...merkkipäivän johdosta.
Nyt on täynnä 5568 sivua toinen toistaan ajankohtaisempia ja nokkelampia aloituksia.
onnea palstalle...
34
348
Vastaukset
Kuka kipsuttaa ensimmäisenä sinun luo...
- Ananias
Taidetaan olla kaksistaan hereillä, muut keräävät voimia aamuisia koitoksia varten.
Oikeasti elämä on tässä ja nyt Ananias kirjoitti:
Taidetaan olla kaksistaan hereillä, muut keräävät voimia aamuisia koitoksia varten.
Oikeasti elämä on tässä ja nytNiin ollaan.
Nukkuvat onnensa ohi.
Yö, se on ihmisen parasta aikaa..- Ananias
misspönttöuuni kirjoitti:
Niin ollaan.
Nukkuvat onnensa ohi.
Yö, se on ihmisen parasta aikaa..Ehkä ne nukkuu kun niillä ei ole elämänsisältöä. Eräänlaista todellisuudenpakoa...
Täällä on tavallaan aika pelottavaa, parvekkeelle kuuluu kojoottien ulvontaa. Onneksi asun 3. kerroksessa. Ananias kirjoitti:
Ehkä ne nukkuu kun niillä ei ole elämänsisältöä. Eräänlaista todellisuudenpakoa...
Täällä on tavallaan aika pelottavaa, parvekkeelle kuuluu kojoottien ulvontaa. Onneksi asun 3. kerroksessa.Jaa ja meinaatko, että meillä on? :D
Tuota...älä tule tänään minua liian lähelle...
Helle on iskenyt meikäläiseen rakkaushormooniylimääräpiikin. Pysy siellä turvassa 3.kerroksessa.
Ei se ole kojootti, mikä ulvoo ja maukuaa..
(naurua)
Jos mä menen huomenna ulos, voi olla, että otan ensimmäisen vastaankävelevän miehen. Aika kammottava pattitilanne.- Ananias
Jaa ja meinaatko, että meillä on? :D
Tuota...älä tule tänään minua liian lähelle...
Helle on iskenyt meikäläiseen rakkaushormooniylimääräpiikin. Pysy siellä turvassa 3.kerroksessa.
Ei se ole kojootti, mikä ulvoo ja maukuaa..
(naurua)
Jos mä menen huomenna ulos, voi olla, että otan ensimmäisen vastaankävelevän miehen. Aika kammottava pattitilanne.Mulla on elämänkokemusta kylliksi tappaakseni orastavat rakkauden tunteet, joten ole huoletta. Sanon jos menet liian pitkälle.
Voiko nainen olla liian helppo saalis? Ei mielestäni jos sillä on edes pikkuhousut jalassa, kyllähän niidenkin riisumisessa kuluu oma aikansa. Ota siis vaikka postimies joka tuo aamun lehden, ei se tee sinusta huonoa naista. Ananias kirjoitti:
Mulla on elämänkokemusta kylliksi tappaakseni orastavat rakkauden tunteet, joten ole huoletta. Sanon jos menet liian pitkälle.
Voiko nainen olla liian helppo saalis? Ei mielestäni jos sillä on edes pikkuhousut jalassa, kyllähän niidenkin riisumisessa kuluu oma aikansa. Ota siis vaikka postimies joka tuo aamun lehden, ei se tee sinusta huonoa naista.On se hyvä, että täällä on ankkurit tiukasti kiinni. Ei pieni sykloni purtta kaada. Niin kuin myrskytkin, niin on tämäkin ohimenevää. Heti kun sateet lankeaa :D
MUTTA sitä ennen
https://www.youtube.com/watch?v=FD-iFa5IjB8
minä annan itselleni luvan hukkua tähän epämääräiseen tunteeseen :'D
Monelta aamulehti tulee?
(naurua)misspönttöuuni kirjoitti:
On se hyvä, että täällä on ankkurit tiukasti kiinni. Ei pieni sykloni purtta kaada. Niin kuin myrskytkin, niin on tämäkin ohimenevää. Heti kun sateet lankeaa :D
MUTTA sitä ennen
Monelta aamulehti tulee?
(naurua)Juma, että cowboy on kuuma tuossa videossa.
(sihinää)
ei hel**tti. Auauauauuuuuuu.
(kojoottiulvontaa)misspönttöuuni kirjoitti:
Juma, että cowboy on kuuma tuossa videossa.
(sihinää)
ei hel**tti. Auauauauuuuuuu.
(kojoottiulvontaa)Ei vinetto. Mun on lähdettävä ulos. Just nyt.
- Ananias
On se hyvä, että täällä on ankkurit tiukasti kiinni. Ei pieni sykloni purtta kaada. Niin kuin myrskytkin, niin on tämäkin ohimenevää. Heti kun sateet lankeaa :D
MUTTA sitä ennen
Monelta aamulehti tulee?
(naurua)Olen elänyt naisen kanssa ja tunnistan tilan. Sitä kututaan ovuloimiseksi.
Suurempi sykloni tulee parin viikon päästä, ja jos lehdenjakaja on kokematon, hän voi luulla saaneensa viallisen kappaleen vaivoikseen.
Naisen kanssa voi elää onnellisen elämän, mutta ei kuukautisten aikaan. - Ananias
Ei vinetto. Mun on lähdettävä ulos. Just nyt.
Parvekkeen ovi meni varmuudeksi kiinni. Suljin myös parvekelasit.
Ananias kirjoitti:
Olen elänyt naisen kanssa ja tunnistan tilan. Sitä kututaan ovuloimiseksi.
Suurempi sykloni tulee parin viikon päästä, ja jos lehdenjakaja on kokematon, hän voi luulla saaneensa viallisen kappaleen vaivoikseen.
Naisen kanssa voi elää onnellisen elämän, mutta ei kuukautisten aikaan.Hiljaa..tyst.. voi hyvä tavaton, ei sitä koko palstalle..
Tästä nyt nähdään, että juttelen vanhemman miehen kanssa. Koska hän tietää, ennen kuin kukaan sanoo ääneen yhtään mitään. Mistään:D
No huh huh..
Sähän olet parempi ku nettitohtorit (näkisitpä nyt naisen ilmeen).Ananias kirjoitti:
Naisen kanssa voi elää onnellisen elämän, mutta ei kuukautisten aikaan.Eikö ole helppoa elää kun on elämänkokemusta?
Ananias kirjoitti:
Naisen kanssa voi elää onnellisen elämän, mutta ei kuukautisten aikaan.Ja varmuudeksi, että paljonko tämä välimatka on, herra mentalisti?
Sinä olet sukua David Copperfieldille.
(kissamaista naurua)misspönttöuuni kirjoitti:
Ei vinetto. Mun on lähdettävä ulos. Just nyt.
*puree tyynynkulmaa*
- Ananias
Hiljaa..tyst.. voi hyvä tavaton, ei sitä koko palstalle..
Tästä nyt nähdään, että juttelen vanhemman miehen kanssa. Koska hän tietää, ennen kuin kukaan sanoo ääneen yhtään mitään. Mistään:D
No huh huh..
Sähän olet parempi ku nettitohtorit (näkisitpä nyt naisen ilmeen).Älkäämme suotta murehtiko tulevaisuutta, iloitkaamme tästä hetkestä (ja Pönttiksen ovulaatiosta).
Ovuloiva nainen on parasta mitä evoluutio on ihmiskunnalle (tarkalleen ottaen sen miespuoliselle väelle) tarjonnut. Toivotaan että lehdenjakaja tulee pian ettei tuo tila jää käyttämättä hyväksi.
Jos lehti ei ole tullut aamuseitsemään mennessä, tilaa pizza tai kebab. - Ananias
Eikö ole helppoa elää kun on elämänkokemusta?
Elämänkokemuksen nurja puoli on sen kokemuksen kerryttäminen. Mitä enemmän opit tietämään, sen raskaampi elämä sulla on takanasi.
Joskus tuntuu että voisin elää vähemmälläkin tiedolla. - Ananias
Ja varmuudeksi, että paljonko tämä välimatka on, herra mentalisti?
Sinä olet sukua David Copperfieldille.
(kissamaista naurua)Välimatka ovulaatiosta kuukautisiin on se mainitsemani pari viikkoa.
Jos nyt lähdet jalan tännepäin, niin sulla on todennäköisesti pinna aika kireällä kun tulet parin viikon perästä parvekkeeni alle ulvomaan. Ananias kirjoitti:
Älkäämme suotta murehtiko tulevaisuutta, iloitkaamme tästä hetkestä (ja Pönttiksen ovulaatiosta).
Ovuloiva nainen on parasta mitä evoluutio on ihmiskunnalle (tarkalleen ottaen sen miespuoliselle väelle) tarjonnut. Toivotaan että lehdenjakaja tulee pian ettei tuo tila jää käyttämättä hyväksi.
Jos lehti ei ole tullut aamuseitsemään mennessä, tilaa pizza tai kebab.Mä en sano sulle kohta enää mitään :'D
Paitsi korkeintaan sitten jos joku vaivaa taas, niin kysyn sulta, että mikä nyt on...
kun tunnut tietävän kaiken ja vähän liikaakin. (kauhistunutta naurua)
Ei tämä mitenkään suotava tila ole jos on yksin.
Ois aika surkeeta sortua kebabiin..
(selaa luetteloa, mihin mä soitan...)
(vesissä silmin naurua)
Joo. NYT vaihdetaan puheenaihetta Dr. A.Ananias kirjoitti:
Elämänkokemuksen nurja puoli on sen kokemuksen kerryttäminen. Mitä enemmän opit tietämään, sen raskaampi elämä sulla on takanasi.
Joskus tuntuu että voisin elää vähemmälläkin tiedolla.Nuoret miehet on sulle kateellisia..ja näköjään ihan syystä
Katohan vaan.
Ei kun se elämä, tiedon myötä se kepenee. Ei enää hakkaakaan päätä siihen samaan Karjalan mäntyyn uudestaan ja uudestaan. :)Ananias kirjoitti:
Välimatka ovulaatiosta kuukautisiin on se mainitsemani pari viikkoa.
Jos nyt lähdet jalan tännepäin, niin sulla on todennäköisesti pinna aika kireällä kun tulet parin viikon perästä parvekkeeni alle ulvomaan.Ei enää tuota sanaa, sä olet nyt kailottanut sen kaikille.
Nyt tuntuu kuin olis ihmisen paras hetki, joo ja parin viikon päästä helvetti, hah.Ananias kirjoitti:
Älkäämme suotta murehtiko tulevaisuutta, iloitkaamme tästä hetkestä (ja Pönttiksen ovulaatiosta).
Jos lehti ei ole tullut aamuseitsemään mennessä, tilaa pizza tai kebab.Voi tätä häpeää taas...
Mitä minä voin sinusta diagnosoida ettei huomenna tarvitse yksin kärsiä?
Mikä paljastus kaivetaan aamuyön tunteina esille? Ananias?- Ananias
Mä en sano sulle kohta enää mitään :'D
Paitsi korkeintaan sitten jos joku vaivaa taas, niin kysyn sulta, että mikä nyt on...
kun tunnut tietävän kaiken ja vähän liikaakin. (kauhistunutta naurua)
Ei tämä mitenkään suotava tila ole jos on yksin.
Ois aika surkeeta sortua kebabiin..
(selaa luetteloa, mihin mä soitan...)
(vesissä silmin naurua)
Joo. NYT vaihdetaan puheenaihetta Dr. A.Vaihdetaan vaan puheenaihetta.
Sen verran kuitenkin edelliseen, niin pita-kebab on hyvä vaihtoehto ainakin jos vertaa kebabiin ranskalaisilla. (Tämä siltä varuilta jos lehti ei tule ajallaan ja ainoa vaihtoehto on pitää itse itsestään huolen).
Olen alkanut syömään terveellisemmin, ostin eilen kurpitsansiemeniäkin joiden pitäisi olla terveellisiä ja hyvää ravintoa. Ne olikin yllättävän hyviä. Olen toisaalta kuullut sanottavan että kaikki terveellinen on pahaa, täytyy ehkä lueskellä vielä lisää noista siemenistä... Ananias kirjoitti:
Välimatka ovulaatiosta kuukautisiin on se mainitsemani pari viikkoa.
Jos nyt lähdet jalan tännepäin, niin sulla on todennäköisesti pinna aika kireällä kun tulet parin viikon perästä parvekkeeni alle ulvomaan.(välikehräys purrrrsurrrrrrrurrr)
ja jäähilettä niskaan mimmille. Laitetaan sullekin.
(naurua)Ananias kirjoitti:
Vaihdetaan vaan puheenaihetta.
Sen verran kuitenkin edelliseen, niin pita-kebab on hyvä vaihtoehto ainakin jos vertaa kebabiin ranskalaisilla. (Tämä siltä varuilta jos lehti ei tule ajallaan ja ainoa vaihtoehto on pitää itse itsestään huolen).
Olen alkanut syömään terveellisemmin, ostin eilen kurpitsansiemeniäkin joiden pitäisi olla terveellisiä ja hyvää ravintoa. Ne olikin yllättävän hyviä. Olen toisaalta kuullut sanottavan että kaikki terveellinen on pahaa, täytyy ehkä lueskellä vielä lisää noista siemenistä...Pähkinää ja valkosipulia. Ne on hyväksi miehellekin.
Valkosipuli on luonnon antibioottia.
Voiko niissä siemenissä olla jotain salmonellaa tai jotain...mua aina arveluttaa, kun ne on niin lähellä kaupassa niitä talitiaisten ruokapötköjäkin. Että onko ne loppupeleissä ihmiselle? Kaikenlaista silppua siinä siemenpussissa, älä syö niitä...?- Ananias
Nuoret miehet on sulle kateellisia..ja näköjään ihan syystä
Katohan vaan.
Ei kun se elämä, tiedon myötä se kepenee. Ei enää hakkaakaan päätä siihen samaan Karjalan mäntyyn uudestaan ja uudestaan. :)"Ei kun se elämä, tiedon myötä se kepenee. Ei enää hakkaakaan päätä siihen samaan Karjalan mäntyyn uudestaan ja uudestaan. :) "
-Jos kokemuksesta jotakin voisi nostaa esille, niin suosittelisin kiinteäannoksisia yhdistelmäpillereitä, ne tasaavat VÄHÄN mielialanvaihteluita. - Ananias
Voi tätä häpeää taas...
Mitä minä voin sinusta diagnosoida ettei huomenna tarvitse yksin kärsiä?
Mikä paljastus kaivetaan aamuyön tunteina esille? Ananias?Miehen elämä on aika tylsää, siitä ei saa kehitettyä oikein mitään uutisoitavaa (ellei mies ole sitten luontojaan seinähullu).
Pelkään että syväluotaavan keskustelumme hedelmällisin anti on elämäntaparemonttini jatkuminen ja sen muuttuminen pikkuhiljaa naurettavaksi hifistelyksi (kurpitsansiemeniä...hah) - Ananias
(välikehräys purrrrsurrrrrrrurrr)
ja jäähilettä niskaan mimmille. Laitetaan sullekin.
(naurua)Kiitos jäistä, kyllä niitä täälläkin tarvitaan...
Ananias kirjoitti:
"Ei kun se elämä, tiedon myötä se kepenee. Ei enää hakkaakaan päätä siihen samaan Karjalan mäntyyn uudestaan ja uudestaan. :) "
-Jos kokemuksesta jotakin voisi nostaa esille, niin suosittelisin kiinteäannoksisia yhdistelmäpillereitä, ne tasaavat VÄHÄN mielialanvaihteluita.Ei helv...
KOHTA ollaan taas otsikoissa...odotahan kun aurinko nousee ja virkeäsilmäisimmät ovat heränneet. Kiitti ihan hitosti kultapieni :D
Mua kun ei tahdo tasata mikään. Mä oon kokeillu kaikkea.
Paitsi naista. Ja se saa jäädäkin hah..
(naurua)- Ananias
Pähkinää ja valkosipulia. Ne on hyväksi miehellekin.
Valkosipuli on luonnon antibioottia.
Voiko niissä siemenissä olla jotain salmonellaa tai jotain...mua aina arveluttaa, kun ne on niin lähellä kaupassa niitä talitiaisten ruokapötköjäkin. Että onko ne loppupeleissä ihmiselle? Kaikenlaista silppua siinä siemenpussissa, älä syö niitä...?Pähkinöitä tulee syötyä, nehän on todella hyviä. Tumma suklaa ja pähkinät on pieni paheeni.
