Ei missään

tavisnainenn

Kilttejä miehiä ei ole olemassa. Palstankin ”kiltit” miehet on pahimman luokan jänniä kommenteista päätellen. Nauttivat kun joku mies uskaltaa hakata naisia ja miehiä. Niin, miehetkin joutuu uhriksi kun häviää toiselle jännämiehelle.

27

371

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Normaalimies--

Olisin kiltti, ja mulla on ollut 3 tyttöystävää.

• Mielenkiintoinen näkökulma, eli siis jännämies olisi ätmin kehittynyt muoto?

Pokemoneja oomme kaikki...!

• tavisnainenn

Ei ätmiys sulje pois jännyyttä eikä jännyys ätmiyttä. Mies kun mies niin jännyyttä löytyy.

• Neitsytsetä
        tavisnainenn kirjoitti:

Ei ätmiys sulje pois jännyyttä eikä jännyys ätmiyttä. Mies kun mies niin jännyyttä löytyy.

Jännyys kiehtoo naisia joten jos mies ei ole ruma ja on jännä niin helposti on ainakin ktm ellei ytmi. Rumahkokin mies voi nousta jännyydellä ktm-luokkaan.

• tavisnainenn
        Neitsytsetä kirjoitti:

Jännyys kiehtoo naisia joten jos mies ei ole ruma ja on jännä niin helposti on ainakin ktm ellei ytmi. Rumahkokin mies voi nousta jännyydellä ktm-luokkaan.

Jos haluaa miehen niin jännä on pakko ottaa. Ei ole muunlaisia.

• Onolemassa

Tunnen yhden.

• onolemassaniitä

Kiltit miehet on naimisissa, kotona lasten kanssa.

• Faktaa.kehiin

...ja niiden kilttien miesten rouvat käyvät Turkissa ja mummotunnelissa, kun mies on niin väritön ja nössö.

• onolemassaniitä
        Faktaa.kehiin kirjoitti:

...ja niiden kilttien miesten rouvat käyvät Turkissa ja mummotunnelissa, kun mies on niin väritön ja nössö.

Mikä ja missä o mummotunneli?

• ei.oleolemassa

Mullakin oli kiltti mies joka muuttui jännäksi 30 vuoden jälkeen. Eli kaikki miehet on jänniä pohjimmiltaan.

• onolemassaniitä
        ei.oleolemassa kirjoitti:

Mullakin oli kiltti mies joka muuttui jännäksi 30 vuoden jälkeen. Eli kaikki miehet on jänniä pohjimmiltaan.

Eiei, sehän oli vain sun mies, eikä kaikki miehet.

• ei.oleolemassa
        onolemassaniitä kirjoitti:

Eiei, sehän oli vain sun mies, eikä kaikki miehet.

Otin kiltin miehen mutta todellisuus paljastui siitäkin kiltistä. Miksi uskoisin yhtään mitään miesten kiltteydestä. Kaikki miehiin liittyvät linkitykset koskee jännämiehiä. Ei kilttejä koska ei voi linkittää sellaista mitä ei ole.

• .. Ei se kenestäkään vielä Kilttiä tee, ettei ketään Fyysisesti Lyö.. ;P

.. Ei esim. joku OpportuNistinen ja ManiPuloiva NarsuMarsu tjmv. Nilviäinen mikään Kiltti ole, vaikka ei ketään Fyysisesti löisikään.. ;P

Pahimman Luokan Persestelijöitä&Outoilijoita ne(kin) on.. Ja niitähän Riittää.. ;P

.. Että Tierä Sä vuan Se(kin).. Vaikka ItseSuggestio DefenssiMekanismeillaan nämä muuta Yrittäisivätkin Väittää.. Ja Väittävätkin, kuten Hyvin Tierämme.. ;D

• enpukeudumekkoihin

Noniin hoh tai siis hihih oikein tyttöjen ajatelmista taas kerran, minä olen kiltti-ihminen mutta en siltikään pukeudu skotlantilaisittain.

• Mä oon pannaako?

• Kaisanoasaa

Jännämies on vasta kun on ollut vankilassa tai on pitkä rikoshistoria. Minulla ei sellaista ole.

• olinlukevinani

Jännämieshän on sellainenkin joka ei valvo lasten takia eikä auta niiden hoitamisessa. Sehän vasta jännä onkin joka jättää naisen ja lapsensa.
        Palstan miehet sanoo että miksi piti ottaa jännämies.

• Kyllä mä uskon, että on paljonkin kilttejä miehiä ja ihmisiä. Mutta monista meistä ihmisistä tulee ärsytettyinä ja nurkkaan ajettuina, turhautuneina ilkeitä ja pahoja. Kilttikin ihminen voi ajautua jamaan, että käy hyökkäykseen ikään kuin puolustautuakseen. Vaikka se jokin olisi itsessä, joka pitäisi rempata tai fiksata, mutta jos ja kun ei oo mielestään välineitä tai ymmärrä mitä ja mistä alkais.

Kaikki ei osaa sopeutua ympäristöönsä ja se luo paineita. Ahdistaa ja muokkaa myös pian luonnettakin...tai asenteita.

Ei ole yksinkertaisesti olemassa varmaan yhtään ihmistä, joka olis niin kiltti etteikö löytyisi tiettyyn pisteeseen mennessä pahuuttakin. En ainakaan usko...

• oikeassako-elämässä

Näistä pahuuksista syytetään tietenkin naista. Ainakin siitä kun erehtyi luulemaan toista kiltiksi.

• oikeassako-elämässä kirjoitti:

Näistä pahuuksista syytetään tietenkin naista. Ainakin siitä kun erehtyi luulemaan toista kiltiksi.

Sitäkin tapahtuu, valitettavasti. 😣

• Kiltti-Ja-Kunnollinen

Kyl naise pilluas jakaa jännnämiehil, ei kilteil miehil

• Kyleioo

Ei ole kun jännämiehiä.

• Saamaton.kiltti.nössö

Miksei ne sitten mulle Pilluaan jaa, jos ei kerta ole muita kuin jännämiehiä?

• Tavallinen-tapaus

Tavis naisille ei kelpaa tavis mies. Tavis naiset haluaa komeita ytmejä joilla on rahaa ja 8 eri tyttöystävää.

• Totuus-

Kilttejä naisia ei ole. Kaikki ovat jännämiesten kanssa suhteessa.

• Totuusniin

Kaikkihan on sitten hyvin. Sullakin on nainen.

• Minä olen, ja kunnollinen myös

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      139
      7820
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      41
      2009
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1940
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1653
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      180
      1585
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      107
      1040
    7. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      989
    8. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      50
      945
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      830
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      34
      822
    Aihe