Tinder bännit... naisena

Kuriton

Haha, olin tommosen vähä yli viikon tinderissä kunnes sain bännit. Kirjoittaessani viestiä jollekin näytössä oleva keskustelun yhteys vähän kuin katkes ja yllättäen muutamas sekunnis olikin resistöröitymis kohdassa. Jäi epäselväksi sainko väliaikaisen vai elinikäisen sillä en saanu mitään viestiä siitä. Rekistöröityessä uudelleen, tulee "hups jokin meni pieleen. Yritä uudelleen." Saatoin rikkoo yksityyttäni suojelemiseks yhtä sääntöö. Ensin en ollut siel omalla nimellä vaan vähän kuin nimimerkillä. Siis ihan aloittelijana olin siel. Yhdeltä tyypiltä sain viestii "mä ilmotin sust ylläpitoon." Ja vastauksena, et oon varmaan nyt sit feikki koska mulla ei oo omaa nimee siel ja et mun profiili hakuteksti on vähän kummallinen. Sei ollu mitenkään seksiin liittyvä suoranaisesti kosk mitään yhenillan juttui en ollu hakemas. Kerroin tekstissä etsin suhdetta jota yhdistää piiskaus. Eli oon välillä kova suustani ja toivoisin miehen antavan selkää. Ja koen tarvitsevani tätä vahvasti. Sellaista auktoriteetin omaavaa miestä jne. Kaikki lähti ku luin valtavasti kotikuri suhteista ja kieltämättä olin todella kateellinen muille, et heillä toimii tää systeemi ja omassa suhteessani ei. No eroon se johti.
Noh sen viikon aikana mä kuitenkin mietin, et ois ehk parempi laittaa oma nimi sinne ennenku tosta syystä lentäisin. Tein uudet tunnukset kokonaan ja samalla kuvalla muuten. Tinder tosin väitti mulle vastaan iästä. Oon iältäni 25v ja tinder laittaa 24v. Kolme kertaa sama jokaisella rekistöröitymisellä. Oikaisin vielä tekstissä et oon 25v vaik tää tinder väittää jatkuvasti muuta. Synttäreistä on aikaa 3kk:tta joten ei siitä johdu. En ehtiny kovin montaa päivää olee siel ku lensin. Ensin tuli otettuu pikkasen yhteen jonkun tyypin kans jonka kanssa ensin juttu luisti. Kaatu lopulta et hän alko kyselee ulkonäkö juttui. Onks mul ig ja vastasin, ei oo ja tommost. Sit se kysy jossaim vaihees "onks sul hyvä perse ees? 😂" Ja mä... kilahdin. Olin eka tosi järkyttyny että ehkä myös loukkaantunu et täst tyypist paljastu tämmönen. Sanoin sille muutamal lauseel tyyliin et sustahan paljastu kusipää ja oot tommonen pinnallinen. Ehk kolme sanaa ja hän vastas "Jep. Lopetaan tää nyt. Moikka." Meni alle min ja se poisti mut. Muutama päivä viel ja lensin itte sielt. Mun mielestä tää on epäoikeudenmuikasta, se et mä en ees tiedä mistä syystä mä todellisuudessa lensin. Tiedän et toi on väärä paikka ettii jotain kotikuri suhdetta ku jengi käsittää väärin. Tai hakee jotain yhenyön hommii. Mä mietin jopa et onks mun tili voitu kaapata? Nii ja mä en tehny mitään fb tunnuksii sen takii. Mistä saa tinder ylläpitoon yhteyden? Onks kellään kokemuksia? Emmä näin kuriton voi olla...

2

3559

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kova on mielikuvitus. Yläasteen äidinkielentunnillako keksit?

    • Anonyymi

      Tinder saattaa antaa mielivaltaisesti bännejä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      130
      1355
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      101
      876
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      511
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe