Vonkaatteko exäänne? Näin yksinäisyyden aikana oletteko vonkanneet exältä seksiä tai vaan kainaloa?
Exän vonkaaminen
78
1007
Vastaukset
- normaalimies-
Täällähän on vain neitsytsetiä, ja ätmejä joilla poikuustallella.
Exät on exiä ja siihen on aina syynsä, joten en mangu mitään. Ne on jo nähty ja koettu.
valtakunta kirjoitti:
Onko sinulla ketään tulilla?
Enpäs kerro...hihi...
Savolainen vastaus....
Suoattaapa ollakkii, tahi voip olla olemattakii...Dissident kirjoitti:
Enpäs kerro...hihi...
Savolainen vastaus....
Suoattaapa ollakkii, tahi voip olla olemattakii...Kerro kun on kypsä. Pitää sitä iloita kanssasi.
Dissident kirjoitti:
Enpäs kerro...hihi...
Savolainen vastaus....
Suoattaapa ollakkii, tahi voip olla olemattakii...Oletko tekemässä lasta jos sellaista se toinen havittelee?
Dissident kirjoitti:
Enpäs kerro...hihi...
Savolainen vastaus....
Suoattaapa ollakkii, tahi voip olla olemattakii...Olisi kiva päästä kunnon joukkueena pelaan vastakkain . Kultaseni on sit hiljaista sorttia.😁 vuosia varmasti venähtää mutta mitä siitä ollaan kuitenkin hyviä valmentajina .
Dissident kirjoitti:
Enpäs kerro...hihi...
Savolainen vastaus....
Suoattaapa ollakkii, tahi voip olla olemattakii...Voitais ainakin halvimmat perusjoukkue lajit käydä läpi. Pesäpallo, jalkapallo, salibandy ja uutuutena on lyömässä läpi amerikkalainen jalkapallo. Voitto ei tärkein vaan ylpeys lapsien kaavatudten tulos.
Dissident kirjoitti:
Enpäs kerro...hihi...
Savolainen vastaus....
Suoattaapa ollakkii, tahi voip olla olemattakii...Halon hakkuuteen m emme osallistu mutta halon latomiseen voimme jos tuo isä antaa mahdollisuuksia ladota vuosia.
Dissident kirjoitti:
Enpäs kerro...hihi...
Savolainen vastaus....
Suoattaapa ollakkii, tahi voip olla olemattakii...Pitää sitä tavoitteita olla.
valtakunta kirjoitti:
Olisi kiva päästä kunnon joukkueena pelaan vastakkain . Kultaseni on sit hiljaista sorttia.😁 vuosia varmasti venähtää mutta mitä siitä ollaan kuitenkin hyviä valmentajina .
No ei ole tarkoitus kyllä enää lisää jälkikasvua tehdä. Kyllä näistä saa jo vastuuta tarpeeksi ja iloakin..
Huomenna pääsee vanhin ripille. Oon koko päivän jynssännyt kämppää ja vielä pitäis ulkona siistiä terassit ja ulkokalusteet.
Mutta kyllä tällä sakilla (3kpl) voi jo vaikka katusäbää pelata. Muksut jaksaa juosta, mä oon "alamies".Dissident kirjoitti:
No ei ole tarkoitus kyllä enää lisää jälkikasvua tehdä. Kyllä näistä saa jo vastuuta tarpeeksi ja iloakin..
Huomenna pääsee vanhin ripille. Oon koko päivän jynssännyt kämppää ja vielä pitäis ulkona siistiä terassit ja ulkokalusteet.
Mutta kyllä tällä sakilla (3kpl) voi jo vaikka katusäbää pelata. Muksut jaksaa juosta, mä oon "alamies".Noi lapset vanhimmaiset pelas keskenää pesäpallo. Sinäänsä oli kiva nähdä kun nyt lähti etukäteen pelaan jalkapalloa keskenää ja tuun pienten kanssa perästä.
Dissident kirjoitti:
Mutta kyllä tällä sakilla (3kpl) voi jo vaikka katusäbää pelata. Muksut jaksaa juosta, mä oon "alamies".Tavoitteita kuitenkin pitää olla. 🤔
Hei Vau. Ripille pääsy on iso askel lapsen elämässä.valtakunta kirjoitti:
Tavoitteita kuitenkin pitää olla. 🤔
Hei Vau. Ripille pääsy on iso askel lapsen elämässä.No tavoitteita on. Siinä on tavoitetta kummakseen, kun nuokin mukulat aikuiseksi jeesaa. Ja vielä elää itsekkin sen jälkeen mukavasti.
Kyllä saa ihan normiarjesta haasteita.Dissident kirjoitti:
No tavoitteita on. Siinä on tavoitetta kummakseen, kun nuokin mukulat aikuiseksi jeesaa. Ja vielä elää itsekkin sen jälkeen mukavasti.
Kyllä saa ihan normiarjesta haasteita.Ne aikuiseksi kasvaa ihan itse etkä pysty pysäyttää sitä kasvua kunhan pidät hengissä ja oikealla tiellä.🐜
Dissident kirjoitti:
No tavoitteita on. Siinä on tavoitetta kummakseen, kun nuokin mukulat aikuiseksi jeesaa. Ja vielä elää itsekkin sen jälkeen mukavasti.
Kyllä saa ihan normiarjesta haasteita.Minulla on tuntemuksia missä minun vanhimmainen pikkuinen on 😢 kun se on jo niin iso.
valtakunta kirjoitti:
Minulla on tuntemuksia missä minun vanhimmainen pikkuinen on 😢 kun se on jo niin iso.
No lapset tosiaan kasvaa. Ne tekee kokoajan enemmän itse ja haluavat tehdä niin. Ja minä vaan annan lisää vauhtia. Niin se pitääkin mennä. Nyt voi opetella...vähän kuin pikkulinnut pesässään kokeilemaan siipiään. Pitää antaa elää siinä vierellä, kosko joskus pitää lentää pois...ja liihottaa omilla siivillään.
Ja kyllä mä osaan nauttia siitä, että ne osaa jo monta asiaa itse. Sitä vaan rohkaistuu, rohkaisemaan. Paras oppia nyt lentämään, kuin sitten, kun on jo pakko lentää...Dissident kirjoitti:
No lapset tosiaan kasvaa. Ne tekee kokoajan enemmän itse ja haluavat tehdä niin. Ja minä vaan annan lisää vauhtia. Niin se pitääkin mennä. Nyt voi opetella...vähän kuin pikkulinnut pesässään kokeilemaan siipiään. Pitää antaa elää siinä vierellä, kosko joskus pitää lentää pois...ja liihottaa omilla siivillään.
Ja kyllä mä osaan nauttia siitä, että ne osaa jo monta asiaa itse. Sitä vaan rohkaistuu, rohkaisemaan. Paras oppia nyt lentämään, kuin sitten, kun on jo pakko lentää...En minä pakota häntä lentämään tuntuu lapsen elämän olevan erityisen lyhyt kun alkaa aikuisuus ja tässä iässä tuntuu jo koko elämän olevan lyhyt ja haluan pistää joka asian tallenteeseeni heistä etten unohda näitä asioita yritän opettaa mahdollisemman paljon asioita. Mutta myös antaa omaa aikaan kun uuvun, minulla on pakko loma.
valtakunta kirjoitti:
En minä pakota häntä lentämään tuntuu lapsen elämän olevan erityisen lyhyt kun alkaa aikuisuus ja tässä iässä tuntuu jo koko elämän olevan lyhyt ja haluan pistää joka asian tallenteeseeni heistä etten unohda näitä asioita yritän opettaa mahdollisemman paljon asioita. Mutta myös antaa omaa aikaan kun uuvun, minulla on pakko loma.
Niin....en tarkoitakkaan pakottamista, vaan joskus sinuakaan ei enää ole...silloin on selvittävä yksin. Siitä se pakko tulee...
Muistahan huiliakin...
- jokumies83
En todellakaan exiä vonkaisi, varsinkaan kun uuden naisen kanssa on jo...
- mies--
Exäni on vitun ruma ja lihava nykyään joten en. Tuolla se on kaupassa töissä ja mene toiselle kassalle aina.
- am82
En ikinä. Ne on vongannu itse, joko suoraan tai epäsuorasti :D
- niin.se.on
Olen mies. En ole vongannut, enkä luultavasti vonkaakaan, mutta edelleen 30 vuoden jälkeenkin rakastan häntä ja ajattelen häntä päivittäin, vaikka elän hyvässä avioliitossa.
valtakunta kirjoitti:
Miksi noin vai rakastatko kahta?
Kyllä, rakastan ja tulisesti molempia.
rennostiM kirjoitti:
Miten ihmeessä tässä näin pääsi käymään?
rennostiM kirjoitti:
...mutta en edes tiedä mitä exälle kuuluu. Olen muuten sama kuin "niin.se.on".
rennostiM kirjoitti:
...mutta en edes tiedä mitä exälle kuuluu. Olen muuten sama kuin "niin.se.on".
Ei se perintögeenimme tuntien kummallista ole, ihminen on rakenteeltaan moniavioinen, mutta kulttuurimme vaatii tekemään mahdottoman valinnan. Ristiriitahan siitä syntyy pään sisälle. Enkä olisi uskonut, että toteutumaton rakkaus kestäisi vuosikymmeniä. En ikinä odottanut sitä. Eikä ole pienintäkään epäilystä, että rakastan suunnattomasti suloista vaimoani.
Lukioaikanani rakastuin yksipuolisesti rinnakkaisluokan tyttöön, häneenkin tulisesti, mutta koska romanssi ei toteutunut, hänkin kaihersi minua vuosikausia. Kun sitten tapasin hänet monien vuosien jälkeen, lumous katosi hetkessä: aivan tavallinen nainen, tosin mielyttävä, muttei rakastettava.rennostiM kirjoitti:
Ei se perintögeenimme tuntien kummallista ole, ihminen on rakenteeltaan moniavioinen, mutta kulttuurimme vaatii tekemään mahdottoman valinnan. Ristiriitahan siitä syntyy pään sisälle. Enkä olisi uskonut, että toteutumaton rakkaus kestäisi vuosikymmeniä. En ikinä odottanut sitä. Eikä ole pienintäkään epäilystä, että rakastan suunnattomasti suloista vaimoani.
Lukioaikanani rakastuin yksipuolisesti rinnakkaisluokan tyttöön, häneenkin tulisesti, mutta koska romanssi ei toteutunut, hänkin kaihersi minua vuosikausia. Kun sitten tapasin hänet monien vuosien jälkeen, lumous katosi hetkessä: aivan tavallinen nainen, tosin mielyttävä, muttei rakastettava.Ei kummallista mutta mietin miten voi tunne säilyä vuosia mitä ei näe.
rennostiM kirjoitti:
Lukioaikanani rakastuin yksipuolisesti rinnakkaisluokan tyttöön, häneenkin tulisesti, mutta koska romanssi ei toteutunut, hänkin kaihersi minua vuosikausia. Kun sitten tapasin hänet monien vuosien jälkeen, lumous katosi hetkessä: aivan tavallinen nainen, tosin mielyttävä, muttei rakastettava.Miten ihmeessä erota siten ettei pirstaloitunut entinen.
rennostiM kirjoitti:
Lukioaikanani rakastuin yksipuolisesti rinnakkaisluokan tyttöön, häneenkin tulisesti, mutta koska romanssi ei toteutunut, hänkin kaihersi minua vuosikausia. Kun sitten tapasin hänet monien vuosien jälkeen, lumous katosi hetkessä: aivan tavallinen nainen, tosin mielyttävä, muttei rakastettava.Minä olen kerran rakastunut ensi silmäyksellä ja pirstaloituu kun näin hänellä tyttöystävän.😩
Siihen asti kuljin samalla bussilla kun halusin nähdä hänet vielä.valtakunta kirjoitti:
Miten ihmeessä erota siten ettei pirstaloitunut entinen.
<<Ei kummallista mutta mietin miten voi tunne säilyä vuosia mitä ei näe.>>
En minäkään uskonut mahdolliseksi. Ensimmäiset yhdeksän vuotta ajattelin häntä joka päivä, sen jälkeenkin en ihan joka päivä, mutta kuitenkin monta kertaa joka viikko. Olen edelleen yllättynyt.
<<Miten ihmeessä erota siten ettei pirstaloitunut entinen.>>
Luulen, että ero oli minulle vaikeampi. Ehkä. Joka tapauksessa emme sopineet toisillemme, ja ero oli keskustelumme yhteinen tulos.rennostiM kirjoitti:
<<Ei kummallista mutta mietin miten voi tunne säilyä vuosia mitä ei näe.>>
En minäkään uskonut mahdolliseksi. Ensimmäiset yhdeksän vuotta ajattelin häntä joka päivä, sen jälkeenkin en ihan joka päivä, mutta kuitenkin monta kertaa joka viikko. Olen edelleen yllättynyt.
<<Miten ihmeessä erota siten ettei pirstaloitunut entinen.>>
Luulen, että ero oli minulle vaikeampi. Ehkä. Joka tapauksessa emme sopineet toisillemme, ja ero oli keskustelumme yhteinen tulos.Miksi erositte?😱
valtakunta kirjoitti:
Minä olen kerran rakastunut ensi silmäyksellä ja pirstaloituu kun näin hänellä tyttöystävän.😩
Siihen asti kuljin samalla bussilla kun halusin nähdä hänet vielä.Ensisilmäyksellä rakastuin minäkin ja kumpaankin. Rakkausasioissa elämä heittelee. Ei se ollenkaan ole niin yksinkertaista, kuin jotkut arvelevat.
valtakunta kirjoitti:
Miksi erositte?😱
Exäni oli ylettömän mustasukkainen, vaikka en antanut mitään aihetta. Mitä tarkemmmin ja yksityiskohtaisemmin kerroin, sitä enemmän hän ounasteli, että mustasukkaisuuteen oli aihetta. "Puhutaan nyt tämä asia selväksi, ja jätetään sitten." Näin hän aina sanoi. Olin lopulta epätoivoinen ja aivan lopussa.
rennostiM kirjoitti:
Exäni oli ylettömän mustasukkainen, vaikka en antanut mitään aihetta. Mitä tarkemmmin ja yksityiskohtaisemmin kerroin, sitä enemmän hän ounasteli, että mustasukkaisuuteen oli aihetta. "Puhutaan nyt tämä asia selväksi, ja jätetään sitten." Näin hän aina sanoi. Olin lopulta epätoivoinen ja aivan lopussa.
Silloinhan teillä ei ollut kuin vain luottamus pulaa kun sinnittelee ja kasvaa vaiheen ylitse hakemalla ratkaisuja.
rennostiM kirjoitti:
Pitänee käydä nukkusille. Hyvää yötä! :-)
valtakunta kirjoitti:
Silloinhan teillä ei ollut kuin vain luottamus pulaa kun sinnittelee ja kasvaa vaiheen ylitse hakemalla ratkaisuja.
Näin vielä kommenttisi. Kyllä se oli vakavampaa kuin luottamuspula. Hyvää yötä! :-)
rennostiM kirjoitti:
Näin vielä kommenttisi. Kyllä se oli vakavampaa kuin luottamuspula. Hyvää yötä! :-)
Se on luottamuspula tiedän sen omasta kokemuksesta. Mies teki alkujaan tarkoituksella mustikseksi ja halusin erota koska menin itsetuhoiseksi ja lopulta hän ei suostunut hän sanoi, jos eroan hän sanoi tappavansa itsensä ja yrittikin silmien edessä.
hän joutui tehohoitoon ja syytin itseäni lopulta en pystynyt eroamaan. Mutta tässä sitä ollaan 15 vuoden jälkeenkin yhdessä.
Tiemme ei ole ollut ruusuilla tanssintaa mutta yritän jatkuvasti rakentaa luottamusta ja tiedän sen paranevan kun saan itseni varmuuden että pärjään ilman häntä jos hän häipyy.rennostiM kirjoitti:
Mut hyvää yötä.
- josontuollainen
valtakunta kirjoitti:
Se on luottamuspula tiedän sen omasta kokemuksesta. Mies teki alkujaan tarkoituksella mustikseksi ja halusin erota koska menin itsetuhoiseksi ja lopulta hän ei suostunut hän sanoi, jos eroan hän sanoi tappavansa itsensä ja yrittikin silmien edessä.
hän joutui tehohoitoon ja syytin itseäni lopulta en pystynyt eroamaan. Mutta tässä sitä ollaan 15 vuoden jälkeenkin yhdessä.
Tiemme ei ole ollut ruusuilla tanssintaa mutta yritän jatkuvasti rakentaa luottamusta ja tiedän sen paranevan kun saan itseni varmuuden että pärjään ilman häntä jos hän häipyy.Mikä mielenterveyden ongelma miehelläsi on todettu?
valtakunta kirjoitti:
Tiemme ei ole ollut ruusuilla tanssintaa mutta yritän jatkuvasti rakentaa luottamusta ja tiedän sen paranevan kun saan itseni varmuuden että pärjään ilman häntä jos hän häipyy.Humenta, vai pitäisikö jo sanoa päivää!
<<hän joutui tehohoitoon ja syytin itseäni lopulta en pystynyt eroamaan. Mutta tässä sitä ollaan 15 vuoden jälkeenkin yhdessä.>>
Hämmennyin, voiko olla mahdollista, että uhkaamalla voi pitää liiton pystyssä. Nyt tiedän, että voi. Tunnetko muitakin tapauksia? Onko sinulla lapsia? Miten he voivat?rennostiM kirjoitti:
Humenta, vai pitäisikö jo sanoa päivää!
<<hän joutui tehohoitoon ja syytin itseäni lopulta en pystynyt eroamaan. Mutta tässä sitä ollaan 15 vuoden jälkeenkin yhdessä.>>
Hämmennyin, voiko olla mahdollista, että uhkaamalla voi pitää liiton pystyssä. Nyt tiedän, että voi. Tunnetko muitakin tapauksia? Onko sinulla lapsia? Miten he voivat?Oon kuullut enemmän näitä jossa eronnut nainen ja tapannut exä itsensä. Etten kyllä lähtis onnea kokeilemaan. Olin itsetuhominen lapsen tuloon asti.
Mielenterveystoimisto on väärä paikka hoitaan lopulta mielisairaalan hoitavan tahon työntekijä sanoi parisuhdeongelmia eikä mielisairautta usko olevan.
Käytiin sit parisuhdeterapialla kyllä on ollut molemmille pitkä taival takana.
En ole kenenkään toisen kuullut näin käyvän pitkän parisuhteen riitojen osalta myös ollaan irtauduttu lähipiiristä ja miehen sukulaisiin ei kehenkään olla yhteydessä.rennostiM kirjoitti:
Humenta, vai pitäisikö jo sanoa päivää!
Hämmennyin, voiko olla mahdollista, että uhkaamalla voi pitää liiton pystyssä. Nyt tiedän, että voi. Tunnetko muitakin tapauksia? Onko sinulla lapsia? Miten he voivat?Meillä Lapset voi erittäin hyvin . En anna heidän kärsiä ja olen pitänyt huolen ettei tässä suhteessa juoda kun on pieniä lapsiakin mutta mieskin on samaa mieltä ollut ettei se edes ole haitannut häntä.
Hänen pikku sukunsa vihasi minua mitä oli jäljellä kun meni ilkeästi itselleen tekemään.
Viihteellä emme käy mutta esim meillekin on hupia kun päästää johonkin koko perheen kera.
Oon tässä siivonnut 5tuntia ja väliin antanut rustaa imeväiselle ja kohta lähdetään pihalle kun syötykkin ollaan.valtakunta kirjoitti:
Meillä Lapset voi erittäin hyvin . En anna heidän kärsiä ja olen pitänyt huolen ettei tässä suhteessa juoda kun on pieniä lapsiakin mutta mieskin on samaa mieltä ollut ettei se edes ole haitannut häntä.
Hänen pikku sukunsa vihasi minua mitä oli jäljellä kun meni ilkeästi itselleen tekemään.
Viihteellä emme käy mutta esim meillekin on hupia kun päästää johonkin koko perheen kera.
Oon tässä siivonnut 5tuntia ja väliin antanut rustaa imeväiselle ja kohta lähdetään pihalle kun syötykkin ollaan.Siis rustaa on rintaa
valtakunta kirjoitti:
Siis rustaa on rintaa
On ilo kuulla, että lapsesi voivat hyvin.
Olemme eri ikäpolvea, mutta se on meillä yhteistä, että vaikka olemme kokeneet karmeita, jälkipolvella näyttää menevän hyvin.
Minulla on takanani karmea lapsuus ja nuoruus sekä jatkuva pelko ja pahoinpitely. 10 vuotta meni juoden erittäin kovan alkoholismin kynsissä. Join maksimaalisesti, ilman taukoa, minkä alkoholistin kouliintunut maksa pystyy polttamaan. Nyt kuivilla edelleen saman taudin takia ankarasti ahdistuneena. 10 wee sitten sain aivoverenvuodon, minkä takia pystyn näppäilemään vain vasemmalla kädellä.
Suloinen vaimoni on jaksanut minua joka tilanteessa ja iloinen olen myös pojastani ja lapsenlapsista. Tyttö opiskelee yliopistossa ja poika on lukiossa.
Kovia on sinullakin takana, mutta tässä mennään eteenpäin. Olet muuten symppis! :-)rennostiM kirjoitti:
Olemme eri ikäpolvea, mutta se on meillä yhteistä, että vaikka olemme kokeneet karmeita, jälkipolvella näyttää menevän hyvin.
Minulla on takanani karmea lapsuus ja nuoruus sekä jatkuva pelko ja pahoinpitely. 10 vuotta meni juoden erittäin kovan alkoholismin kynsissä. Join maksimaalisesti, ilman taukoa, minkä alkoholistin kouliintunut maksa pystyy polttamaan. Nyt kuivilla edelleen saman taudin takia ankarasti ahdistuneena. 10 wee sitten sain aivoverenvuodon, minkä takia pystyn näppäilemään vain vasemmalla kädellä.
Suloinen vaimoni on jaksanut minua joka tilanteessa ja iloinen olen myös pojastani ja lapsenlapsista. Tyttö opiskelee yliopistossa ja poika on lukiossa.
Kovia on sinullakin takana, mutta tässä mennään eteenpäin. Olet muuten symppis! :-)No koulussa vanhin ei saa avustajaa että koulussa sit taas on ongelmaa isossa ryhmässä ja lisäksi ikäisten kanssa ja koulukirjatkin ei ole opetussuunnitelman mukaisia esikoisella luokassaan, että saada monisteita kotio ja vaikka erityisluokka on siinä on 3luokkaa samassa ja mitä ymmärsin erittäin haastavaa ja sekavaa pysyä mukana.
On erittäin huonoa koulusta tukeminen esikoisella ja pitäisi enemmän saada tukea tekisi mieli muuttaa koulua jos siellä olisi paljon parempaa tukea. Mistä sitä tietää.rennostiM kirjoitti:
Kovia on sinullakin takana, mutta tässä mennään eteenpäin. Olet muuten symppis! :-)Olen vain uupunut taistellaaksenk erityistuesta kun itselläni on kiellinen erityisvaikeus ennen vanhaa nimeltä dysfasia. Niin kolmella lapsistani on tätä pojilla, näyttävästi sukusairaus on .Etten kuitenkaan sairauksista eroon ole päässyt.
Tukiviittoma opetusta 20tuntia saadaan kotio 3vuotiaasta että taas kaikkea muuta on mietittävää kuin miten lapsia tuen päivittäin parhaiten.
Mutta täällä taidan kohta erityisosaamisen lapsien kanssa mutta erittäin vaikea on asennoitua kun tuntuu kovin sirkukselta käsiviittomia ja kuvatukea antaa.
On mahtava kuulla miten olette saaneet lapsenne kaidalla tiellä pidettyä varsinkin se on todella haastavaa.
Noh minulle pelätään kertoa asioita kun otan ne raskaasti ja se on sit erittäin ärsyttävää kun ei kerrota ja jätetään ulos. Harmillisesti lapseni ei uskalla kertoa kuolleesta tutusta minulle koska alan itkemään ja olen kertonut itku kuuluu elämään kun lapsi kaatuu sekin itkee. Itkua ei saa pelätä.
En tiedä ehkä maailma on liian rankka minulle enemmän olen huolissani kun taas ei ymmärretä olla huolissaan lapsista ja niiden turvallisuudesta.rennostiM kirjoitti:
Kovia on sinullakin takana, mutta tässä mennään eteenpäin. Olet muuten symppis! :-)Minusta on hyvä että kumminkin sairauksista huolimatta kestät elämää , moni menettäisi kaiken kun ei kestä ja iskee välinpitämättömäksi.
Merkitystä sinulla on.rennostiM kirjoitti:
Kovia on sinullakin takana, mutta tässä mennään eteenpäin. Olet muuten symppis! :-)Sinulla on todella rakastava vaimo ja olet onnekas sen suhteen.
valtakunta kirjoitti:
Sinulla on todella rakastava vaimo ja olet onnekas sen suhteen.
Noissa tukijutuissa on myös luulottelua mukana. Molemmat lapsenlapseni oppivat puhumaan hyvin myöhään ja kunnolla vasta kouluiässä. Sitä ennen heillä oli oma kielensä, jota ulkopuolinen ei ymmärtänyt. Oli puheopetusta, joka oli ihan akuankkatasoa. Tunti viikossa, kuin sillä olisi ollut mitään merkitystä. Neuvolaväki sun muut säikyttelivät ja kamaloittivat. Kuitenkin lasten äiti kertoi, että myös hän oppi puhumaan hyvin myöhään ja puhuukin erittäin selvästi. Hyvin meni äidillä koulut ja on hyvässä työssäkin.
Niin meni myös pojan tyttäreltä. Pääsi heti koulun jälkeen opiskelemaan. On nyt tekniikan kandidaatti ja opiskelemassa diplomi-insinööriksi. Ja poika on lukiossa. Mutta raskasta oli ns. asiantuntijoiden painostus, kun itse tiesi miten asiat ovat nuorten äidin oman kokemuksen perusteella.
Valopilkuista huolimatta maailma on minusta kamala paikka. Jos en olisi lainkaan syntynyt, ei kukaan olisi surrut eikä mitään menettänyt, sillä emmehän sure niitäkään mahdollisia ihmisiä, jota ehkäisyn takia eivät ole syntyneet. Kyllä minusta elämä on ikävä sattuma.
Vaimoni on todellakin aivan suloinen. Jotkut täällä netissä eivät vain tunnu ollenkaan ymmärtävän, mitä on todellinen rakkaus, että tahtoo antaa sen sijaan, että vaatisi. Olen voinut puhua hänelle kaikista asioista, jotka joillekin vaimoille on ollut joko tabu tai kielletty, esimerkiksi, miten minä, niin kuin kaikki muutkin miehet, nautin sekä oman puolison että vieraiden vitun näkemisestä.
Hän on kutsunut lukuisia pareja ja naisia meille saunomaan ja olen voinut katsella heidän sukupuolielimiään. Hän on myös itse avannut vittuaan ihan käsin muutamille miellyttäville miehille ilostuttaakseen heitä. Herttailu on mennyt perille, sillä miehillä on kyrpä seissyt todella kovana. Kun olen kertonut täällä netissä, kuinka vaimoni on osoittanut todellista rakkautta ja ystävällisyyttä, useimmat ovat ymmärtäneet, mutta osa on myös epäillyt taka-ajatuksia vaimoni hallitsemishalusta sun muusta. Osa on jopa raivostunut ja syyttää rivoin sanoin asioista, jotka ovat vain tuottaneet molemminpuolista iloa, eikä mitään haittaa.
Tärkeintä kuitenkin on, että hän on jaksanut minua sekä akuutin alkoholismin, aivoverenvuodon jälkitilan ja jatkuvan ahdistuneisuuden aikana. Ostin hänelle aikoinaan häälahjaksi keltaisen baby doll -yöasun. Nukkuessamme hän pitikin sen yläosaa, muttei alaosaa. Kun meillä oli yövieraita, hän samaisessa pelkässä yläosassa tarjoili aamupalaa. Muistan ikuisesti. Hän oli kuin prinsessa, minun prinsessani. Kuva on aina mielessäni. :-)valtakunta kirjoitti:
Olen vain uupunut taistellaaksenk erityistuesta kun itselläni on kiellinen erityisvaikeus ennen vanhaa nimeltä dysfasia. Niin kolmella lapsistani on tätä pojilla, näyttävästi sukusairaus on .Etten kuitenkaan sairauksista eroon ole päässyt.
Tukiviittoma opetusta 20tuntia saadaan kotio 3vuotiaasta että taas kaikkea muuta on mietittävää kuin miten lapsia tuen päivittäin parhaiten.
Mutta täällä taidan kohta erityisosaamisen lapsien kanssa mutta erittäin vaikea on asennoitua kun tuntuu kovin sirkukselta käsiviittomia ja kuvatukea antaa.
On mahtava kuulla miten olette saaneet lapsenne kaidalla tiellä pidettyä varsinkin se on todella haastavaa.
Noh minulle pelätään kertoa asioita kun otan ne raskaasti ja se on sit erittäin ärsyttävää kun ei kerrota ja jätetään ulos. Harmillisesti lapseni ei uskalla kertoa kuolleesta tutusta minulle koska alan itkemään ja olen kertonut itku kuuluu elämään kun lapsi kaatuu sekin itkee. Itkua ei saa pelätä.
En tiedä ehkä maailma on liian rankka minulle enemmän olen huolissani kun taas ei ymmärretä olla huolissaan lapsista ja niiden turvallisuudesta.Poimin tämän sinun kirjoituksestasi sen takia, miten hyvin se kuvaa, että ns. asiantuntijat voivat olla pihalla tosielämästä. Toimivat luulojensa varassa.
<<Mutta täällä taidan kohta erityisosaamisen lapsien kanssa mutta erittäin vaikea on asennoitua kun tuntuu kovin sirkukselta käsiviittomia ja kuvatukea antaa.>>rennostiM kirjoitti:
Poimin tämän sinun kirjoituksestasi sen takia, miten hyvin se kuvaa, että ns. asiantuntijat voivat olla pihalla tosielämästä. Toimivat luulojensa varassa.
<<Mutta täällä taidan kohta erityisosaamisen lapsien kanssa mutta erittäin vaikea on asennoitua kun tuntuu kovin sirkukselta käsiviittomia ja kuvatukea antaa.>>Kyllä se sirkuksen on syy että lapsi puhekeskus ja itsensäilmaisu kehittyy kuin oppiminen,muuten turhauttaa kun sitä ei ymmärretä mutta en ole hirveästi nähnyt kenenkään muun käyttävän käsiviittomia tai piirustuksia joten mietin mihin minä lastani opetan kun kukaan muu ei häntä sitten ymmärrä yritän koko perhettä opettaa samalla mutta turhauttaa onko tämä kun koulussa ongelma ja minun pitää saada lapsen tajuamaan vaikka ongelmaa en näe vaan tehdään pojasta syyllistä.
Toivotaan että tästä jotain tulee, kyllä se on ollut erittäin pahana itselläni ymmärtämisen taso puheessa vielä 10vuotiaana ja esikoisella pojallani varsikin kun unohtaa mitä ollaan keskusteltu ja sosiaalinen vaikeus tulee siitä ettei osaa halllinoida taitoja mitä on keskusteltu tilanteesta ettei toista virhettään kuin kaikki oppi menisi viemäristä alas kuin olisi valikoima muisti mutta se ei ole sitä vaan ettei vaan muista kun tunne aalto nousee.
Noh mutta sinullahan on ollut oudot poikkeukselliset mielihalut joten onneksi olet löytänyt sellaisen naisen joka on hyväksynyt sinut sellaisena kuin olet.
Jos mieheltäni tuollainen outo mielihalujen ilmenisi en kyllä missään nimessä ruoki sitä vaan alkaisin miettimään miten siitä päästä eroon.😳
Oon lukenut psykologiaa juurikin niistä joista halutaan eroon niitä ei ruokita mutta puheiden perusteella, te ette niin tee.
Oon pojan aistitarpeita miettinyt miten niistä pääsee eroon mutta taas jos kysyttäis ammattilaisilta kun puree leluja ja yms pitäisi antaa purulelu mutta eihän se nyt ainakaan poista sitä, kyllä yritän päästä eroon tästä eroon ettei ajatuksissa pistä pattereita suuhun pyöriteltäväksi tai syö muita myrkkyjä.rennostiM kirjoitti:
Poimin tämän sinun kirjoituksestasi sen takia, miten hyvin se kuvaa, että ns. asiantuntijat voivat olla pihalla tosielämästä. Toimivat luulojensa varassa.
<<Mutta täällä taidan kohta erityisosaamisen lapsien kanssa mutta erittäin vaikea on asennoitua kun tuntuu kovin sirkukselta käsiviittomia ja kuvatukea antaa.>>Kun sanon ongelmaa en näe tarkoitan että ne eivät voi lasta kasvattaa kuin se kasvatus heiltä unohtuu siinä tilanteessa ja lapsen tukeminen ja juurikin tässä tulee se siinä tilanteessa lasta pitää ohjattava ja he eivät sitä tee. Miten minä pystyn ymmärtämään kokonais kuvaa kun en ole läsnä enkä edes saa olla vaikka lupaa pyysin . Ne on vaan ihan uusavuttomia kasvatus asioissa.
valtakunta kirjoitti:
Kyllä se sirkuksen on syy että lapsi puhekeskus ja itsensäilmaisu kehittyy kuin oppiminen,muuten turhauttaa kun sitä ei ymmärretä mutta en ole hirveästi nähnyt kenenkään muun käyttävän käsiviittomia tai piirustuksia joten mietin mihin minä lastani opetan kun kukaan muu ei häntä sitten ymmärrä yritän koko perhettä opettaa samalla mutta turhauttaa onko tämä kun koulussa ongelma ja minun pitää saada lapsen tajuamaan vaikka ongelmaa en näe vaan tehdään pojasta syyllistä.
Toivotaan että tästä jotain tulee, kyllä se on ollut erittäin pahana itselläni ymmärtämisen taso puheessa vielä 10vuotiaana ja esikoisella pojallani varsikin kun unohtaa mitä ollaan keskusteltu ja sosiaalinen vaikeus tulee siitä ettei osaa halllinoida taitoja mitä on keskusteltu tilanteesta ettei toista virhettään kuin kaikki oppi menisi viemäristä alas kuin olisi valikoima muisti mutta se ei ole sitä vaan ettei vaan muista kun tunne aalto nousee.
Noh mutta sinullahan on ollut oudot poikkeukselliset mielihalut joten onneksi olet löytänyt sellaisen naisen joka on hyväksynyt sinut sellaisena kuin olet.
Jos mieheltäni tuollainen outo mielihalujen ilmenisi en kyllä missään nimessä ruoki sitä vaan alkaisin miettimään miten siitä päästä eroon.😳
Oon lukenut psykologiaa juurikin niistä joista halutaan eroon niitä ei ruokita mutta puheiden perusteella, te ette niin tee.
Oon pojan aistitarpeita miettinyt miten niistä pääsee eroon mutta taas jos kysyttäis ammattilaisilta kun puree leluja ja yms pitäisi antaa purulelu mutta eihän se nyt ainakaan poista sitä, kyllä yritän päästä eroon tästä eroon ettei ajatuksissa pistä pattereita suuhun pyöriteltäväksi tai syö muita myrkkyjä.<<Noh mutta sinullahan on ollut oudot poikkeukselliset mielihalut...>>
Tuskinpa, mutta viestintuoja usein joutuu ammutuksi. Niin myös tässä asiassa. Suurin osa miehistä katsoo pornoa nimenomaan nähdäkseen naisten vittua, mutta koska useat naiset eivät sitä käsitä, pyrkivät sovun ylläpitämiseksi väheksymään asiaa. Koska naiset eivät tunne likikään samaa kiinnostusta miesten kyrpään, he ovat aivan väärässä käsityksessä. He eivät voi edes muuttujat muuttaen käsittää, kuinka voimakkaasta asiasta on kyse. Pyrin, tosin huonolla menestyksellä ja itseni likoon panemalla, välittämään tietoa luulon sijaan.
Eräs rouva kertoi miehensä sanoneen, että pornokuvien katselu on välttämätöntä. Rouva itsekin oli samaa mieltä, ja siksi mielellään näytti vittuaan. Seksin alalla esiintyy asioita paljon enemmän kuin luullaan, koska asioista suurelta osin vaietaan. Viestintuoja on ensimmäinen kohde. Pyrin kaikissa muissakin asioissa suoraan ja avoimeen ilmaisuun, jos se voi tapahtua KETÄÄN VAHINGOITTAMATTA.rennostiM kirjoitti:
<<Noh mutta sinullahan on ollut oudot poikkeukselliset mielihalut...>>
Tuskinpa, mutta viestintuoja usein joutuu ammutuksi. Niin myös tässä asiassa. Suurin osa miehistä katsoo pornoa nimenomaan nähdäkseen naisten vittua, mutta koska useat naiset eivät sitä käsitä, pyrkivät sovun ylläpitämiseksi väheksymään asiaa. Koska naiset eivät tunne likikään samaa kiinnostusta miesten kyrpään, he ovat aivan väärässä käsityksessä. He eivät voi edes muuttujat muuttaen käsittää, kuinka voimakkaasta asiasta on kyse. Pyrin, tosin huonolla menestyksellä ja itseni likoon panemalla, välittämään tietoa luulon sijaan.
Eräs rouva kertoi miehensä sanoneen, että pornokuvien katselu on välttämätöntä. Rouva itsekin oli samaa mieltä, ja siksi mielellään näytti vittuaan. Seksin alalla esiintyy asioita paljon enemmän kuin luullaan, koska asioista suurelta osin vaietaan. Viestintuoja on ensimmäinen kohde. Pyrin kaikissa muissakin asioissa suoraan ja avoimeen ilmaisuun, jos se voi tapahtua KETÄÄN VAHINGOITTAMATTA.Noh mutta aikuisviihdettä itsekkin katson kun mielihalut on täytettävänä mutta en minä muuten sitten kattele kun ei hyödytä ollenkaa katsella muutakun aktissa mutta vilautteluja en itse harrastele.
valtakunta kirjoitti:
Noh mutta aikuisviihdettä itsekkin katson kun mielihalut on täytettävänä mutta en minä muuten sitten kattele kun ei hyödytä ollenkaa katsella muutakun aktissa mutta vilautteluja en itse harrastele.
Siellähän on pääasiassa kahdenlaista, naiset näyttämässä tai parit aktissa. Itse en diggaa ollenkaan aktivideoita. Tuntuu, että miehet on liikaa.
Onko päivä kulunut hyvin? Kaunista ja lämmintä on piisannut.rennostiM kirjoitti:
Siellähän on pääasiassa kahdenlaista, naiset näyttämässä tai parit aktissa. Itse en diggaa ollenkaan aktivideoita. Tuntuu, että miehet on liikaa.
Onko päivä kulunut hyvin? Kaunista ja lämmintä on piisannut.Parit akti on mun juttu en välitä vilautteluista ja rajaan muutenkin naamat pois kun on mahdollista. Mutta en kuitenkaan kotioni tilaa ihmisiä ihan liikaa minulle mutta aikuisviihde netissä on riittävä kun mies nukkuu ja oon suihkussa lukkojen takana. se näky ja odotuksen tunne että työntöityy lisää ja kiihotusta ja kuinka hyviä sit sekin on juttu mikä vaikuttaa nopea tempoinen tuo kovat himot nopean saamiseen.
Koen tuon normaaliksi
oon katsonut dokumentin kun miehet vain näkee paljasta pintaa on taas purkauduttava heti että hakeuduttava syrjää se tuli vain tuosta jutustasi mieleen, he olivat jo niin adjektioituneet että kärsivät pahoin jatkuvasta runkkauksesta. Joten ymmärsin sen jo haittana.
Kaunis on ilma sekä liian lämmin ja tänään oon ollut isää katsomassa sairaalassa oon väsynyt kun ollut pitkät ajomatkat ja kuuma että ajossa polttanut käsiä vaikka auton lopulta saa viileäksi ja kolari paikalle ollaan satutti, olin ekana paikalla sitäkin pohdin kun oli niin rytyssä auto ja kaupassa käynyt ja vauva on sellainen ihmismangeetti että ihastelevat erityisen paljon ja kuin olisi vauvat erityisen harvinaisia.valtakunta kirjoitti:
Parit akti on mun juttu en välitä vilautteluista ja rajaan muutenkin naamat pois kun on mahdollista. Mutta en kuitenkaan kotioni tilaa ihmisiä ihan liikaa minulle mutta aikuisviihde netissä on riittävä kun mies nukkuu ja oon suihkussa lukkojen takana. se näky ja odotuksen tunne että työntöityy lisää ja kiihotusta ja kuinka hyviä sit sekin on juttu mikä vaikuttaa nopea tempoinen tuo kovat himot nopean saamiseen.
Koen tuon normaaliksi
oon katsonut dokumentin kun miehet vain näkee paljasta pintaa on taas purkauduttava heti että hakeuduttava syrjää se tuli vain tuosta jutustasi mieleen, he olivat jo niin adjektioituneet että kärsivät pahoin jatkuvasta runkkauksesta. Joten ymmärsin sen jo haittana.
Kaunis on ilma sekä liian lämmin ja tänään oon ollut isää katsomassa sairaalassa oon väsynyt kun ollut pitkät ajomatkat ja kuuma että ajossa polttanut käsiä vaikka auton lopulta saa viileäksi ja kolari paikalle ollaan satutti, olin ekana paikalla sitäkin pohdin kun oli niin rytyssä auto ja kaupassa käynyt ja vauva on sellainen ihmismangeetti että ihastelevat erityisen paljon ja kuin olisi vauvat erityisen harvinaisia.Siis harmitti,ei satuttanut kuin henkisesti😩 ihan vei koko huomion ajossa että ohi meinasin liittymästä ajaa
valtakunta kirjoitti:
Siis harmitti,ei satuttanut kuin henkisesti😩 ihan vei koko huomion ajossa että ohi meinasin liittymästä ajaa
Onko isäsi miten huonossa kunnossa? Kuinka pitkä matka sairaalaan oikein on?
Muuten tempoisuudesta. Vaimoni on paljon nopeampitempoinen kuin minä, ei vai seksissä vaan kaikessa. Vaan niin on myös hänen koko sukukin. Minä taas olen siihen nähden hidas, vaikken muihin nähden olekaan. Erilaisiahan mekin ollaan, vaikka tykätään toisitamme mahottomasti.
Ei ole ollut tarvetta vongata exää, ne on niin nähty ja koettu. Ja ihan syystäkin ovat entisiä, mitä turhaa lämmitellä jotain vanhaa juttua, jos homma ei toiminut aikaisemminkaan.
- kaisanoasaa
Isoa kainaloa saa vonkata.
- punapääallergia
Exä mult vonkas......muttei saanu enää, ke värjäsi tukan punasex
- SKINHEAD
valtakunta kirjoitti:
äitini on punapää.🤒
KÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄK
PUNAINEN KARVAHIRVIÖKIN SKINHEAD kirjoitti:
KÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄK
PUNAINEN KARVAHIRVIÖKINEi se on tuhkan värinen, enkä edes värjää hiuksiani.
SKINHEAD kirjoitti:
KÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄK
PUNAINEN KARVAHIRVIÖKINIsäni taan tumman ruskeanmustat hiukset ja hiukset yhtä paksut kuin tikin lanka.
- tummatukka
valtakunta kirjoitti:
Isäni taan tumman ruskeanmustat hiukset ja hiukset yhtä paksut kuin tikin lanka.
Kui ses sit punpään muijak otti??
tummatukka kirjoitti:
Kui ses sit punpään muijak otti??
En tiedä kummatkin on hyviä luonteeltaan kilttejä mutta äitini on villi nyt sinkkuuden aikaa , että järkytyn.’
- Arvostustaon
En vonkaa ketään eksää koskaan. Kaikki ovat lähteneet omasta päätöksestä mun elämästä joten menkööt sinne minne mieli silloin teki. Rakastan ihan erilailla ensirakkauttani. Tunnetta on molemmin puolin. Löysimme toisemme n. 30 vuoden jälkeen. Nyt on mieletön ystävyys.
Siihen on Syy (TM) että ex on ex.
Yhden exän tapaaminen tuotti synkkää tyydytystä.
Toisen exän tapaaminen tuotti hupia.
Kolmatta exää kävi sääliksi. En ottanut kuitenkaan takaisin.- crux
En ole pahasti vongannut mutta olen pitänyt vähän yhteyttä sillä ensirakkaus on omalla tavallaan suurin rakkaus. Haluaisin myös että hän ymmärtäisi että olen muuttunut ja että hyvät ominaisuuteni ovat ennallaan vaikka huonot ominaisuudet ovatkin muuttaneet muotoaan. Haluan myös yhteydenpidollani muistuttaa itseäni millaisia tyhmyyksiä olen joskus tehnyt ja tietysti toivon myös että hän viesteillään osoittaisi jotain sellaista erilaisuutta joka poistaisi taakan hartioiltani.
- Parisuhdemies-
Joskus vuosii sitten paneskelin exän kanssa. Ihan kivaa oli Tosin sitä kun on ollut kauan ilman seksii niin exäkin silloin kelpaisi teille muillekkin tilaisuuden tullen.
- hienoahienoa
Mulla on ollut vain yhden yön exiä. Vaikka niiltä saisikin numeron, niin loppupeleissä homma kaatuu siihen, ettei niitä kiinnosta kuitenkaan yhtä yötä pidempään. Eli turha vongata, jos on ätmi.
- arggh
Et ole mikään ätmi jos saat noin helposti seksiä ja naisten numeroita.
- Körmy
En mä viiti tavata. Viimeksi kun nähtiin tykitin päin naamaa, niin kävin kuumana vielä. Rapatessa roiskuu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .603475Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472951Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242819Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541897- 731132
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101111Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2001059Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde27889Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että104874- 45869