Olen menossa elintarviketehtaalle kesätöihin. Pitääkö minun hankkia salmonella testi itse? Vai otetaanko testi työpaikkalääkärin kanssa?
Hygieniasta
3
121
Vastaukset
- Kehotan
Soita sinne ja kysy.
- Tyhämi
Olen koittanut soittaa useasti mutta en saa heitä kiinni. Pitääkö salmonellatestiä edes ottaa jos ei ole käynyt ulkomailla?
- jossi
Entiedä, mutta esitän vaihtoehtoja.
Saitko jotain info-papereita silloin, kun sait tiedon kesätyöpaikasta? Lukeeko niissä mitään? Jos ei lue, ei todennäköisesti tarvitse mennä tutkimuksiin.
Jos papereista löytyy sähköpostiosoite, laita meiliä siihen. Jos et ehdi saada vastausta, älä mene testiin.
Olettaisin, että sinulle olisi selvästi ilmoitettu, jos vaadittaisiin salmonellatestejä. Ja kun ei vissiin ole ilmoitettu, niin ei älä mene testiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292148
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu251656Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti111238Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701201Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121127- 88982
- 82852
- 17847
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon16751Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks107691