Miksi naiset väittää ettei miehille kelpaa

Tavallinen-tapaus

tavallinen nainen. En ymmärrä ollenkaan sitä väitettä. Nainen aina on se joka valitsee miehen ja tavis nainen ei valitse tavis miehiä koska suomessa on todella paljon yksinäisiä sinkkuja sen takia ettei tavi naisille kelpaa tavis mies.

26

730

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitensemeni

      Kelpaisiko sinulle itsellesi kuka tahansa ns. tavisnainen? 🤔

      • NäinTäällä

        Ei varmaankaan, mutta jokaisen naisen ympärillä pyörii kukkoilijoita, joista nainen voi valita. Naiselle ei vaan kelpaa kuin se Jännä, joka yllättäin ei kukkoile tavisnaiselle (paitsi yhden illan pano mielessä).


      • NäinTäällä
        NäinTäällä kirjoitti:

        Ei varmaankaan, mutta jokaisen naisen ympärillä pyörii kukkoilijoita, joista nainen voi valita. Naiselle ei vaan kelpaa kuin se Jännä, joka yllättäin ei kukkoile tavisnaiselle (paitsi yhden illan pano mielessä).

        Ja koska näitä yhden-illan-panohaluisia pyörii myös tavisnaisten ympärillä, tavisnainen luulee, että heillä on mahdollisuus "korkeampitasoisempaan". Ja kun nämä mukamas tasokkaat sitten osoittautuvat vain pillua metsästäviksi mulkuiksi, tavisnainen luulee että kaikki miehet ovat sellaisia.
        No tietenkin; jos "tasokkaat" ovat mulkkuja, niin ne muut ovat varmasti vielä huonompua.


      • ämmätiedä

        luuletko "korkeampitasoisempaan" ei ole tavallinen ??... jos ei ole tavallinen siis on tärähtänyt


      • Näin.Täällö
        ämmätiedä kirjoitti:

        luuletko "korkeampitasoisempaan" ei ole tavallinen ??... jos ei ole tavallinen siis on tärähtänyt

        Tavisnainen etsii satuprinssiä.


    • Joo ei tavis mies kelpaa, vaikka käy duunissa ja on mukava, pitäs olla jännämies gigolo, kaikki julkkiksetki ottaa vaan varakkaan, ulkomaalaisen miehen, niin se vaan menee, julmaa touhua.

    • dfshjkll

      Näitä aloituksia on aika paljon samasta aiheesta. Minkälainen olisi sinulle se tavallinen nainen?

      • Liian.kiltti.nössö

        Kiltti ja mukava naapurintyttö.


    • PidempiFuntsinta

      Kukaan ei ole ( tavallinen ) . Kaikki eroavat toisistaan piirteiltään ja tavaltaan elää . Onko tavallinen siis varaton , rahaton vai hyvin toimeentuleva ammatin omaava ja osaava ?

      • tavalliset

        Ei kukaan ole meistä täydellisiä


      • Näin.Täällä

        "Tavallinen" ei tarkoita kloonia.


    • Tavallinen-tapaus

      Kelpaisi tavis nainen joka on kiinnostunut tutustumaan. Naisia kun pyytää treffeille niin tulee aika äkkiä ei tai joku tekosyy miksei voi lähteä. JA oikea syy on ettei miehen ulkonäkö miellytä tavis naista.

    • Motharfuckinlady

      Itse tavisnaisena kelpuutan sen, jonka pään sisällä liikkuu jotain järkevää.

      Ja sen joka nyt sattuu ensimmäisenä kysymään..

      Ulkonäöllä ei ole väliä, enhän mknäkään mikään missi ole.

    • joo mut luulis et nainenkin olis innoissaan jos mies ehdottelee treffejä ja haluaa nähdä, mullekki 2 kertaa tehty oharit, sanottu et nähää, mut toinen ei oo vastannu enää ja toinen peru päivää ennen, ei muka kiinnostanut, parempi keskittyä vaa tekee duunia ja unohtaa toistaseks naiset.

    • Tavis_Mies

      Nainen ei todellakaan ole aina se joka valitsee.
      Aloittaja kirjoittaa: "Nainen aina on se joka valitsee miehen ja tavis nainen ei valitse tavis miehiä..."

      Jos mies on Mies eikä mikään marjanpoimija, niin Mies ei kelpuuta kaikkia naisia itselleenkään.

      Kun olen katsonut treffit hakijoita, on yli 90 prosenttia naisista jotka siellä seuraa hakevat sellaisia, joille ei kiinnostaisi viestiä lähettää. (Vaikka itsekin katson olevani "tavis" Mies.)

      Nainen voi valita ainoastaan niistä miehistä, jotka voisivat hyväksyä myös kyseisen naisen, eli niiden miesten joukosta jotka joko lähestyvät naista, tai nainen aloitteellisena laittanut viestiä miehen suuntaan.

