Hammaslankaa

Nyt kun on helle ja lantiot tarpeeksi notkeina, niin siinäpä...

https://www.mtv.fi/lifestyle/digi/artikkeli/nelikymppiset-suomalaisaijat-yrittivat-opetella-nuorten-muotitanssin-videolla-jo-200-000-katselua-aikamoinen-koordinaatiohaaste/6911478#gs.DhpNwZE

...pientä iltapuuhastelua. Etenkin miehille. Ne vanhanaikaiset kuviot ja väärät vemputukset voisi nyt kesäksi unohtaa.

Huutakaa "Hep!" kun onnistuu. Aivoja on hyvä virkistää näin hellepäivän jälkeen. Vaistoan, että olette aivan tiltissä ilman iltajumppaa.

Ei kun menoksi :D

14

265

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Varmasti paljon vaikeampaa miltä näyttää... liikkua noin aivan rennosti ja luonnollisesti.
      En nyt jaksa kokeilla.
      :)

• Ei saa nynnyillä. Ota mallia noista cuuleista herroista. Aivan mahtava pätkä. Siinä on pojat esillä hyvää itsetuntoa, kolmen aikuisen miehen verran :D

• misspönttöuuni kirjoitti:

Ei saa nynnyillä. Ota mallia noista cuuleista herroista. Aivan mahtava pätkä. Siinä on pojat esillä hyvää itsetuntoa, kolmen aikuisen miehen verran :D

Ei nappaa ruveta yksin peilin edessä heilumaan. Jossain hyvässä seurassa voisin kokeilla.

• Eeh... Mä menin peilin eteen yrittämään, niin toihan on vaikeeta..Oon mä tosta ennenkin kuullut ja luullut noin tanssivani ( yksin aamulla keittiössä radiomusan kera)...

Juu ja nyt mä tajuun myös miksi mun jazztanssin ope nimitti mua aikoinaan sammakoksi..

Ehkä. Mä ole parempi tekemään kuperkeikkoja.

• Sie olet niin flexsiibeli kaveri, että varmasti onnistuu :D Meille naisille se on helpompaa heittäytyä tuollaiseen, mutta vähänkös nauraa kikattelin kun videon näin. Aivan mahtavaa, että tuollaiset komiat viikinkiäijät osaavat heittäytyä ja hullutella, ja näyttää tarkotuksella ihan liian hupaisilta...Aina ei tarviis miestenkään pullistella naisten seurassa, pelleilykin on hauskaa, mä oon liikaa törmännyt viime aikoina live-elämässä ihme machoiluun...

Ihmisen, ei edes 40-50 v. pitäis ikinä unohtaa sitä leikkimielisyyttä :D

Kunnon karpaasit veivaamassa jotain ihan käsittämätöntä...

(naurua)

Mä diggaan jos on noin hyvä itsetunto, että sou what vaikka koko kansa näkis! :'D

• Et sie nyt mikään sammakko sentäs ole

(naurua)

Ite en uskalla tehdä kuperkeikkaa, sattuu taatusti murtuneeseen häntäluuhun, tai kalloon.

On se muuten kumma, palstaherrat eivät ole uskaltaneet kokeilla, näetkö? :D
        Sovitaan, ne on tosikkoja, koko ukkolauma

(naurua)

• Aika..haha..köh..laimeahkot liikkeet, hah. Mutta eihän sitä heti aamulla kärsikään

(naurua)

Biini ei turhia taivuttele :'D

Aika..haha..köh..laimeahkot liikkeet, hah. Mutta eihän sitä heti aamulla kärsikään

(naurua)

Biini ei turhia taivuttele :'D

Iltapäivästä jo saa varpaista kiinni...jos oikeen treenaa, niin omista.

• Dissident kirjoitti:

Iltapäivästä jo saa varpaista kiinni...jos oikeen treenaa, niin omista.

Älä nyt naurata. Ai ensin naapurin varpaista :'D Ihan mahdoton päivä muutenkin. Mä kirjoitin tuonne toiseen ketjuun, että aurinko on iskenyt meikäläiseen rakkaushormoonipiikin :D

Mä en uskalla lähteä ulos ennen kuin tämä meno rauhoittuu. Mä meinasin ottaa jo maitokaupasta vävykokelaan porukoille (naurua). Sh*t.

Älä nyt naurata. Ai ensin naapurin varpaista :'D Ihan mahdoton päivä muutenkin. Mä kirjoitin tuonne toiseen ketjuun, että aurinko on iskenyt meikäläiseen rakkaushormoonipiikin :D

Mä en uskalla lähteä ulos ennen kuin tämä meno rauhoittuu. Mä meinasin ottaa jo maitokaupasta vävykokelaan porukoille (naurua). Sh*t.

Ulkonaliikkumiskieltoa pitäis tuollasille hupakoille langettaa.

Mutta nyt vasen luomi läppäs näkymät puolittaiseks...nukkumatouhut iskee..

• Dissident kirjoitti:

Ulkonaliikkumiskieltoa pitäis tuollasille hupakoille langettaa.

Mutta nyt vasen luomi läppäs näkymät puolittaiseks...nukkumatouhut iskee..

Hyvää yötä.

Varo aurinkoa ja Amorin nuolta.

(naurua)

• Hui....onko se samanlainen kuin noidannuoli? Pitää könkätä kenossa?

Öitä...

-kurkkii pelästyneenä ympärilleen-

• pössyvätferomonit

Niinpä niin kun menee edes tuonne helteeseen kun pisaraakaan vettä ollut ja minihame-tytöt levittelevät feromenejaan mennen tullen, kuin konsanaan: sähkötupakan näkymättömiä höyryjä mennessään :D

Mutta joka tapauksessa, kun itse on tullut tehtyä kaikki mitä pitää tehdä ja voin tehdä, on tehty, voi nollata ja ehkä ostaa tyhmyyksiä kaupasta. Mutta käydä kylvyssä ensin ihmisten ilmoille uskaltautumista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      39
      2701
    2. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      53
      2507
    3. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      49
      2212
    4. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      334
      1923
    5. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      135
      1655
    6. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1515
    7. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      7
      1338
    8. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      10
      1197
    9. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      42
      1106
    10. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      1076
    Aihe