Vihaan siskoani

Voimariini

Minä yksinkertaisesti vihaan siskoani. Hän on inhottava, valehteleva, kateellinen, väkivaltainen, itsepäinen, ärsyttävä ja halveksuttava.

Pari esimerkkiä:
Olin nuori, hyvin nuori. Siskoni tekemiset alkoivat jo kolme vuotiaana, mutta tässä tarinassa hän on kahdeksan, minä 12. Äitini ja toinen siskoni ( Vanhepani ovat eronneet, ja isäni asuu kaukana ) olivat lähteneet luokkaretkelle, joten mummoni ja vaarini piti kutsua hoitamaan minua ja siskoani. Oli ilta ja olimme menossa nukkumaan, minulla ja siskollani oli sama huone ja kerrossänky. Oli kesä joten ulkona oli valoisaa. No olimme semmoisen viisi minuuttia siinä yrittäneet saada unta, kun siskoni päättää että hei, minua pelottaa! Hän aukaisi kaikki verhot ja minä sanoin jotain kuin " laita jo kii mä yritän nukkuu " mutta ei. Noin neljä tuntia, siinä saikattiin kunnes sisko väsyi. Laitoin verhot kiinni ja päätin etten enää ikinä IKINÄ nuku hänen kanssaan.

Jos kuulostaa lasten touhulta, niin sitä se olikin. Aikuisena paljon väkivaltaisempi, ilkeämpi ja tahallaan ärsyttävämpi.

1

557

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaikenlaistasitä

      Lopeta lapsellinen kiukuttelu puoleltasi, ja tee sovinto siskosi kanssa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      68
      3209
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2822
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2638
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2598
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2476
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2315
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1763
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1717
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1580
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1436
    Aihe