Sukupuolirasismi väsyttää

Näillä seksipalstoilla vallitsee täydellinen sukupuolten sota. Olkoonpa kumpaa sukupuolta tahansa, heti päättelee, että toinen on vastakkaisen sukupuolen taistelija. Tieteellinen tutkimus ei pääse läpi tässä kalabaliikissa.

Parhaatkin kirjoittajat, kuten Nainen39vee ja elisakettu ovat täydestä sydämestään tässä mukana. Jos on vain on munat, on heti epäilyttävä mies, joka on vastuussa kaikkien miesten typeryyksistä.

Tässä esimerkki elisaketulta:

<<Käänteisesti; onko sinun rennostiM toivelistan kärjessä olla vain pelkkä kyrpä naisten silmissä?>>

...ja tässä Naiselta39vee:

<<Niin ja siis kommentoin tässä nyt yleisesti, en pelkästään sulle "rennostiM", vaikka sun viestiä lainasinkin. Siis esim tuo "turha tulla sanomaan" oli lähinnä niille, jotka olisivat tarttuneet ajatukseen taas niillä raiskausfantasioillaan.>>

Miksi kommentoi minulle? No tetysti siksi, että olen syntynyt munallisena.

Olin aikoinaan ainoana miehenä työpaikalla. Kun tulin erään kerran töihin, koko muu väki hyökkäsi kimppuuni ja vaati selitystä, kun joku oli jossakin raiskattu. Miksi hyökkäsivät minun kimppuuni. No tietysti siksi, että olin syntynyt munallisena. Kuitenkin tunsin olevani yhtä syytön kuin hekin, mutta hedän logiikkansa oli toinen: mies on syyllinen siihen, että on mies, ja mies on kelvoton olento ja vastuusssa koko sukupuolensa synneistä.

Natsi-Saksassa muutamat toimivat vastarintataistelijoina. Suuri osa kidutettiin ja murhattiin. Kun rauha tuli, eloonjääneet joutuivat yllätyksekseen kokemaan samaa inhoa kuin muut saksalaiset. Hehän olivat samaa kansaa kuin inhottavat natsit.

Poliisi ja rajavartiolaitos käyttävät kaunistelusanaa profilointi. Käytännössä se tarkoittaa, että matkalta tullessa ulkomaalaisen näköiset otetaan sivuun kuulusteltavaksi. Osa mustalaisista kulkee tavallisissa siviilivaatteissa. Muuan tällainen mustalaismies, vaimoni työtoveri kertoi, että hänet on aina otettu jonon sivuun ja kuulusteltu.

x x x

Olen aina korostanut, miten naiset ovat fiksuja, herttaisia, kauniita ja monin tavoin ihania. Se ei merkitse joillekin mitään, sillä minulla on munat. Olen ikuisesti syytettyjen listalla, vaikken ole koskaan syyllistynyt mihinkään naitenvastaisuuten. Olen vain mies. Aivan sama, kuin näoltään oudonnäköinen on aina epäilyttävä, koska joku samaa rotua tai alkuperää oleva on tehnyt jotakin törkeyksiä. Onneksi suurin osa naisista on täysjärkisiä, fiksuja ja herttaisia. :-(

17

381

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No itse en juurikaan ainakaan noilta kahdelta ole saanut syytöksiä, että olen ”munalliseksi” syntynyt.

      Aloittajan kannattaisi ainakin hieman muuttaa kielenkäyttöään, jos meinaa saada kunnioitettavaa kohtelua täältä. Ihan sama vaikka sinä kuinka tarkoitat itse sanoilla lempeästi, mutta minustakin kuullostaa järkyttävälle, kun kirjoitat esim.: naisen vittu on kaunis. Naisen sukuelin on joo kaunis, mutta sana vittu ei.

      Tämä on yleinen media, täällä ei kukaan sinun puhetapaa tunnista ja ymmärrä. Siksi on kirjakieli. Käytä sitä. Huomaat eron kyllä.


      • rennostiM kirjoitti:

        Kirjoitin aiheesta nikille "Janne4u"
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/15259011/itsetyydytys-saunassa#comment-93635948
        Keskustelu24 Seksi Naisten itsetyydytys Itsetyydytys saunassa.