Valkosipulia menee jonkun verran, sehän on terveellisyyden lisäksi myös helkutin hyvää monessa ruoassa (kohtuudella annosteltuna). Moni kokki valitettavasti luulee että ruoan maku paranee sitä mukaa mitä enemmän valkosipulia käyttää.
En usko että niissä kurpitsansiemenissä olisi salmonellaa, ja ei sekään haittaisi koska ne on tajuttoman hyviä. Ananias kirjoitti:
Miehen elämä on aika tylsää, siitä ei saa kehitettyä oikein mitään uutisoitavaa (ellei mies ole sitten luontojaan seinähullu).
Pelkään että syväluotaavan keskustelumme hedelmällisin anti on elämäntaparemonttini jatkuminen ja sen muuttuminen pikkuhiljaa naurettavaksi hifistelyksi (kurpitsansiemeniä...hah)No mennään sitten näillä, ovulaatiolla ja kurpitsansiemenillä.
On susta mulle kyllä ollut iloa, ihan uskomaton kaveri :D Oot sinä..
No sait sulan hattuusi. Ei mahda mitään.
(leveä hymy)
Nyt me lähdetään nukkumaan. Et jätä mua yksin jos maininki nousee. Jooko. Olet ollut heiluttamassa tätä vesilasia. :)Ananias kirjoitti:
Pähkinöitä tulee syötyä, nehän on todella hyviä. Tumma suklaa ja pähkinät on pieni paheeni.
Valkosipulia menee jonkun verran, sehän on terveellisyyden lisäksi myös helkutin hyvää monessa ruoassa (kohtuudella annosteltuna). Moni kokki valitettavasti luulee että ruoan maku paranee sitä mukaa mitä enemmän valkosipulia käyttää.
En usko että niissä kurpitsansiemenissä olisi salmonellaa, ja ei sekään haittaisi koska ne on tajuttoman hyviä.Tämä rakastaa valkosipulia. Ilman sitä ruoka ei ole ruokaa.
Pidä nyt kiinni tuosta elämäntaparempasta. Se kuulostaa oikeasti hyvältä.
Jokaisen pitäis pysähtyä ja ajatella kroppaansa. Ihan fiksua. Peukku. Itselleenhän sitä siinä tekee. Ja jos vuosiaan pidentää, niin mikäs sen parempaa. Hienoa, että oot alkanu sellaseen.
Se vaatii itsekuria.- Ananias
No mennään sitten näillä, ovulaatiolla ja kurpitsansiemenillä.
On susta mulle kyllä ollut iloa, ihan uskomaton kaveri :D Oot sinä..
No sait sulan hattuusi. Ei mahda mitään.
(leveä hymy)
Nyt me lähdetään nukkumaan. Et jätä mua yksin jos maininki nousee. Jooko. Olet ollut heiluttamassa tätä vesilasia. :)Mennään vaan nukkumaan, mutta harkitse vielä niitä kiinteäannoksisia yhdistelmäpillereitä. Ne tasaavat niin huippuja kuin notkojakin.
Öitä, ja muista ettei se lehdenjakaja kauaa viivy ovesi takana (ole siis valppaana). Ananias kirjoitti:
Mennään vaan nukkumaan, mutta harkitse vielä niitä kiinteäannoksisia yhdistelmäpillereitä. Ne tasaavat niin huippuja kuin notkojakin.
Öitä, ja muista ettei se lehdenjakaja kauaa viivy ovesi takana (ole siis valppaana).Heh...
kiitos tohtori vaan kovasti. Kyllä on gyne ens kerralla ihmeissään kun kerron, että tämmöstä on suositeltu ja vielä enemmän ihmeissään kun kerron, että MISSÄ.
(voi, että taas ihmistä hävettää, naurua, ehkä tämä kestetään...:'D)
Hyviä öitä, panehan praktiikan luukut välillä kiinni kunnes taas koputellaan ovilla, näkemisiin..:')
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925268
- 564111
- 252219
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282048Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161805- 151454
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281270Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201056- 211000
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43991