Homottajilla ei mene nyt hyvin

yrittäkää.kestää

Kirkko ei vihi homoja ja palstallakin tulee turpaan niin, että ropisee.

99

642

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • totta.tuo

Totta!

• En vaan koe ilkkumista turpaan saamiselta. Se on aivan lapsellista.

Ja itse olen jo avioliitossa, joka oli minua varten.

• pervoliitto
        torre12 kirjoitti:

En vaan koe ilkkumista turpaan saamiselta. Se on aivan lapsellista.

Ja itse olen jo avioliitossa, joka oli minua varten.

Ei homosteluliitto ole mikään avioliitto. Kyllä sinä sen tiedät.

• pervoliitto kirjoitti:

Ei homosteluliitto ole mikään avioliitto. Kyllä sinä sen tiedät.

Minulla on virallinen avioliitto, joka on se mitä olisi pitänyt olla ennenkin. Kaksi miestä sopii yhteen paremmin kuin mies ja nainen.

Minua ei hävetä tekemiseni, mutta nuorena tuli tehtyä virheitä.

• hidasälyiselle
        torre12 kirjoitti:

Minulla on virallinen avioliitto, joka on se mitä olisi pitänyt olla ennenkin. Kaksi miestä sopii yhteen paremmin kuin mies ja nainen.

Minua ei hävetä tekemiseni, mutta nuorena tuli tehtyä virheitä.

Kestikö sinulla 21 vuotta huomata se?

• hidasälyiselle kirjoitti:

Kestikö sinulla 21 vuotta huomata se?

Heh. Olin sen verran kauan avioliitossa, kun katsoin poikieni olevan sen verran isoja, että he eivät kärsisi. Nuorempi kylläkin osoitti masennuksen oireita, mutta nykyään kaikilla menee mukavasti.

Kaksi miestä sopii yhteen henkisellä tasolla, eikä kaksi kikkeliä ole ollenkaan huono asia.

• Msmsmsm
        torre12 kirjoitti:

Heh. Olin sen verran kauan avioliitossa, kun katsoin poikieni olevan sen verran isoja, että he eivät kärsisi. Nuorempi kylläkin osoitti masennuksen oireita, mutta nykyään kaikilla menee mukavasti.

Kaksi miestä sopii yhteen henkisellä tasolla, eikä kaksi kikkeliä ole ollenkaan huono asia.

Miksi panit naista 21 vuotta jos väität olevasi homo?

• Msmsmsm kirjoitti:

Miksi panit naista 21 vuotta jos väität olevasi homo?

Olen ollut "samanlainen" niin kauan kun muistan.

• säälipisteet.sulle

Sinä usko.vainen et saa edes sähköpaimenelta.

• Heh, satun olemaan avioliitossa.

• Kyllä se on hyvin paljon "estänyt".

• Tarkoitan avioliittoa. Kuten olin naisenkin kanssa.

Jos homostelu tarkoittaa seksiä, niin sitä meillä on noin 1.5% ajankäytöstä, Meillä on siis hyvin huono homosteluliitto.

• Kaaskas

Mitäpä virkaa kirkolla jos ei hoida edes ainutta asiallista tehtäväänsä.

• Kaaskas kirjoitti:

Mitäpä virkaa kirkolla jos ei hoida edes ainutta asiallista tehtäväänsä.

Että ei enää vihi ketään?

• usko.vainenEiRek

Olen niin ihana etä ihan kihotun itsestäni!

• Nämä Räyhiksen avaukset, joita hän heti itse komppaa, olisivat lapsellisia päiväkodissakin. 😁

• Mikä siinä ei pidä paikkansa, Repeliini 😳❓

• usko.vainen kirjoitti:

Mikä siinä ei pidä paikkansa, Repeliini 😳❓

Se, että palstalla tulisi turpaan niin että ropisee.

• Kuusenjuuret kirjoitti:

Se, että palstalla tulisi turpaan niin että ropisee.

Kyllä se kuväkielellä niin vaan on 😂😂❓

• usko.vainen kirjoitti:

Kyllä se kuväkielellä niin vaan on 😂😂❓

Ei se pidä edes paikkansa. Oletko sinä sitä mieltä, että keskustelu on sama kuin tappelu? Se kyllä selittäisi aika paljon.

• En ole.

Ei se pidä edes paikkansa. Oletko sinä sitä mieltä, että keskustelu on sama kuin tappelu? Se kyllä selittäisi aika paljon.

Kyllä se monasti tällä palstalla on nimeomaan sitä eikä keskustelua 😏

• usko.vainen kirjoitti:

Kyllä se monasti tällä palstalla on nimeomaan sitä eikä keskustelua 😏

Sehän riippuu ihan keskustelijasta itsestään.

Sehän riippuu ihan keskustelijasta itsestään.

Niinkö 😳❓

• usko.vainen kirjoitti:

Niinkö 😳❓

Kyllä. Tuliko yllätyksenä?

Kyllä. Tuliko yllätyksenä?

Kyllä, koska eihän toisen kirjoitteluun voi vaikuttaa😏 kun toinen käy päälle kuin yleinen syyttäjä (kuvaannollisesti) ‼️

• usko.vainen kirjoitti:

Kyllä, koska eihän toisen kirjoitteluun voi vaikuttaa😏 kun toinen käy päälle kuin yleinen syyttäjä (kuvaannollisesti) ‼️

Ei voi, mutta omaansa voi aina vaikuttaa, vastaako tuleen tulella vai ystävällisyydellä.

Ei voi, mutta omaansa voi aina vaikuttaa, vastaako tuleen tulella vai ystävällisyydellä.

Jään odottelemaan miten käyttäydyt 😉

• usko.vainen kirjoitti:

Jään odottelemaan miten käyttäydyt 😉

Minä pyrin käyttäytymään aina ystävällisesti, riippumatta siitä kuinka toinen minua kohtaan käyttäytyy.

• usko.vainen
        Kuusenjuuret kirjoitti:

Minä pyrin käyttäytymään aina ystävällisesti, riippumatta siitä kuinka toinen minua kohtaan käyttäytyy.

Katsotaan😉

• usko.vainen kirjoitti:

Katsotaan😉

Ei tarvitse enää katsoa.

Sinä ja Kuusenjuuret olette toistenne vastakohtia siinä miten muihin suthaudutte.

• kumpi.on.kumpi
        torre12 kirjoitti:

Ei tarvitse enää katsoa.

Sinä ja Kuusenjuuret olette toistenne vastakohtia siinä miten muihin suthaudutte.

Toinen on homottaja ja toinen ei.

• torre12 kirjoitti:

Ei tarvitse enää katsoa.

Täysin.

Kummankaan uskoa en jaa, mutta ihmisinä ero noilla on kuin yöllä ja päivällä. Lienee turha sanoa kumpi edustaa yötä ja kumpi päivää...

• kumpi.on.kumpi kirjoitti:

Toinen on homottaja ja toinen ei.

Siitä en tiedä.

Mutta toinen keskittyy muiden sättimiseen, toinen suhtautuu muihin asiallisesti.

• "palstallakin tulee turpaan"

En tiedä, ketä ne homottajat ovat, mutta tuo aloituksesi ei ollut kovin kristillinen. Onko sinusta keskustelu jotain tappelua, josta "tulee turpaan"?

• Ksksksk

Voitko tarkentaa mitä on kristillisyys ja miten se näkyyy siinä, että palstalla on enemmistö ateisteja?

• Ksksksk kirjoitti:

Voitko tarkentaa mitä on kristillisyys ja miten se näkyyy siinä, että palstalla on enemmistö ateisteja?

Jeesuksen oppien mukaista elämää tarkoitin, sitä rakkaudellista suhtautumista muihin ihmisiin.

"Miten kristillisyys näkyy siinä, että palstalla on enemmistö ateisteja?" En ihan ymmärrä kysymystä. Kristillisyyden pitäisi näkyä meissä uskovissa rakkautena ja ystävällisenä suhtautumisena muita kohtaan.

Jeesuksen oppien mukaista elämää tarkoitin, sitä rakkaudellista suhtautumista muihin ihmisiin.

"Miten kristillisyys näkyy siinä, että palstalla on enemmistö ateisteja?" En ihan ymmärrä kysymystä. Kristillisyyden pitäisi näkyä meissä uskovissa rakkautena ja ystävällisenä suhtautumisena muita kohtaan.

Huomaa myös että Räyhikselle ei tullut pieneen mieleenkään, että hänen pitäisi ensin vastata sinun kysymykseesi ja vasta sitten alkaa kysellä omiaan tutun loputtomana oksennuksena.

• Vähän outo suhtautuminenhan tuo on keskusteluun. Ei kai siinä ole tarkoitus antaa kenellekään turpaan. Tai ei ainakaan pitäisi. Mutta ehkä se selittääkin jotain näiden keskustelujen kommenteista. Joillain on halu keskustella ja toisilla on halu vetää turpaan?

• RepeRuutikallo kirjoitti:

Huomaa myös että Räyhikselle ei tullut pieneen mieleenkään, että hänen pitäisi ensin vastata sinun kysymykseesi ja vasta sitten alkaa kysellä omiaan tutun loputtomana oksennuksena.

Siihen alkaa tottua, että ei vastata. :)

😂😂😂 Selostaja Repeliini et taaskaan pysty muuhun kuin samaan jankutukseesi ja henkilöön käymiseen. Tuleeko koskaan mieleesi keskustella aiheesta 😳❓

Mutta ateistit eivät noudata Jessuken ohjeita koska eivät edes usko Häneen😉
        Miksi siis ateisti tekisi kristillisen aloituksen😳❓

• usko.vainen kirjoitti:

Mutta ateistit eivät noudata Jessuken ohjeita koska eivät edes usko Häneen😉
        Miksi siis ateisti tekisi kristillisen aloituksen😳❓

Onko aloittaja ateisti?

Onko aloittaja ateisti?

Sinun logiikaallasi on koska aloitus ei ole kristillinen 😉

• usko.vainen kirjoitti:

Sinun logiikaallasi on koska aloitus ei ole kristillinen 😉

Vedät taas pieleen meneviä johtopäätöksiä. Minä totesin vain, että aloitus ei ole kovin kristillinen. Onko aloittaja mielestäsi ateisti?

Vedät taas pieleen meneviä johtopäätöksiä. Minä totesin vain, että aloitus ei ole kovin kristillinen. Onko aloittaja mielestäsi ateisti?

Ahaa, no onko aloittaja kristitty vai ateisti 😳❓

• usko.vainen kirjoitti:

Ahaa, no onko aloittaja kristitty vai ateisti 😳❓

Vastaa sinä ensin minun esittämääni kysymykseen niin minä vastaan sitten.

Vastaa sinä ensin minun esittämääni kysymykseen niin minä vastaan sitten.

Mitä kysyitkään❓

• usko.vainen kirjoitti:

Mitä kysyitkään❓

Onko aloittaja mielestäsi ateisti?

Onko aloittaja mielestäsi ateisti?

Minä en tiedä mutta asiaa kirjoittaa 😉

• usko.vainen kirjoitti:

En tiedä minäkään, mutta ei ole kovin kristillistä tekstiä tuo aloitus.

En tiedä minäkään, mutta ei ole kovin kristillistä tekstiä tuo aloitus.

Minusta sopiva tälle palstalle 😉

• usko.vainen kirjoitti:

Minusta sopiva tälle palstalle 😉

Minusta ei.

Minusta ei.

Odotan, että puutut jatkossa kaikkiin palstalle sopimattomiin aloituksiin😉

• usko.vainen kirjoitti:

Odotan, että puutut jatkossa kaikkiin palstalle sopimattomiin aloituksiin😉

Odota vaan, mutta älä pidätä hengitystä. En aio puuttua kaikkiin sopimattomiin aloituksiin.

Odota vaan, mutta älä pidätä hengitystä. En aio puuttua kaikkiin sopimattomiin aloituksiin.

Seuraan, että puutut edes kolmeen tämän päivän aikana 😉

Pidätärkö sinä hengitystäsi aina kun odotat jotain 😳❓

• usko.vainen kirjoitti:

Seuraan, että puutut edes kolmeen tämän päivän aikana 😉

Tuskin tulee tapahtumaan, mutta seuraa vain.

• usko.vainen kirjoitti:

Pidätärkö sinä hengitystäsi aina kun odotat jotain 😳❓

En aina.

En aina.

Miksi sitten luulet, että minä niin tekisin😳❓

• usko.vainen kirjoitti:

Miksi sitten luulet, että minä niin tekisin😳❓

En minä niin luulekaan, kunhan vain varoitin varmuuden vuoksi.

• usko.vainen kirjoitti:

Ai asiaa? Ainakin minulla menee hienosti.

• Kaaskas

Olen tavannut monta fiksua homoa mutta en yhtään fiksua homofoobikkoa.
      Millaiset kokemukset muilla?
      Aloittajakin varmaan rauhoittuu kun oma sukupuoli-identiteetti selkiytyy aikuistuessa.

• Kuka pelkää sairaanloisesti homoja 😳❓

• Vort_Eskord

"Olen tavannut monta fiksua homoa mutta en yhtään fiksua homofoobikkoa.
        Millaiset kokemukset muilla?"

101 % samat.

• Vort_Eskord kirjoitti:

"Olen tavannut monta fiksua homoa mutta en yhtään fiksua homofoobikkoa.
        Millaiset kokemukset muilla?"

101 % samat.

Kerro sinä sitten mitä homoissa on sellaista mitä pitää ihan sairaalloisuuteen saakka pelätä😳

• usko.vainen kirjoitti:

Kerro sinä sitten mitä homoissa on sellaista mitä pitää ihan sairaalloisuuteen saakka pelätä😳

Minusta Sinun pitäisi asettaa tuo kysymys itsellesi, mutta toisessa muodossa: MIKÄ ajaa Sinut jatkuvasti keskustelemaan homoseksuaalisuudesta?

• InhottavaRealisti kirjoitti:

Minusta Sinun pitäisi asettaa tuo kysymys itsellesi, mutta toisessa muodossa: MIKÄ ajaa Sinut jatkuvasti keskustelemaan homoseksuaalisuudesta?

Oliskohan se vastaus siinä, että palstalla, kirkossa ja yhteiskunnasaa keskustellaan siitä 😳❓
        Et sinäkään näytä aihetta karttavan 😂

• usko.vainen kirjoitti:

Oliskohan se vastaus siinä, että palstalla, kirkossa ja yhteiskunnasaa keskustellaan siitä 😳❓
        Et sinäkään näytä aihetta karttavan 😂

Tällä palstalla keskustellaan homoseksuaalisuudesta suurelta osin siksi, että esim. Sinä itse teet jatkuvasti avauksia aiheesta. Jos oikein tarkasti tutkit keskusteluja, huomaat todella helposti kyllä sen, että minä en osallistu suurimpaan osaan niistä ketjuista, joissa loputtomasti jankutetaan vaikkapa tasa-arvoisesta avioliitosta tai papiston suhtautumisesta aiheeseen.

Yhteiskunnassa keskustelua myöskin ylläpitävät lähinnä ääripäät, eli jyrkän linjan ihmiset. Minä en itse oikeastaan ymmärrä sitä, miksi koko jutusta on niin suuri asia paisunut. Onko kenties niin, että tämä alkaa olla viimeinen asia, jonka suhteen uskovaiset poteroissaan ovat. Esiaviollinen seksi, avioerot, avoliitot, jopa homoseksuaalisuuskin; kaikki ne ovat pesiytyneet hurskaiden uskovaisten keskuuteenkin ja tämä on nyt sitten se viimeinen asia, joka halutaan "aitona" pitää. Avioliitto. Se on ollut "ikuinen", vaikka ei todellisuudessa sitä olekaan...

Tällä palstalla keskustellaan homoseksuaalisuudesta suurelta osin siksi, että esim. Sinä itse teet jatkuvasti avauksia aiheesta. Jos oikein tarkasti tutkit keskusteluja, huomaat todella helposti kyllä sen, että minä en osallistu suurimpaan osaan niistä ketjuista, joissa loputtomasti jankutetaan vaikkapa tasa-arvoisesta avioliitosta tai papiston suhtautumisesta aiheeseen.

Yhteiskunnassa keskustelua myöskin ylläpitävät lähinnä ääripäät, eli jyrkän linjan ihmiset. Minä en itse oikeastaan ymmärrä sitä, miksi koko jutusta on niin suuri asia paisunut. Onko kenties niin, että tämä alkaa olla viimeinen asia, jonka suhteen uskovaiset poteroissaan ovat. Esiaviollinen seksi, avioerot, avoliitot, jopa homoseksuaalisuuskin; kaikki ne ovat pesiytyneet hurskaiden uskovaisten keskuuteenkin ja tämä on nyt sitten se viimeinen asia, joka halutaan "aitona" pitää. Avioliitto. Se on ollut "ikuinen", vaikka ei todellisuudessa sitä olekaan...

Aha, esitä toki ne minun tekemäni aloitukset 🤗

Ok. Tosin olet tehnyr ne eri nikillä.

https://keskustelu.suomi24.fi/t/15289449/kansan-raamattuseura-on-homottajien-vihan-kohde

https://keskustelu.suomi24.fi/t/15289379/homottajilla-ei-mene-nyt-hyvin

https://keskustelu.suomi24.fi/t/15289454/miksi-homottajat-eivat-perusta-omaa-kirkkoa

https://keskustelu.suomi24.fi/t/15289320/kysymys-teille-sateenkaarivaki

Nuo ihan äkkiä tuosta kympin kärjestä etusivulta. Oliko Sinulla muuta?

Ja nyt sitten varmaan laitat oikein todisteetkin syytökseesi 😉❓

• usko.vainen kirjoitti:

Ja nyt sitten varmaan laitat oikein todisteetkin syytökseesi 😉❓

Minä arvasin, että sanot noin! Arvasin melkein sanamuodonkin! Olet ennalta-arvattava.

Esimerkiksi tuossa ylimmässä ketjussa avaus oli ehtinyt tuskin tulla klo 13.07, kun olit jo kommentoinut sitä klo 13.09.

Kolmannessa ketjussa maltoit olla käyttämättä rekattua nikkiäsi 14 minuuttia, mutta väliin tungit jo tekstiä eri nikillä.

Alimmassa ketjussa olit heti ensimmäisenä keskustelemassa itsesi kanssa, kun kukaan muu ei sitä tehnyt.

Koeta nyt jo käsittää, että toimintatapasi on ajat sitten tunnistettu.

Minä muuten arvaan jo senkin, mitä tähän vastaat.

Minä arvasin, että sanot noin! Arvasin melkein sanamuodonkin! Olet ennalta-arvattava.

Esimerkiksi tuossa ylimmässä ketjussa avaus oli ehtinyt tuskin tulla klo 13.07, kun olit jo kommentoinut sitä klo 13.09.

Kolmannessa ketjussa maltoit olla käyttämättä rekattua nikkiäsi 14 minuuttia, mutta väliin tungit jo tekstiä eri nikillä.

Alimmassa ketjussa olit heti ensimmäisenä keskustelemassa itsesi kanssa, kun kukaan muu ei sitä tehnyt.

Hyvä, että arvasit. Se vain kertoo, että sinulla ei ole muuta kuin syytöksesi ilman yhtäkään todistetta ja tiedät sen itsekin 😉

• usko.vainen kirjoitti:

Hyvä, että arvasit. Se vain kertoo, että sinulla ei ole muuta kuin syytöksesi ilman yhtäkään todistetta ja tiedät sen itsekin 😉

Tiedät itsekin, että jos täällä alkaa todisteita jostakin vaatia, siihen tarvittaisiin ip-osoitteita. Senkin LUULTAVASTI tiedät, että operaattoritkaan eivät niitä anna välttämättä edes poliisin pyynnöstäkään ilman oikeuden määräystä. Sinun on siis helppo vaatia todisteita milloin mistäkin.

Todellisuudessa Sinut on tunnistettu täällä jo pitkään. Et ole lähellekään niin taitava kirjoittaja, että osaisit muuttaa tyyliäsi. On oikeastaan aika naurettavaa, että viitsit edes kiistää asiaa.

Tiedät itsekin, että jos täällä alkaa todisteita jostakin vaatia, siihen tarvittaisiin ip-osoitteita. Senkin LUULTAVASTI tiedät, että operaattoritkaan eivät niitä anna välttämättä edes poliisin pyynnöstäkään ilman oikeuden määräystä. Sinun on siis helppo vaatia todisteita milloin mistäkin.

Todellisuudessa Sinut on tunnistettu täällä jo pitkään. Et ole lähellekään niin taitava kirjoittaja, että osaisit muuttaa tyyliäsi. On oikeastaan aika naurettavaa, että viitsit edes kiistää asiaa.

Älä yritä paeta vastuustasi todistaa syytöksesi 😏
        Muista edellenkin, että MINÄ en ole oppilaasi.

• usko.vainen kirjoitti:

Älä yritä paeta vastuustasi todistaa syytöksesi 😏
        Muista edellenkin, että MINÄ en ole oppilaasi.

Tuokin on tuttu juttu. Alat sönköttää ammatistani. Käyt siis kiinni persoonaan, kun jäät tappiolle asiapitoisessa keskustelussa.

Taidankin joutessani kysyä muilta kirjoittajilta mielipidettä siitä, oletko multinikki vaiko et. Saat ihan oman uuden avauksen. Ja taidan lisäksi tallettaa sen, koska se kuitenkin katoaa nopeasti!

Tuokin on tuttu juttu. Alat sönköttää ammatistani. Käyt siis kiinni persoonaan, kun jäät tappiolle asiapitoisessa keskustelussa.

Taidankin joutessani kysyä muilta kirjoittajilta mielipidettä siitä, oletko multinikki vaiko et. Saat ihan oman uuden avauksen. Ja taidan lisäksi tallettaa sen, koska se kuitenkin katoaa nopeasti!

Niin, mitäpä uutta minä sanoisin sinun vanhoihin jankutuksiisi 😏

• Vai niin olen. Surullista. Olen vain sivupersoona...

>Minä arvasin, että sanot noin! Arvasin melkein sanamuodonkin! Olet ennalta-arvattava.

Noinhan Räyhis aina vaatii – aivan kuin hän ei tietäisi, että jos jokin kävelee kuin ankka, vaakkuu kuin ankka ja näyttääkin ankalta, se ei ole kissa vaikka kuinka kivenkovaan väittäisi olevansa ja räyhäisi naama punaisena (heh) kaikille jotka sitä ankaksi väittävät. 🦆
        (Kuvassa sinisorsa.)

>On oikeastaan aika naurettavaa, että viitsit edes kiistää asiaa.

Naurettavalle naurettava käytös on täysin luonnollista.

Vai niin olen. Surullista. Olen vain sivupersoona...

Kova kohtalo. 🤣

Kova kohtalo. 🤣

Tosiaankin kova kohtalo. Tiedämme kummatkin olevamme eri henkilö, mutta jostakin syystä olet ilmeisesti päässyt uskiksen ihon alle ja hän pitä'ä monia kirjoittajia Sinuna. Jännä juttu.

Tosiaankin kova kohtalo. Tiedämme kummatkin olevamme eri henkilö, mutta jostakin syystä olet ilmeisesti päässyt uskiksen ihon alle ja hän pitä'ä monia kirjoittajia Sinuna. Jännä juttu.

Monia kymmeniä on pitänyt. "Uskoville" on varmasti kova paikka se, että kaikilla muilla ei ole heidän pimeimpiä puoliaan. Tästä syystä toistenkin on pakko olla multinikkejä ja johonkin uskontoon uskojia, muuten Räyhiksen pää räjähtää ja maailma romahtaa.

• siinätuokin

<Suivakit on ihan kaikessa väärässä. Suivakit huutaa kaikki tänne ja nämä jotka tulee vihaa heitä. Outoa eikö olekkin suivakit- homottajat.

• Tällä on ne, jotka kokevat niin. Tänne ei ketään huudeta.

Mutta huomaan, että vaikka minua vihattu täällä yli kaiken, niin se ei ole mitään haitannut.

• Homottajista en tiedä mutta tasa-arvoisen avioliiton kannattajat tulevat voittamaan asiansa kirkossa ja muuallakin.

• Onko muuten suivakki kuivakki jos ymmärrät mitä tarkoitan?

• sage8 kirjoitti:

Homottajista en tiedä mutta tasa-arvoisen avioliiton kannattajat tulevat voittamaan asiansa kirkossa ja muuallakin.

Kerro lisää mitä se voitto tarkoittaa 😳

• usko.vainen kirjoitti:

Kerro lisää mitä se voitto tarkoittaa 😳

Pojoismaisen käytännön jatkumista muutamien vuosien viiveellä.

• sage8 kirjoitti:

Pojoismaisen käytännön jatkumista muutamien vuosien viiveellä.

Mitä se on❓

• usko.vainen kirjoitti:

Mitä se on❓

Pohjoismaiset evl.kirkot jo vihkivät mies- ja naispareja ja eduskuntakin on täällä jo hyväksynyt tasa-arvoisen avioliiton joten asia etenee.

• usko.vainen kirjoitti:

Mitä se on❓

Heh. Vaikka sitä YK:n ajamaa asiaa, että ketään ei saa panna eriarvoiseen asemaan sukupuolisen suuntauksen tai uskonnon perusteella.

Siten sekä homot että uskovat voivat mennä alttarille vihittäviksi. Myös uskovat homot.

• sage8 kirjoitti:

Pohjoismaiset evl.kirkot jo vihkivät mies- ja naispareja ja eduskuntakin on täällä jo hyväksynyt tasa-arvoisen avioliiton joten asia etenee.

Miksi kirkon pitäisi vihkiä homopareja jos homous on kauhistus Jumalalle 😳❓

• usko.vainen kirjoitti:

Olet aika väärillä jäljillä. Ei se mitä kukin tekee ole Raamatussa pantu esteeksi mennä avioon.

Homous ei ole se kauhistus, vaan miehen kanssa makaaminen. Pitääkö estää kaikkien miesten avioon meno, koska kuka tahansa voi maata miehen kanssa? Kaikki homot eivät makaa, lesboista puhumattakaan!

• usko.vainen kirjoitti:

Luepa kaksoisstandardista tehty aloitus niin jospa se siitä selviäisi sullekin.

• sage8 kirjoitti:

Luepa kaksoisstandardista tehty aloitus niin jospa se siitä selviäisi sullekin.

Luettu mutta miten se liittyy siihen, että kirkon pitäisi alkaa vihkiä homoja ja lesboja 😳❓

• usko.vainen kirjoitti:

Luettu mutta miten se liittyy siihen, että kirkon pitäisi alkaa vihkiä homoja ja lesboja 😳❓

Yleisesti ottanen kenenkään ei pidä vihkiä ketään, mutta kun alettu vihkimään, niin silloin voi vihkiä kaikki halukkaat aikuiset ihmiset.

• kahen.kauppa

Kirkko voisi vihdoinkin todellakin pitäytyä Raamatussa ja luopua hmisten avioliitoon vihkimisestä uskonnollisin perustein, maallisuus sitoo itserakkautta tehokkaasti ja loistaa tyhjien sanojen vanavedestä.
      Riittääkö yhdenkään Rakkaus kertomaan vihittäville, ettei edes Kirkolliskokouksen osanottajilla ole varmuutta avioliiton uskonnollisista perusteista... silti pelkän äänestystuloksen perusteella ollaan valmiita vihkimään.
      Vaadittaessa yhdeltä jotakin, on oltava valmis myös itse sitoutumaan vaatimuksiinsa.

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      139
      2803
    2. Miten juhlitte ensi lauantaina?

Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.
      Maailman menoa
      262
      2449
    3. Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?

JOS siis sinä saisit päättää?
      Maailman menoa
      26
      1466
    4. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      35
      1442
    5. Voi mies olit taas niin komea

Olet silmäkarkkia ❤️ Sua vois katsella vaikka koko päivän. ❤️
      Ikävä
      121
      1172
    6. Kadutko koskaan

Sitä mun iskiyritystä?
      Ikävä
      108
      1133
    7. Uudestisyntyminen ei tapahdu kasteessa

Tässä Apostolien tekojen kohdassa näemme, että Filippus julisti hoviherralle ensin evankeliumia ja kuulusteli sitten tar
      Kaste
      204
      1043
    8. Ryöstö Punkaharjulla

Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee
      Savonlinna
      13
      1002
    9. Lasse Lehtonen on yhtä aikaa sairauslomalla ja työmatkalla

Kelan johtaja näyttää vötkyilyn mallia, otti sairaslomaa ja lähti Brysseliin sitten ryyppäämään! 😂 Kelan pääjohtaja La
      Lieksa
      58
      896
    10. Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa

Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.
      Luterilaisuus
      297
      867
    Aihe