      Sama asia toisinpäin.

      Todennäköisyys kohtaamiselle on näin ollen alle yhden prosentin todennäköisyys.

      Jommalle kummalle kun ei koskaan käy.

    • fghdhhhh

      Täälläkin on jokunen mukavasti kirjoitteleva mies, jonka kanssa voisi tarinoida muutenkin. Harmi vaan, kun eivät osuneet deittisivulla. Nyt ei ole profiilia missään.

    • 42-Sinkkumies

      Naiset nyt vaan on sellaisia että luulevat sen komeanmiehen olevan täydellinen kumppani.Ulkonäkö on naisille tärkein kriteeri mutta saako sillä rakkautta. Ei saa, eikä naiset sitä ymmärrä.

      • rweeqqwrttqqqqtewt

        Eiköhän asia ole juuri päinvastoin, eli ulkonäkö on tärkeä asia miehille. Ei naisille.


    • cella

      Miehet sanelevat naiselle ehtoja tai ainakin toiveita, että pitäisi olla ulkoisesti tietynlainen, hiukset pitkät ja vaatetus heidän mieleen.
      Olen jo sen verran aikuinen nainen, että päätän itse kampaukseni, alus- ja päällysvaatteeni ja minulle riittää tyytyväisyys omaan kroppaani.
      Olen todellakin jatkossakin mielelläni sinkkuna, en lähde miellyttämään yhtäkään miestä , ellen sovi hänen pirtaansa juuri tällaisena.

      • M35v

        Mä en ainakaan edes haluaisi tuollaista naista joka ei halua panostaa kumppaniin mitenkään. Itse ainakin panostan kumppaniin jos tykkää jostakin erityisesti esim niin kyllä mä mielelläni lähden mukaan, koska se on toiselle tärkeää ja miellyttävää.


      • cella
        M35v kirjoitti:

        Mä en ainakaan edes haluaisi tuollaista naista joka ei halua panostaa kumppaniin mitenkään. Itse ainakin panostan kumppaniin jos tykkää jostakin erityisesti esim niin kyllä mä mielelläni lähden mukaan, koska se on toiselle tärkeää ja miellyttävää.

        Ihmisestä kiinnostutaan ulkoisten seikkojen mukaan aluksi ja rakkaus/ kiintymys tulee henkisetn yhtäläisyyksien (joskus erojenkin myötä). Vaatevaraston ja hiustyylin uudistaminen toisen mieleiseksi ei ole tarpeellista.
        Kumppaniin satsaaminen on nimenomaan henkisellä puolella ja teoissa mielestäni. Toisilla pariskunnilla voi olla toisin.


      • VanhaNössö

        Olet juuri sellainen, johon haluaisin tutustua.
        Vaan eihän sitä kai kielletä mahdottomiakaan haluamasta.


    • asdfasdfasdvasdvasdv

      Mikä on tavis?`Mutta itse miehenä en ymmärrä tuota iänikuista valitusta täällä että naiset huolisivat vain komeita miehiä, vaikka toki se komeus onkin makuasia. Itsekin olen keski-ikäinen, ylipainoinen, työtön mies ja saisin kyllä naisen jollen olisi liian laiska. Itseasiassa on hiukan huono omatuntokin siitä että tulee netitse naisia "huijattua" sillä lailla etten heitä lähdekään tapaamaan äkkiä vaikka he pyytävät.

    • lapinneitokainen-

      Ei nainen valitse miestä. Miehet ovat nirsoja vastaamaan viesteihin, saati ehdottamaan treffejä. Ja treffeillä tarkoitan ihan muuta kuin seksiä hakevaa miestä, heitä kyllä riittää.

    • Elleenn

      Jännämiestä en oo koskaan ettiny mutta kai se on se makunsa kullakin. Joidenkin miesten kanssa vaan ei synny ku kaveri fiilis. Ei siinä voi pakottaa itseä ,että hei jospa tosta nyt oppis tykkään. Eikö rehellisyys oo parempi jo alkuvaiheessa. Mun valitsema mies on hyvin tavis mutta joku siinä sai polvet notkumaan.

    • 42-Sinkkumies

      Olen minä nyt ainakin 300 kertaa treffejä ehdottanut mutta ei tavis naisille kelpaa. Kerran piruttani ehdotin panotreffiä naiselle ja heti se suostui mutta en sitten tavannut naista koska halusin nähdä mitä tapahtuu kun ehdotan seksiä. Kumma kun ei normaalit treffit kelpaa eikä normaali tutustuminen. tosi nisoja on naiset nykyään, pitäisi olla joku julkkis niin heti pääsisi treffeille. Tinderit ja muut treffi palvelut teki naisista nirsoja. Ei ihme kun suomessakin lapsia ei synny entiseen tahtiin ja on paljon yksinäisiä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1545
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1321
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1257
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1255
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1238
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1233
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1214
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1190
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe