Tulee kysyä Jumalalta kaikki asiat

Obadja151cm

Raamatusta löytyy vastaukset.

Homoliittoja ja homoparien vihkimistä kirkossa tai missään hän ei syntihyväksy.

26

274

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kysyitkö Jumalalta, täytyykö sinun laittaa tämä aloitus?

• Totuutta tulee julistaa sopivalla ja sopimattomalla ajalla, sanoo Raamattu.

• usko.vainen kirjoitti:

Totuutta tulee julistaa sopivalla ja sopimattomalla ajalla, sanoo Raamattu.

Aloittaja oli sitä mieltä, että Jumalalta tulee kysyä kaikki asiat.

• Kuusenjuuret kirjoitti:

Aloittaja oli sitä mieltä, että Jumalalta tulee kysyä kaikki asiat.

Vastaukset löytty Raamatusta. Raamattu on Jumalan sanaa ihmisille.

• usko.vainen kirjoitti:

Vastaukset löytty Raamatusta. Raamattu on Jumalan sanaa ihmisille.

Luuletko, että aloittaja ajatteli asian noin tässä yhteydessä? Vai tiedätkö?

Luuletko, että aloittaja ajatteli asian noin tässä yhteydessä? Vai tiedätkö?

Ilmeisesti koska siitähän hän juuri kirjoitti.

• usko.vainen kirjoitti:

Ilmeisesti koska siitähän hän juuri kirjoitti.

Jotkuthan kyselevät asioita Jumalalta myös rukouksessa. Ja saavat vastauksia, joita ei suoraan Raamatussa mainita.

Jotkuthan kyselevät asioita Jumalalta myös rukouksessa. Ja saavat vastauksia, joita ei suoraan Raamatussa mainita.

Puhutaanpa nyt aloituksesta jos sopii.

• usko.vainen kirjoitti:

Totuutta tulee julistaa sopivalla ja sopimattomalla ajalla, sanoo Raamattu.

Mutta totuus on, että Jumala ei sanonut sanakaan homojen eikä muidenkaan vihkimisistä. Eikä homoista ja lesboista muutenkaan.

• usko.vainen kirjoitti:

Puhutaanpa nyt aloituksesta jos sopii.

Mehän puhumme. Aloituksessa sanotaan, että tulee kysyä Jumalalta kaikki asiat ja siitähän minä ainakin olen kirjoittanut.

Mehän puhumme. Aloituksessa sanotaan, että tulee kysyä Jumalalta kaikki asiat ja siitähän minä ainakin olen kirjoittanut.

No kysy sitten.

• usko.vainen kirjoitti:

No kysy sitten.

Aloitushan ei ole minun.

Aloitushan ei ole minun.

Minkäs minä sille voin?

• usko.vainen kirjoitti:

Minkäs minä sille voin?

Etpä paljon muuta kuin ottaa sen huomioon kommentoidessasi.

• usko.vainen kirjoitti:

Minkäs minä sille voin?

Mikä on sinun surkean antisi tarkoitus?

• vajakille
        torre12 kirjoitti:

Mikä on sinun surkean antisi tarkoitus?

Älä vonkaa, ei se sulla anna!

• vajakille kirjoitti:

Älä vonkaa, ei se sulla anna!

Mikä sinun surkean antisi tarkoitus on?

• En kyllä itse kysele Jumalalta menenkö kauppaa nyt vai myöhemmin. Enkä sitä pitäskö tänä kesänä pestä matot alkukesästä vai loppukesästä. En ole kyllä huomannut, että niihin ihan suoraan vastauksia Jumalalta saa.

• SaastainenSaastukoon
        torre12 kirjoitti:

Mutta totuus on, että Jumala ei sanonut sanakaan homojen eikä muidenkaan vihkimisistä. Eikä homoista ja lesboista muutenkaan.

3. Moos. 20:13
        Jos joku makaa miehenpuolen kanssa, niinkuin naisen kanssa maataan, tekevät he molemmat kauhistuksen; heidät rangaistakoon kuolemalla, he ovat verivelan alaiset.

24 Sentähden Jumala on heidät, heidän sydämensä himoissa, hyljännyt saastaisuuteen, häpäisemään itse omat ruumiinsa,
        25 nuo, jotka ovat vaihtaneet Jumalan totuuden valheeseen ja kunnioittaneet ja palvelleet luotua enemmän kuin Luojaa, joka on ylistetty iankaikkisesti, amen.
        26 Sentähden Jumala on hyljännyt heidät häpeällisiin himoihin; sillä heidän naispuolensa ovat vaihtaneet luonnollisen yhteyden luonnonvastaiseen;
        27 samoin miespuoletkin, luopuen luonnollisesta yhteydestä naispuolen kanssa, ovat kiimoissaan syttyneet toisiinsa ja harjoittaneet, miespuolet miespuolten kanssa, riettautta ja villiintymisestään saaneet itseensä sen palkan, mikä saada piti.
        28 Ja niinkuin heille ei kelvannut pitää kiinni Jumalan tuntemisesta, niin Jumala hylkäsi heidät heidän kelvottoman mielensä valtaan, tekemään sopimattomia.
        29 He ovat täynnänsä kaikkea vääryyttä, pahuutta, ahneutta, häijyyttä, täynnä kateutta, murhaa, riitaa, petosta, pahanilkisyyttä;
        30 ovat korvaankuiskuttelijoita, panettelijoita, Jumalaa vihaavaisia, väkivaltaisia, ylpeitä, kerskailijoita, pahankeksijöitä, vanhemmilleen tottelemattomia,
        31 vailla ymmärrystä, luotettavuutta, rakkautta ja laupeutta;
        32 jotka, vaikka tuntevat Jumalan vanhurskaan säädöksen, että ne, jotka senkaltaisia tekevät, ovat kuoleman ansainneet, eivät ainoastaan itse niitä tee, vaan vieläpä osoittavat hyväksymistä niille, jotka niitä tekevät.

• Kirjakääröt

Tuom.1:1-2 Biblia (1776). Ja tapahtui Josuan kuoleman jälkeen, että Israelin lapset kysyivät Herralta sanoen: kuka meistä ensisti menee sotaan ylös Kanaanelaisia vastaa? Ja Herra sanoi: Juudan pitää menemän: katso minä annoin maan hänen käsiinsä.

• Tarkkaväännös

2Moos.19:19 Ja pasunan ääni koveni kovenemistaan. Mooses puhui, ja Jumala vastasi hänelle jylinällä. 2Moos.19:19 Biblia (1776). Ja sen basunan helinä enemmin ja enemmin eneni. Moses puhui ja Jumala vastasi häntä kuultavasti.

• >> Homoliittoja ja homoparien vihkimistä kirkossa tai missään hän [umala] ei syntihyväksy. <<

Ihan kuin sinun Jumalasi olisi kaappihomo. Kysy onko se.

• evita-ei.kirj

Aina kannattaa miettiä omia motiiveja ja syntyjä syviä, kysellä Jumalan tahtoa elämässä. Silloin pysyy oikealla tiellä.

Tiedä sitten kannattaako tehdä elämästä hankalampaa kuin se onkaan.
      Eiköhän sen pistääkö päällensä punaisen vai keltaisen mekon osaa itsekkin päättää.

• olen-kuullut-että

RepeRuutikallolle mekon värin päätääminen on todella vaikeaa.

• Ei.homoliitoille

Hävittiin Sveitsille jääkiekossa. Häpeällistä. Homoliittojen syytä.

• jooeisitäjeesustataas

Raamatusta löytyy vastaukset - kunhan laittaa sen kirjaimet oikeaan järjestykseen.

Voisitko nyt jälkikäteen tarkastaa mitä siellä sanotaan Higgsin bosonista, mistä vasta hiljattain on saatu havainto laskennallisen teorian todisteeksi?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      218
      3174
    2. Miten juhlitte ensi lauantaina?

Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.
      Maailman menoa
      307
      2774
    3. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      75
      1798
    4. Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa

Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e
      Maailman menoa
      55
      1705
    5. Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?

JOS siis sinä saisit päättää?
      Maailman menoa
      42
      1575
    6. Voi mies olit taas niin komea

Olet silmäkarkkia ❤️ Sua vois katsella vaikka koko päivän. ❤️
      Ikävä
      122
      1366
    7. MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa

TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1300
    8. Ryöstö Punkaharjulla

Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee
      Savonlinna
      17
      1270
    9. Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa

Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.
      Luterilaisuus
      422
      1260
    10. Kadutko koskaan

Sitä mun iskiyritystä?
      Ikävä
      105
      1259
    Aihe