Pieni maailman kuva

Äitii

On palstan miehillä. Nainen nainen nainen nainen nainen nainen nainen. Taitaa äitiä olla ikävä.

16

418

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siitä puhe, mistä puute.

• Saman voi sanoa myös niin, että jos seksi toimii, se on 10 % elämästä, jos ei, se on 90 %.

(Tai 99,9 %.)

• Optinisti kirjoitti:

Saman voi sanoa myös niin, että jos seksi toimii, se on 10 % elämästä, jos ei, se on 90 %.

(Tai 99,9 %.)

Miten seksi ei voi toimia?

• Kun ei enää ole kemiaa. Ts. nainen tarvitsisi jotain uutta ja ryhtyy ns. pihtaamaan.

• Ikisinkkunainen
        Optinisti kirjoitti:

Kun ei enää ole kemiaa. Ts. nainen tarvitsisi jotain uutta ja ryhtyy ns. pihtaamaan.

Mies voi elää ilman naista. Ei ole minkäänlaista valittamisen aihetta silloin.

• RumaÄtmi
        Ikisinkkunainen kirjoitti:

Mies voi elää ilman naista. Ei ole minkäänlaista valittamisen aihetta silloin.

Pillu on kuiteski mielessä 24/7

• Optinisti kirjoitti:

Kun ei enää ole kemiaa. Ts. nainen tarvitsisi jotain uutta ja ryhtyy ns. pihtaamaan.

Noh minä en ole pihdannut.😁

• Optinisti kirjoitti:

Minä kyllä oon halunnut uusia ominaisuuksia kun menee yksinäisyydeksi mutta onneksi kultaiseni on luvannut täyttämään ne aukot kun aloin miettimään haaremi miehiä💕😱 hulluksi tässä tulee jos puutteessa elää.

• Menepäätohtorille
        RumaÄtmi kirjoitti:

Pillu on kuiteski mielessä 24/7

Sehän ei ole naisen ongelma.

• Pentti.T.Impo
        valtakunta kirjoitti:

Miten seksi ei voi toimia?

Voi kuule lukemattomilla eri tavoilla. Kenties toinen osapuoli menettää halunsa lähes tyystin, ja seksi lakkaa toimimasta, kun sitä ei ole. Sitten voi olla että sängyssä ei vaan toiveet kohtaa, ei saa sellaista seksiä mitä halaisi. Tai sitten iskee impotenssi.

• Pentti.T.Impo kirjoitti:

Voi kuule lukemattomilla eri tavoilla. Kenties toinen osapuoli menettää halunsa lähes tyystin, ja seksi lakkaa toimimasta, kun sitä ei ole. Sitten voi olla että sängyssä ei vaan toiveet kohtaa, ei saa sellaista seksiä mitä halaisi. Tai sitten iskee impotenssi.

Hyvä seksi on aivan helppoa!

Naiset ovat laatineet aiheesta lukuisia listoja, jotta mieskin ymmärtää mitä on hyvä seksi.

On erittäin tärkeää saada nainen tuntemaan itsensä haluttavaksi, mutta siten, että nainen ei tunne itseään pelkäksi reiäksi.

Seksissä tärkeää on myös luottamus ja turvallisuus, mutta samalla miehen on vältettävä tylsiä rutiineja sekä oltava yllätyksellinen.

Tärkeää on myös täysin avoin keskustelu seksistä ilman että mies on inhottava.

Olennaista on kuitenkin se, että olet oma itsesi ja osaat rentoutua.

• Minä olen äiti ja nainen
      Sekä inhoan rouva sanaa mutta toiset kokevat sen kohteliaana kultaiseni sanonut minua emännäksi ja ammunu kun lypsylle alan että sillein🤣

• Onni.sonni

Ammuuu
        sanos Mansikki
        MÖÖÖ sano siitos sonni

Lypsikki Rose on onnelline, eikä san mitään

• Onni.sonni kirjoitti:

Ammuuu
        sanos Mansikki
        MÖÖÖ sano siitos sonni

Lypsikki Rose on onnelline, eikä san mitään

Vaikka sinä puhut miehen lypsystä, minä puhun äidinmaidonlypsystä ja minulla on herran tähden kone sitä varten.

• homowan

semmoista se on, kirjoittelevat käteen vetoa ennen ja jälkeen

• mklbgflrt

En kyllä haluaisi tehdä äitini kanssa niitä juttuja mitä muiden naisten kanssa haluaisin. Aloittajalla lienee vähän ajatus hakusessa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      67
      1232
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      42
      901
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      336
      701
    4. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      51
      661
    5. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      116
      646
    6. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      638
    7. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      101
      625
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      605
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      592
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56