Voiko mies kayttaa muuta kuin lippista? Kalju mies ja paa punottaa ja ei kehtaa laitta lakkia paahan. Se on hy hyi hyi. Kumpi on homompaa: punainen kalju vai fedora?
hattu keskustelu
8
820
Vastaukset
- Kuutamonuppi
Ei voi käyttää. Piste.
- Irma-einari
Mä löysin lindeksiltä hienon hatun ja käytän sitä päivittäin...
- Ken.Worth
Yli 16 vuotias ei voi kayttaa lippista. Se olisi tosi homoa. Kaverin tyttoystava ketoi tan mulle kun sen entinen poikaystava kaytti lippista kun oli jo 17.
- lippistävoi
Olipa tuokin totuus, jos kaikki lippiksenkäyttjät on homoja, niin kaikki rekkamiehet ja kaivonkonekuskit on sitten homoja.
- Ghhh
Kyllä esim. Australiassa miehet käyttävät kunnon kesähattuja tällaisessa helteessä ja auringonpaisteessa. Hatut on tehty erilaisista kevyistä kesämateriaaleista (olki, raffia jne.).
Amerikassa Stetsonilla on myös asiallisia kesähattuja.
Fiksut ovat täälläkin ostaneet jo ajat sitten kunnon panamahatun.
Järkevämpää tällaisessa auringon paahteessa on suojata päänahka ja lierillä naama kuin hoidattaa myöhemmin ihosyöpää. Tuskin kesät tästä viileämmiksi muuttuvat.- hattu_tarpeeton
Päiväntasaajan alueella vuoristoalueella (esim. meksikossa ja Panamalla) uv-säteilyä on peräti 20-kertainen määrä verrattuna uv-säteilyn määrään Suomessa pahimmillaan. Suoraan yläpuolelta tuleva auringon valo kulkee niin lyhyen matkan läpi ilmakehän.
Siellä varmasti panama-hattua tarvitaan. Suomen olosuhteissa se on täysin tarpeeton muotihärpäke. Ilman hattua pärjää ihan hyvin, ja jos lähtee etelänmatkalle voi ostaa aurinkohatun paikallisesta myymälästä parilla eurolla ja jättää lentokentällä roskiin paluumatkalla.
- Punainen.Pilli
Punainen kalju on 'homompaa" kuin mikään hattu.
- mattasuojavoide
Käyttää aurinkovoidetta jos on herkkä palamaan.
Esim. apteekista Vichy dry touch mattapintainen suojavoide sk50, niin ei päänuppi kiillä liikaa eikä muutu punaiseksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17611185
- 545318
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462555- 372246
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131771Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421674Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311310Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351256Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61076Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo103995