksi nimittävät on yleensä ketkuja, ja sekin on nätisti niistä ilmaistu.
Pääasia että oot itte sinut tuon jutun kanssa..
Mun mutsi oli aamupäivällä etsinyt mua, mutta niin se kyselee minusta minultakin kun siinä sitten vieressä olen..Elää menneessä, mutta jokseenkin onnellisen oloisena..Wwuwuw kirjoitti:
Palstalla itseään kilteiksi ja kunnollisiksi nimittävät on yleensä ketkuja, ja sekin on nätisti niistä ilmaistu.
Pääasia että oot itte sinut tuon jutun kanssa..
Mun mutsi oli aamupäivällä etsinyt mua, mutta niin se kyselee minusta minultakin kun siinä sitten vieressä olen..Elää menneessä, mutta jokseenkin onnellisen oloisena..No en mä nyt tiedä oisko kaikki...Harmiskin on kelpo äijä...näkee vähän toisellatapaa asiat...
Jep. Näin on..
No muisti on vanhemmiten sellanen...lähimuisti häviää, mutta vanhat on kirkkaana mielessä. Ja hyvä jos on onnellinen, kun voi sitä äityä äkäsekskin.
- Totuus-
Just júu. Komean jännämiehen takii nainen ottaa velkaa koska uskoo että mies on hyvä kumppani.
- Vieraanmiehenlapsi
Mies uskoo että kaunis nainen on hyvä kumppani.
- hienoahienoa
Se on jännä juttu, että mitä jännempi mies on, sitä enemmän nainen on valmis panostamaan mieheensä henkistä ja fyysistä pääomaa. Mitä taas kiltimpi ja kunnollisempi, sitä vähemmän.
- kilttipaskat
On se jännä juttu kun on jännä.
Itse panostan vaan itseeni koska aina jännämies riski. Myös niissä kilteissä ja kunnollisissa.
- Kaisanoasaa
Miten naiset voi olla niin tyhmiä. Komea jännämies ja nainen tekee kaikken mitä jännämies sanoo. Ottaa lainaa ja maksaa jännän elämän.
- Ikisinkkunainen
Tästä näkee että naiset on kilttejä. Toista kun jännäpaska miehet.
Eli miehet ovat tyhmiä jos kustantavat naisen elämän.. Vika on siis silloinkin miehissä, eikä naisissa, kun ne "juoksevat vain rahan perässä".
Wwuwuw kirjoitti:
Eli miehet ovat tyhmiä jos kustantavat naisen elämän.. Vika on siis silloinkin miehissä, eikä naisissa, kun ne "juoksevat vain rahan perässä".
Luottotiedottomia löytyy muuten paljon enemmän miehistä kuin naisista.
- Kaisanoasaa
Kyllä ihmiset voi elää kokonaan velattonana. Minä ainakin ja teen kaikkeni ettei tule velkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1081275
- 45891
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50716- 70656
Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r123632- 67606
- 53587
- 55535
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.93463Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142443- 5438
- 34437
- 51435
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?113434Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?19430- 49427
Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e82417- 52403
- 42390
Veikkauksen asiamiehen provikat?
Minkä verran peliautomaatin pitäjä saa peliautomaatin tuotosta?28379