Nainen, montako miestä olet jättänyt?

Kaikysyäsaa

Jätätkö miehiä helposti?

31

635

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ko_

      Saat kyllä kysyä 😊

    • En yhtään

      • Nykykyisen yritin mutta jäi yritykseksi


      • valtakunta kirjoitti:

        Nykykyisen yritin mutta jäi yritykseksi

        Eikä keretty olemaan kuin 3kk kun yritin jättää ja nyt sitä oltu yli 15 vuotta yhdessä.


      • ÄtmiLooseri
        valtakunta kirjoitti:

        Eikä keretty olemaan kuin 3kk kun yritin jättää ja nyt sitä oltu yli 15 vuotta yhdessä.

        Ethän sä voinut jättää miestä, kun olit häneen niin ihastunut ja rakastunut.
        Tilanne olisi ollut aivan toinen, jos et olisi ihastunut mieheen, vaikka mies olisi ihastunut sinuun.
        Silloin olisit kyllä jättänyt miehen.
        Pysyvään suhteeseen vaaditaan aina, että nainen ihastuu.
        Ei pysyvää suhdetta synny, jos mies on yksin ihastunut naiseen, ei siitä synny pysyvää suhdetta.
        Nainen antaa yleensä aina pakit tällaisissa tilanteissa ja mies ei asialle mahda mitään.
        Miehen on helpompi vetää vaijerilla kuu maanpinnalle, kuin hurmata nainen, johon on ihastunut, mutta nainen ei ole mieheen ihastunut.


      • ÄtmiLooseri kirjoitti:

        Ethän sä voinut jättää miestä, kun olit häneen niin ihastunut ja rakastunut.
        Tilanne olisi ollut aivan toinen, jos et olisi ihastunut mieheen, vaikka mies olisi ihastunut sinuun.
        Silloin olisit kyllä jättänyt miehen.
        Pysyvään suhteeseen vaaditaan aina, että nainen ihastuu.
        Ei pysyvää suhdetta synny, jos mies on yksin ihastunut naiseen, ei siitä synny pysyvää suhdetta.
        Nainen antaa yleensä aina pakit tällaisissa tilanteissa ja mies ei asialle mahda mitään.
        Miehen on helpompi vetää vaijerilla kuu maanpinnalle, kuin hurmata nainen, johon on ihastunut, mutta nainen ei ole mieheen ihastunut.

        Aha toinen uhkasi tappaa itsensä ja joutui tehohoitoin, elin pelossa suhteessa ja oireilin sitten itsetuhoisuudesta.
        ”Todellinen rakkaus tarina” söin lääkkeitä lihoin vuodessa yli 40kiloa ja painoin lopulta päälle 100kg tarkempaa mittaa en ole ottanut mutta kyllä ne kuvista tunnistaa.


    • Alma_76v

      Jos äijält loppuu rahat nii se o äijä kierrätysee heti.
      Ei ol mittää onkelmaa jos äijäll paljo rahhaa o.

      • DeDollaroElDorado

        Naisenkin pitää olla varakas ja seksikkäämmän näköinen kuin kukaan supermalli :)


      • juujuujuujuu

        Sinähän et oikeasti ole nainen, vaan yksi palstan naisista mitääntietämättömistä ätmeistä.


    • abandon.chocha

      Naiset ovat aina muka jättäneet

      Eivtäkä kerro kuinka mies heitti ulos lumihankeen kälättävän riesakkeen

    • EdesUnissa
    • En muista. Kuka niitä viitsii edes laskea? Joka vanhoja muistelee, sitä heinäseipäällä takaraivoon, vai miten se nyt meni?

      • Baker.chocha

        Kuules Reinin Marjo
        Eläpä nä uutisoi subjektiivisesti aina, että jullkisnainen jätti rikkaan miehen
        ku objektiivisesti tarkasteltuna Julkkismies heitti pyrkyriämmän kadulle pummaamaan

        Sinun uutisissa tarvittais puolueeton sensurointi

        tästäkö uutisesi saat........höynä:
        https://www.youtube.com/watch?v=zmI2yDAyWYI

        Opi harkizsemaan mitä sanot, kultaseni
        nih opetan leipomaan pehmeämpää pullaa

        oikein neljällä letitettynä, eikä äijäs kiukuttele aamukaffella


      • En ole jauhopeukalo, enkä osaa leipoa kunnollista pullaa. Ei ole edes motivaatiota, eikä kärsivällisyyttä opetella. Myönnän rehellisesti, minä en sovi hellapoliisiksi.
        Mikäli tulee tarvetta, ostan pullani kaupasta.


