Asiaa oikeasta ystävyydestä!

Kestääköystävyysmyrskyn

Ystäväni Sinä ajattelet olevasi "miettien joskus monia asioita" sen tuomassa etuoikeudessa.
En tahdo, en tohdi moittia sinua tämän enempää!
Olen niin pahoillani, että olen kritisoinnut, moittinut ja epäillytkin sua.
Emmehän kukaan ole täydellisiä likimainkaan, vaan olemme epätäydellisiä, vikoinemme
ja puutteinemme täällä.
Niin erilaisia ihmisinä olemme, ajatuksiltamme ja mielipiteiltämme - hyvin monissa asioissa.
Sinulta löytyy iloisuutta, mutta onko se aina aitoa < epäillyt olen tätäkin < anteeeksi tästä.
Niin erilaiset elämäntilanteet meillä, emme ole kiinni samoissa tärkeissä elämämme asioissa !
Kumpikin meistä menettänyt tärkeän ihmisen, sinulle menetys monin verroin kamalampi kokemus. Eri ikäisinä emme aina samalla aaltopituudella, usein pohdin sitä kun en saa avautumaan, uskoutumaan en edes suuttumaan sinua saa mulle. En pidä täysin neutraalista / kaikki käy olotilasta vaan haluan että tunteet näkyy ja asioista puhutaan rehellisesti ystävien kesken.
En pidä myöskään teeskentelystä ja selän takana touhuamisesta ystäväni.
Mutta annan anteeksi sinulle, ehkä sinulla on kaikkeen käytökseesi hyväksyttävä syy!
Ja pian minun olisi uskallettava vahvistaa, sinulle "henkilökohtainen asia"
Josta jo kuulitkin vihjailua ÄRSYTTÄVÄÄ.
Luulen että koskaan et voi ymmärtää, minua tässä asiassa!
Olen kuitenkin ihminen minäkin ja haluan yksinoikeuden elämälleni katoavalle.

11

368

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Otanosaamenetyksistäsi

      Oletko menettänyt ystävän vai puolison?

      • Kestääköystävyysmyrskyn

        En ole menettänyt hiljattain läheistä ihmistä. Mut pelkään että, ihminen joka on näytellyt ystävän roolia elämässäni - ja antanut minulle paljon vapaasta tahdostaan!
        Pelkään että hän ei tule ymmärtämään ratkaisuani, joka koskee henkilökohtaista elämääni.
        Ja oikeuttani elää se, itse valitsemallani tiellä ja enimmäkseen yksinäni.


    • Hevosenkissan

      Oletko menettänyt koiran?

    • Kaikensaanutmuija

      Paska se mitään ole menettänyt saanut vain.

      • Kestääköystävyysmyrskyn

        Ja sieltä tuli taas paska kommentti kaikkine lisukkeineen!
        Pyydän älä ota minkäänlaista kantaa, koska ymmärrystä ei ole sulla.


    • Mikäänhätkähdytä

      Olen jo kovaksi keitetty, anna tulla vaan. Ei mun tarvitse edes istua.

    • Sullevastaan

      Haluatko tietää jothain, kysy. Kieltämättä erilainen elämäntilanne, vaiheessa.
      Ehkä sullakin, toivottavasti. Haluan olla tukena. Kaipaan huomiotasi

    • asiaaymmärtävä

      soita niin mies keskustelee

      • Toisetmiehetpuhuukyllä

        Ei tähän ketään miestä tarvita!
        En usko että keskustelee kanssani mistään, koska ei siihen kykene koskaan.
        Aika oikea meni menojaan hänellä/minulla.


    • eituppisuuna

      ymmärrettävästi kaksi nuorta voi puhua asiat keskenään ja jopa näkee siinä mahdollisuuksia nähdä enemmän.

    • temputampus

      ongelmana on se että ystävää ei osata tai haluta häiritä kysymyksillä joita ystävällä olisi tilanteeseen. se on suuri menetys. rohkeutta vain ja asiat kuntoon.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      3913
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2318
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2131
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      92
      2039
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      93
      1704
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1401
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1311
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      306
      1241
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe