Outoa käytöstä

OutoaKäytöstä

Ihmetyttää nämä flirttailijat, jotka eivät kuitenkaan sitten vastaa sellaiselle takaisin, joka kiinnostuu ottamaan yhteyttä tämän flirtin herättämän huomion vuoksi.
Mielestäni olisi kyllä ihan hyvien tapojen mukaista edes joku viesti laittaa takaisin päin, jos mies vastaa lähetettyyn flirttiin.
Sitten toinen on nämä kirjoittelijat.
Kova halu on saada kumppani tai päästä edes treffailemaan, mutta sitten ei kuitenkaan halutakaan tavata jne, vaikka löytyisikin se treffiehdokas.
Halutaan vain kirjoitella.
Miksi ihmeessä ihminen edes sitten laittaa treffi-ilmoituksia nettiin, jos todellisuudessa etsiikin vain jotain "kirjekaveria" tms??

7

535

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • febrtf

      "Miksi ihmeessä ihminen edes sitten laittaa treffi-ilmoituksia nettiin, jos todellisuudessa etsiikin vain jotain "kirjekaveria" tms??"

      Jokin näistä syistä:

      1) Haluaa huomiota ja ihailua
      2) Viestittely on hänelle vain harrastus, eikä tarkoituksena olekaan ketään tavata
      3) Ei tiedä itsekään

    • rutirutirut

      ja taas löytyi yksi rutisija lisää palstalle.............eläköön!!!!!!!!!!!

    • samaakokenut

      Kyllä osalla lukeekin että haluaa vain tutustua netissä aluksi, tai näin oletan että useammilla tulisi lukea. Ehkä se tarkoittaa sitäkin että haluaa hitaasti tutustua ja sitten tavata? eikä heti viikossa juosta tapaamaan, tosin osa ei ehkä aidosti halua ketään tavata ja toiset haluavat odottaa viikon tai kuukausia, niinkin voi olla, meitä on erilaisia. Myös miehissä on sinkkuja jotka kirjoittavat vain kerran tai pari ja sitten katoavat/hiljenevät. Olen päätellyt että varatut ainakin voisivat käyttäytyä noin ettei vastata eikä kiinnosta tapaaminen.

    • vaivarattujako

      Osa miehistä kirjoittaa kuukausia. Miksei näitä asioita voi hoitaa jutellen?

    • 124

      Ei naisia voi ymmärtää, etsivät aina tositarkoituksella mutta eivät kuitenkaan panosta siihen millään lailla.

      -Sama kuva vuodesta toiseen (lievätkö edes elossa?)
      -Eivät osaa ottaa itsestään kunnollista kuvaa (ja silti sama kuva vuodesta toiseen)
      -Pilaavat sen vähänkin ulkonäkönsä lävistyksillä ja tatuoinneilla
      -Eivät vastaa tai kysele
      -Vajaat tiedot ja kuvaus (mahdollinen feikkiprofiili)

    • 42-Sinkkumies

      Olen aina ihmetellyt miksi naisilla on niitä ilmoituksia kun kukaan juuri ei kelpaa. Sen verran kauan olen kuitenkin naisille viestejä lähetellyt että tiedän miten nirsoja naiset on eli naiset ei vastaa mihinkään asialliseen viestiin.

    • OutoaKäytöstä

      Totta puhutte joka iikka.
      Silti naiset haukkuvat miehiä, vaikka ovat itse juurikin sellaisia kuin mitä sanovat miesten olevan.
      Ja sitten juuri nämä flirttailijatkin ovat samaa tasoa, pistävät flirttiä vissiinkin kiinnostusta herättääkseen, mutta eivät silti vastaa mitään takaisin, jos/kun heille sitten kirjoittaa vastauksen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      68
      1753
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1431
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1242
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1214
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1126
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      879
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      845
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      219
      832
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      99
      785
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      664
    Aihe