Nyt kun on helle ja lantiot tarpeeksi notkeina, niin siinäpä...
https://www.mtv.fi/lifestyle/digi/artikkeli/nelikymppiset-suomalaisaijat-yrittivat-opetella-nuorten-muotitanssin-videolla-jo-200-000-katselua-aikamoinen-koordinaatiohaaste/6911478#gs.DhpNwZE
...pientä iltapuuhastelua. Etenkin miehille. Ne vanhanaikaiset kuviot ja väärät vemputukset voisi nyt kesäksi unohtaa.
Huutakaa "Hep!" kun onnistuu. Aivoja on hyvä virkistää näin hellepäivän jälkeen. Vaistoan, että olette aivan tiltissä ilman iltajumppaa.
Ei kun menoksi :D
Hammaslankaa
14
261
Vastaukset
Varmasti paljon vaikeampaa miltä näyttää... liikkua noin aivan rennosti ja luonnollisesti.
En nyt jaksa kokeilla.
:)Ei saa nynnyillä. Ota mallia noista cuuleista herroista. Aivan mahtava pätkä. Siinä on pojat esillä hyvää itsetuntoa, kolmen aikuisen miehen verran :D
misspönttöuuni kirjoitti:
Ei saa nynnyillä. Ota mallia noista cuuleista herroista. Aivan mahtava pätkä. Siinä on pojat esillä hyvää itsetuntoa, kolmen aikuisen miehen verran :D
Ei nappaa ruveta yksin peilin edessä heilumaan. Jossain hyvässä seurassa voisin kokeilla.
Eeh... Mä menin peilin eteen yrittämään, niin toihan on vaikeeta..Oon mä tosta ennenkin kuullut ja luullut noin tanssivani ( yksin aamulla keittiössä radiomusan kera)...
Juu ja nyt mä tajuun myös miksi mun jazztanssin ope nimitti mua aikoinaan sammakoksi..
Ehkä. Mä ole parempi tekemään kuperkeikkoja.Sie olet niin flexsiibeli kaveri, että varmasti onnistuu :D Meille naisille se on helpompaa heittäytyä tuollaiseen, mutta vähänkös nauraa kikattelin kun videon näin. Aivan mahtavaa, että tuollaiset komiat viikinkiäijät osaavat heittäytyä ja hullutella, ja näyttää tarkotuksella ihan liian hupaisilta...Aina ei tarviis miestenkään pullistella naisten seurassa, pelleilykin on hauskaa, mä oon liikaa törmännyt viime aikoina live-elämässä ihme machoiluun...
Ihmisen, ei edes 40-50 v. pitäis ikinä unohtaa sitä leikkimielisyyttä :D
Kunnon karpaasit veivaamassa jotain ihan käsittämätöntä...
(naurua)
Mä diggaan jos on noin hyvä itsetunto, että sou what vaikka koko kansa näkis! :'DEt sie nyt mikään sammakko sentäs ole
(naurua)
Ite en uskalla tehdä kuperkeikkaa, sattuu taatusti murtuneeseen häntäluuhun, tai kalloon.
On se muuten kumma, palstaherrat eivät ole uskaltaneet kokeilla, näetkö? :D
Sovitaan, ne on tosikkoja, koko ukkolauma
(naurua)
Helppoa...löytyi kaksoisolento...
https://youtu.be/6moxVQjnJcI
Liike lähtee lantiosta...muista perse normaalisti...hojahoja...Aika..haha..köh..laimeahkot liikkeet, hah. Mutta eihän sitä heti aamulla kärsikään
(naurua)
Biini ei turhia taivuttele :'Dmisspönttöuuni kirjoitti:
Aika..haha..köh..laimeahkot liikkeet, hah. Mutta eihän sitä heti aamulla kärsikään
(naurua)
Biini ei turhia taivuttele :'DIltapäivästä jo saa varpaista kiinni...jos oikeen treenaa, niin omista.
Dissident kirjoitti:
Iltapäivästä jo saa varpaista kiinni...jos oikeen treenaa, niin omista.
Älä nyt naurata. Ai ensin naapurin varpaista :'D Ihan mahdoton päivä muutenkin. Mä kirjoitin tuonne toiseen ketjuun, että aurinko on iskenyt meikäläiseen rakkaushormoonipiikin :D
Mä en uskalla lähteä ulos ennen kuin tämä meno rauhoittuu. Mä meinasin ottaa jo maitokaupasta vävykokelaan porukoille (naurua). Sh*t.misspönttöuuni kirjoitti:
Älä nyt naurata. Ai ensin naapurin varpaista :'D Ihan mahdoton päivä muutenkin. Mä kirjoitin tuonne toiseen ketjuun, että aurinko on iskenyt meikäläiseen rakkaushormoonipiikin :D
Mä en uskalla lähteä ulos ennen kuin tämä meno rauhoittuu. Mä meinasin ottaa jo maitokaupasta vävykokelaan porukoille (naurua). Sh*t.Ulkonaliikkumiskieltoa pitäis tuollasille hupakoille langettaa.
Mutta nyt vasen luomi läppäs näkymät puolittaiseks...nukkumatouhut iskee..Dissident kirjoitti:
Ulkonaliikkumiskieltoa pitäis tuollasille hupakoille langettaa.
Mutta nyt vasen luomi läppäs näkymät puolittaiseks...nukkumatouhut iskee..Hyvää yötä.
Varo aurinkoa ja Amorin nuolta.
(naurua)Hui....onko se samanlainen kuin noidannuoli? Pitää könkätä kenossa?
Öitä...
-kurkkii pelästyneenä ympärilleen-
- pössyvätferomonit
Niinpä niin kun menee edes tuonne helteeseen kun pisaraakaan vettä ollut ja minihame-tytöt levittelevät feromenejaan mennen tullen, kuin konsanaan: sähkötupakan näkymättömiä höyryjä mennessään :D
Mutta joka tapauksessa, kun itse on tullut tehtyä kaikki mitä pitää tehdä ja voin tehdä, on tehty, voi nollata ja ehkä ostaa tyhmyyksiä kaupasta. Mutta käydä kylvyssä ensin ihmisten ilmoille uskaltautumista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904332
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?442721Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1132481Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1082258Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281947- 321945
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2111642Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91617- 291598
- 791426