    • Hehe.

      Sekin nainen, jonka heitin ovesta ulos oli kertonut jättäneensä minut.

      • prepaid.chocha

        Miten saat sen kännipäiset yösoitot loppumaan?

        Siideriexä sai jostain salaisen luurinumeroni
        luuli jonkin naisen numeroxi

        Textaili:"Saatanan huora.." jms


      • prepaid.chocha kirjoitti:

        Miten saat sen kännipäiset yösoitot loppumaan?

        Siideriexä sai jostain salaisen luurinumeroni
        luuli jonkin naisen numeroxi

        Textaili:"Saatanan huora.." jms

        Asetan ongelmasi oikeaan viitekehykseensä toteamalla, että tuntematon taho tunki postilaatikosta palavaa materiaalia eteiseen, tuntematon taho sabotoi autoani ja jouduin tuntemattoman tekemän pahoinpitely-yrityksen kohteeksi.

        En toki väitä, että edellisellä on mitään tekemistä minkään kanssa.

        Silkkaa yhteensattumaa varmaankin.


    • Kaunis30

      Olen jättänyt kolme miestä. Joivat liikaa alkoholia. Nykyinen 42 v mieheni ei juo liikaa

    • Juu, aina käytön jälkeen.

      • Bacardimainos

        Wuffeli on rukoilIja sirkka

        popsii kollisirkan jo panon aikana..KÄÄÄK


      • EdesUnissa

        Älä heitä niitä pois. Miehiä voi kierrättää...


    • Neitonen28

      En ole jättänyt ketään. Miehet aina jättää.

      • ÄtmiLooseri

        En ole minäkään jättänyt ketään. Naiset aina jättää.


    • äsilrejg

      Kaksi miestä olen jättänyt. Itse en ole tullut jätetyksi.

    • Elluhalloyb

      Aikas monta...
      Yks on jätänyt munt..mut ei luvannut ruusutarhaa..rehellinen ol...👍😉🌻🍀

    • .. Normi Toimintaa.. BonoBo ja/tai NarsuMarsu Naarailla(kin).. ;P

      .. Ja Suomihan on BonoBoLand Nr1., joten.. ;D

    • aamen.suomalaisittain

      Rakkaus on ikuista, kohde vain vaihtuu. Raamatullista on moniavioisuus.
      Suomessa se ei onnistu yht'aikaa, mutta peräkkäin kyllä.

    • timantia.chocha

      Mitäs sillä väliä, jos mies mieron tielle naisensa ryjänsä kera heittää

      kuhan timantit jäävät

      Zalando kengät vain porstuaan jäivät
      kun loppui eukolla kissanpäivät

    • näinmeilläkävi

      Kyllä jätän helposti. Kun käry kävi singahti ovesta niin nopeaa ettei älynnyt siinä vaiheessa että lukotkin oli vaihdettu. Oli se noloa naapurit kuuli sen itkun ja esityksen ja huudon. Annoin liian helposti periksi. Pakko se oli päästää sisälle takaisin kun naapuri soitti ja kysyi onko mies humalassa ja minulla kaikki ok. Helposti se lensi ja muiden ihmisten vuoksi otin se sisään. Olisi saanut mennä. Hävettää katsella naapuria tämän jälkeen. Toki nostan kättä sille mutta muuta kuin en ala selittää. Sitä kyllä kiinnostaa kovasti mitä aion miehelle tehdä.

    • Yhden voin laskee varmaan, että jätin, 22v. Olin sanonut, että jos tekee tietyn elämän valinnan, jätän. Niin sitten tein. Yksi jätti minut, kun olin 17v. Syy oli varmaan etäisyys, monessa mielessä. Muut on sitten loppuneet jotenkin itsekseen. Olleet sen verran lyhyitä suhteita, ettei voi vielä minusta seurusteluksi edes laskea.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      580
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      482
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe