Mies sanoi totuuden läskistä naisesta lentokoneess

Naisasialooser11

23

416

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaisanoasaa

      Mua ainakin pelottaisi olla lentokoneessa paksun naisen kanssa. Eihän se lentokonekaan mahdottoman painavaa lastia jaksa kantaa, putoaa pian alas kun akka tietysti ahtaa kaiken irti saamansa kitaansa heti kun tarjoilu alkaa.

      • älyhoi

        Se sama lastihan sillä lentokoneella on kannettavanaan, olivat ne tarjoilut vierustoverisi mahassa tai siellä tarjoilukärryssä.


      • kaisanoasaa
        älyhoi kirjoitti:

        Se sama lastihan sillä lentokoneella on kannettavanaan, olivat ne tarjoilut vierustoverisi mahassa tai siellä tarjoilukärryssä.

        Ei vaan kun läski ämmä tunkee kaikki sapuskat kitaansa ja istua piereskelee omalla paikallaan niin ei se kone silloin enää ole balanssissa vaan siitä tulee epäkurantti ja se on kaikille ilmakuopille sun muille altis ja putoaa helposti. Kyllä mä nämä asiat tiedän, olenhan valan tehnyt liikennelentäjä melkein.


      • kaisanoasaa kirjoitti:

        Ei vaan kun läski ämmä tunkee kaikki sapuskat kitaansa ja istua piereskelee omalla paikallaan niin ei se kone silloin enää ole balanssissa vaan siitä tulee epäkurantti ja se on kaikille ilmakuopille sun muille altis ja putoaa helposti. Kyllä mä nämä asiat tiedän, olenhan valan tehnyt liikennelentäjä melkein.

        Melkein valan vannoneen liikennelentäjän muistinperukoiltaan etsimä ilmaisu lienee labiili. Jos kone on epäkurantti, siinä on teknistä vikaa. Tosin silloinkaan ei käytetä ilmaisua epäkurantti.

        Lentokoneessa ei ole niin paljoa ruokaa mukana, että joku voisi syömällä saada koneen epätasapainoon. Mutta periaatteessa olet oikeassa. Jos esim. ATR-72:n takaosassa istuu 30 runsaasti ylipainoista ihmistä ja etuosassa yhtä monta 40-kiloista ballerinaa ja lastiruuma on puolityhjä, on kone kokolailla hankala lennettävä. Siksi cabin crew ennen starttia hieman katselee, minkä kokoista porukkaa missäkin istuu, ja tarvittaessa määrää osan vaihtamaan paikkaa. Sama pätee isompiinkin koneisiin, mutta marginaalit ovat suurempia.



      • Optinisti kirjoitti:

        Jos ATR:ssä istuu yhtään ihmistä, niin kaikki ovat hengenvaarassa...

        https://yle.fi/uutiset/3-5247826

        No tuo riippuu vähän kyllä versiosta. Ja siitä, että ohjaamomiehistön koulutus on ajan tasalla.

        Aikaisemmissa malleissa tuota jäätämisongelmaa esiintyi, mutta esim. Norran operoimat 212A -tuotantosarjan seiskakakkoset ovat hyvin turvallisia lentokoneita. Potkurin lavat lämpenevät sähköisesti ja johtoreunan jäänpoistoa on kehitetty paljon aikaisemmista versioista. Yhden kuolemaan johtaneen onnettomuuden tiedän tuollaiselle sattuneen. Siinäkin oli syynä lentäjien virhe, eli kone menetti nousussa toisen moottorinsa (ei liittynyt jäätymiseen), ja kiinalainen kapteeni sammutti ainoan toimivan moottorin, jolloin kone tuli tonttiin. Vika oli kiinalaisessa tyyppikoulutuksessa, sillä 212A-tuotantosarjan ATR 72-600 -koneissa viallista moottoria ei sammuteta manuaalisesti, vaan koneen automatiikka katkaisee polttoaineensyötön häiriötilanteessa.

        Vanhat ATR 42:t olivatkin sitten ihan oma lukunsa...


      • SirCucco kirjoitti:

        No tuo riippuu vähän kyllä versiosta. Ja siitä, että ohjaamomiehistön koulutus on ajan tasalla.

        Aikaisemmissa malleissa tuota jäätämisongelmaa esiintyi, mutta esim. Norran operoimat 212A -tuotantosarjan seiskakakkoset ovat hyvin turvallisia lentokoneita. Potkurin lavat lämpenevät sähköisesti ja johtoreunan jäänpoistoa on kehitetty paljon aikaisemmista versioista. Yhden kuolemaan johtaneen onnettomuuden tiedän tuollaiselle sattuneen. Siinäkin oli syynä lentäjien virhe, eli kone menetti nousussa toisen moottorinsa (ei liittynyt jäätymiseen), ja kiinalainen kapteeni sammutti ainoan toimivan moottorin, jolloin kone tuli tonttiin. Vika oli kiinalaisessa tyyppikoulutuksessa, sillä 212A-tuotantosarjan ATR 72-600 -koneissa viallista moottoria ei sammuteta manuaalisesti, vaan koneen automatiikka katkaisee polttoaineensyötön häiriötilanteessa.

        Vanhat ATR 42:t olivatkin sitten ihan oma lukunsa...

        Kiitos päivityksestä, olin jäänyt ysäriennakkoluulojeni ja parin sivutuulilaskun valtoihin!


      • Optinisti kirjoitti:

        Kiitos päivityksestä, olin jäänyt ysäriennakkoluulojeni ja parin sivutuulilaskun valtoihin!

        No joo, ajautuihan muistaakseni 2012 Norran ATR 72 Helsingissä sivutuulessa hetkeksi ulos kiitoradalta, kun TLU (sivuperäsimen liikealueen rajoitin) tilttasi, ja sivuperäsimen liikeradat jumittuivat high speed -asetukselle, eikä peräsimessä riittänyt hitaassa nopeudessa momenttia oikaista konetta tarpeeksi ennen maakosketusta. Toisen moottorin lapakulmien säätymisessä beeta-alueelle oli muistaakseni myös jotakin häikkää, mikä sai koneen lisäksi puoltamaan. Mitään sen kummempia vaurioita ei kuitenkaan sattunut, pilotit saivat koneen nokkapyöräohjauksella takaisin kiitoradan puolelle.

        Sivutuulilaskuista voin yleisesti sanoa sen, että välttämättä se matkustamossa mukavimmalta tuntuva laskeutuminen ei ole turvallisin, vaan toisinaan kone tuodaan ihan tarkoituksella hieman kovakouraisemmin kiitorataan. Silloin kone "istuu" heti tiiviimmin asfalttiin, eikä ala niin helposti luisua.


    • hyivittus

      Eipä sanonut päin naamaa vaan säälittävästi miesmäiseen tapaan kitisi "selän takana" ( tai siihen verrattavissa).

    • ysjtstjstjtjtjstjs

      No kyllä oisin itekin papparaista opettanut, oikea mies ei hyväksy tuollaista käytöstä.

    • Kaisanoasaa

      Naisille pitää sanoa että ne on rumia koska ei ne muuten sitä ymmärrä.

      • niimpä.niin

        No joo. Pitäähän sinullekin se sanoa. Ethän sinäkään muuten ymmärtäisi olevasi ruma.


      • Naisasialooser11

        Väärin. Mies nimenomaan ymmärtää ja myöntää olevansa ruma, nainen ei. Ymmärrän kyllä, että rumuus on naiselle kova paikka ja vaikea myöntää toisin kuin miehelle. Rumat julkkismiehetkin suorastaan kehuvat olevansa rumia, mutta yksikään ruma julkkisnainen ei ole rumuuttaan myöntänyt.


      • Kaisanoasaa
        niimpä.niin kirjoitti:

        No joo. Pitäähän sinullekin se sanoa. Ethän sinäkään muuten ymmärtäisi olevasi ruma.

        Myönsin jo 20 vuotta sitten että olen ruma. Siksipä en ole koskaan naisia pannut. Naiset luulee olevansa kauniita lsäkinäkin joten naiset on kai tyhmiä myös.


    • hoopoko

      Palstaätmi reissussa, ihan saletisti.

      • eiole

        Se kirjoitteli jollekin "kullalle", eikai palstaätmeillä sellaisia ole.


    • Turkinhihasta

      Suomesta Välimerenmaihin suuntaavilla lennoilla ei muunlaisia naisia näekään.

    • Sinä olet sielultasi vastenmielinen, et todellakaan kenenkään mielitietty.

      • Ipe79

        veikkaan että Naisasialooseri kyllä panisi lihavaa naista jos hän vain saisi tilaisuuden


      • trhwthwthwthwhwth
        Ipe79 kirjoitti:

        veikkaan että Naisasialooseri kyllä panisi lihavaa naista jos hän vain saisi tilaisuuden

        Enemmän jutuista kyllä paistaa läpi että on enemmän miehiin päin, kun vanhoja ukkoja niin kovasti aina kehuu.


    • Hohhoijaa

      Ai että oli kovis mies.

    • Ätminki

      Totuus tekee kipeetä mutta naisen on kultava totuus koska itse eivät sitä tajua miten rumia jotkut on. Miehen tehtävä on siis kertoa naisille totuus.

      • regasgargsargagagads

        Eli on hyvä kun naiset sanovat ätmejä rumiksi luusereiksi tms.?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

      Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      136
      7629
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

      Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1883
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

      Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1860
    4. Miten meinasit

      Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1613
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

      Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      179
      1535
    6. Tunnekylmä olet

      En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      104
      968
    7. Oletko miten

      Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      900
    8. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

      Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      810
    9. Muistatko hänen

      Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      31
      759
    10. Mahabharata oli ensimmäinen maailmansota

      Toinen maailmansota oli oli vuosina 1914–1918
      Hindulaisuus
      241
      747
    Aihe