suomi24 treffisivut

Missä vika??? Avattuani Suomi24 treffisivut ne lakkaa näkymästä heti sivun päivittämisen jälkeen!!!

13

1578

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • matkallamukaan

onko treffien toimimattomuusongelma kaikilla käyttäjillä vai valituilla?

• Minulla ainakin ongelma ilmenee kun avaan sivun ja päivityksen jälkeen näyttö menee valkoiseksi. Sama juttu mobiili ja tietokone versiolla. Suomen muut sivustot toimii.

• 47hr345

EI toimi. tääläkään. Huijausta ensin saa maksaa ja sitten ei toimi. Tälläistä toimintaa ei pitäisi olla, ihmisten huijaamista Raha kyllä kelpaa

• 468325789h

EI TOIMI

• pissedoff

Sama täällä! Heti, kun avaan etusivun, se menee harmaaksi lakanaksi :( Maksan plus-palvelusta ja nyt sitä aikaa kuluu hukkaan. Mihin voi reklamoida?

• Kuka tietää miten korjataan???

• kato

lisätietoa
        -poistaa profiili

• jessika

Ei toimi :(

• lomakke

tuossa Opastus ja käyttäjätukeen

• Missä vika??? Avattuani Suomi24 treffisivut ("santra16")ne lakkaa näkymästä heti sivun päivittämisen jälkeen!!! HALUAN LOPETA AUTOMAATINEN KUUKAUSIMAKSUT!!!!!!!!!!! Miten lopetan maksut, kun sivusto EI TOMI????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• gkkkh

Ei toimi siksi koska kaikki parit on jo jaettu. Ei ole enää yhtään sinkkua jäljellä treffeissä.
        Jäljelle jäivät vain jahkailijat ja sinä oot näköjään yks niistä.

• Missä vika??? Avattuani Suomi24 treffisivut ne lakkaa näkymästä heti sivun päivittämisen jälkeen!!!

• 89833ahterix

Suomi24 on perseestä ja syvältä. Toimii jos sattuu joskus toimimaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      85
      3627
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      81
      3260
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3092
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      70
      2740
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2242
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      65
      1822
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      27
      1799
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1755
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1709
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1668
    Aihe