        Löytyy sieltä keskustelun loppupuolelta.

        Pistän tähän koko kommenttini siinä toivossa, ettei robotti sitä toiston takia poista, mutta joka tapauksessa edellä oleva linkki toimii.

        rennostiM
        28.4.2018 20:27

        Nikille "Janne4u"

        Olen jo kertonut useammasti, mutta aina tulee uusia, jotka eivät vielä tiedä, mistä on kyse. Siis kerrotaan uudestaan.

        Perinteisiä sanoja suomessa 1800 luvulle asti sekä kansankielessä että kirjakielessä olivat vittu ja kyrpä sekä pillu ja kulli. Kun elettiin viktoriaanista aikaa, uudesta kirjakielestä jäi kokonaan pois sukupuolielimiä merkitsevät sanat, koska ei ollut ollenkaan lupa puhua minkäänlaisista seksiasioista. Oli vain lääketieteellisiä sanoja, kuten vulva, penis jne. Lisäksi vittua oli ruvettu käyttämään kirosanana. Aikaisemmat kirosanat, perkele, saatana ja helvetti, oli otettu uskonnosta, mutta seksi oli 1960-luvulle asti säilyttänyt tabuluonteensa ja näin vittu kelpasi kirosanaksi.

        Kansankielessä säilyivät vanhat sanat, mutta niitä ei ollut enää sopiva käyttää edes 1960-luvun jälkeenkään, kun tapahtui seksuaalinen vapautuminen ja seksiaiheista oli taas lupa puhua. Lääkäri Irma Kerppola kiinnitti huomiota sanojen puutteeseen muutama vuosikymmen sitten. Hän ehdotti, että pillu ja kulli, jotka olivat silloin jyrkästi ala-arvoisia sanoja, palautettaisiin väkisin takaisin kunniaan käyttämällä niitä, vaikka niiden käyttö tuntuisikin aluksi väkinäiseltä. Hän sanoi näitä sanoja "juureviksi". Nuorempi polvi ei voi enää kuvitella, miten sopimattomalta niiden käyttö silloin tuntui, mutta nyt hänen ehdotuksensa on jo pitkälti käytössä.

        Jo Kerttulan ehdottaessa ajattelin, että rikas kieli käyttää myös synonyymejä, joten vittu ja kyrpä tulisi myös palauttaa neutraaliin arvoonsa, ja samalla taistella vittu-sanan kirosanakäyttöä vastaan. Niin olen tehnyt jo vuosikymmeniä, vaikka tiedänkin, ettei yksinäinen susi saa kovin paljon aikaan.

        Pientä muutosta on kuitenkin tapahtunut. Ennen sana vittu oli painetussa tekstissä kokonaan kielletty, sitten aina kirjoitettiin v***u , nyt jo Hesarikin välillä kirjoittaa vittu. Olen myös huomannut, että kirosanakäyttö on vuosien mittaan oleellisesti vähentynyt.

        Vittu-sana on ikimuistoinen, ehkä lainattu ruotsista tuhannen vuotta sitten. Nykyruotsissa esiintyy sana fitta, joka ei ole saanut sellaista painolastia, kuin suomeen lainattu vastineensa.

        Hyvää jatkoa sinulle, ja kiitos, että sain epäluuloisuuteesi takia aiheen taas kertoa asiasta. :-)


      • rennostiM kirjoitti:

        Pistän tähän koko kommenttini siinä toivossa, ettei robotti sitä toiston takia poista, mutta joka tapauksessa edellä oleva linkki toimii.

        rennostiM
        28.4.2018 20:27

        Nikille "Janne4u"

        Olen jo kertonut useammasti, mutta aina tulee uusia, jotka eivät vielä tiedä, mistä on kyse. Siis kerrotaan uudestaan.

        Perinteisiä sanoja suomessa 1800 luvulle asti sekä kansankielessä että kirjakielessä olivat vittu ja kyrpä sekä pillu ja kulli. Kun elettiin viktoriaanista aikaa, uudesta kirjakielestä jäi kokonaan pois sukupuolielimiä merkitsevät sanat, koska ei ollut ollenkaan lupa puhua minkäänlaisista seksiasioista. Oli vain lääketieteellisiä sanoja, kuten vulva, penis jne. Lisäksi vittua oli ruvettu käyttämään kirosanana. Aikaisemmat kirosanat, perkele, saatana ja helvetti, oli otettu uskonnosta, mutta seksi oli 1960-luvulle asti säilyttänyt tabuluonteensa ja näin vittu kelpasi kirosanaksi.

        Kansankielessä säilyivät vanhat sanat, mutta niitä ei ollut enää sopiva käyttää edes 1960-luvun jälkeenkään, kun tapahtui seksuaalinen vapautuminen ja seksiaiheista oli taas lupa puhua. Lääkäri Irma Kerppola kiinnitti huomiota sanojen puutteeseen muutama vuosikymmen sitten. Hän ehdotti, että pillu ja kulli, jotka olivat silloin jyrkästi ala-arvoisia sanoja, palautettaisiin väkisin takaisin kunniaan käyttämällä niitä, vaikka niiden käyttö tuntuisikin aluksi väkinäiseltä. Hän sanoi näitä sanoja "juureviksi". Nuorempi polvi ei voi enää kuvitella, miten sopimattomalta niiden käyttö silloin tuntui, mutta nyt hänen ehdotuksensa on jo pitkälti käytössä.

        Jo Kerttulan ehdottaessa ajattelin, että rikas kieli käyttää myös synonyymejä, joten vittu ja kyrpä tulisi myös palauttaa neutraaliin arvoonsa, ja samalla taistella vittu-sanan kirosanakäyttöä vastaan. Niin olen tehnyt jo vuosikymmeniä, vaikka tiedänkin, ettei yksinäinen susi saa kovin paljon aikaan.

        Pientä muutosta on kuitenkin tapahtunut. Ennen sana vittu oli painetussa tekstissä kokonaan kielletty, sitten aina kirjoitettiin v***u , nyt jo Hesarikin välillä kirjoittaa vittu. Olen myös huomannut, että kirosanakäyttö on vuosien mittaan oleellisesti vähentynyt.

        Vittu-sana on ikimuistoinen, ehkä lainattu ruotsista tuhannen vuotta sitten. Nykyruotsissa esiintyy sana fitta, joka ei ole saanut sellaista painolastia, kuin suomeen lainattu vastineensa.

        Hyvää jatkoa sinulle, ja kiitos, että sain epäluuloisuuteesi takia aiheen taas kertoa asiasta. :-)

        Joo. Voit hakea vaikka mitä puolustuksia kielenkäytölle, mutta et silti saa ihmisiä sitä hyväksymään.

        Jos minä hakisin jostain puolustusta, että voisin sanoa sinua kyrvänsyyläksi, niin silti sinusta se on nimittelyä ja hyökkäys.

        Vittu-sana täällä näyttää pahalta ja piste.


      • EdesUnissa

        Vaaditko Disse muilta samaa vai katsotko että tuota "rennostiM" koskee korkeampi kielellinen ja eettinen vaatimus ? Hän käyttää mainitsemaasi sanaa ilmeisen tietoisesti provokaatio mielessä, mutta positiivisessa asiayhteydessä. Wuppiksen ja Pönttiksen kirjoituksissa sana ilmenisi negatiivisessa asiayhteydessä, kirouksena.


      • EdesUnissa kirjoitti:

        Vaaditko Disse muilta samaa vai katsotko että tuota "rennostiM" koskee korkeampi kielellinen ja eettinen vaatimus ? Hän käyttää mainitsemaasi sanaa ilmeisen tietoisesti provokaatio mielessä, mutta positiivisessa asiayhteydessä. Wuppiksen ja Pönttiksen kirjoituksissa sana ilmenisi negatiivisessa asiayhteydessä, kirouksena.

        No juurihan tuota selvitin tuossa yläpuolella...ihan sama, vaikka se olisi kuinka positiivinen sana hälle ja suomessa ennen nuijasotaa kaikille, nyt se vaan kuullostaa naista helveeraavana...

        Nuorisokielessähän se tuntuu olevan jo välimerkki, mutta siltikin se vaan kuullostaa pahalta.

        Jotenkin veikkaan, ettet sinäkään jos töissä tai muualla pitää jostain kumman syystä ilmaista jotain naisen sukuelimestä, tituleeraa sitä vituks naisien kuullen??? Jotenkin en jaksa uskoa...

        Voimasanana sitä itse tulee käytettyä itsekin, mutta toisaalta siihen olisi parempiakin vaihtoehtoja...

        Ajan takaa vaan sitä, että miten yleinen puheen ja kirjoitetun tekstin tarkoitus menee. Ja en tarkoita tässä vaan itseäni, vaan yleisesti ihmisiä... Veikkaan, että aloittajan tarkoitus naisen sukuelinten kauneudesta ei ketään haittaa, mutta se ulkoasu taas haittaa miten sen hän ilmaisee ja se vaan on fakta...

        Ja mitä tulee Wuppiksen ja Pönttiksen kiroiluun, niin ihan samalla tavalla reagoin siihen, kuin kenenkään muun kiroiluun... Ei noi sitä alvariinsa jokakohtaan visko...


    • "Olen aina korostanut, miten naiset ovat fiksuja, herttaisia, kauniita ja monin tavoin ihania."

      No mutta!

      Mikä sinä olet määrittämään naisia?

    • Kuten aloituksessani sanoin, väsyttää. Suhde- ja seksipalstoilla käydään sellaista sotaa sukupuolten välillä, että siinä ei ole mitään kohtuutta. Kävin täällä joku vuosi sitten, nyt 3 kk, ja tilanne näyttä pahentuneen. Pitää ottaa tauko, tai ehkä en enää jaksa tänne tulla ollenkaan.

      Asiallisiakin keskustelijoita on ollut. Heille tuhannet kiitokset. Erityiset kiitokset nimerkeille "Johanna80", joka lähetti minulle kuvan huippukauniista vitustansa ja pari muutakin kuvaa. En ole kauniimpaa ja kiihottavampaa vielä nähnyt. Erityiskiitokset myös nikille "valtakunta". Olet symppis. :-)

    • Nainen39vee

      Sellainen tarkennus, että kuten kirjoitinkin, en kommentoinut sinulle, vaan kirjoitin viestiisi liittyen, mitä tuli mieleen. Tajusin heti lähetettyäni, että olisi pitänyt kirjoittaa teksti lainaamatta ja sen takia kirjoitin sen tarkennuksen. Sori, jos tuli vääränlaiset vibat!

      Olen yrittänyt hyvin monissa viesteissäni painottaa, että esittämässäni kritiikissä tarkoitan "joitain palstan miehiä" - en siis missään tapauksessa koskaan yleistä kaikkiin miehiin - ja oletan kyllä, että teksteistäni ymmärtää aivan selvästi, millaista ajattelutapaa kritisoin. En siis kritisoi miehiä sukupuolena, vaan tietynlaista ajattelutapaa. Tällä palstalla siihen on törmätty miehinä esiintyvien nimimerkkien kohdalla (toki ainahan on mahdollista, että joku heistä on trolli, jonka takana voi olla mitä vaan - mutta se on sitten toinen asia). Ja itse asiassa oikeassa elämässä en tunne YHTÄÄN sellaista miestä, joita nämä jotkut naisvihamieliset kirjoittelijat ovat, ja palstallakin on myös fiksuja ja kivoja miehiä. Oletan, että teksteistäni tajuaa oikein hyvin, että en kritisoi kaikkia miehiä enkä edes oleta ongelma-asenteiden johtuvan sukupuolesta.

      Mutta kritiikkisi on toki oikeutettu epäselvän lainaamisen osalta, ja kuten sanoin, pahoittelen epäselvää ilmaisua. Ei ollut tarkoitus antaa vaikutelmaa, että olisin lukenut sinut väärin eikä myöskään yleistää kaikkiin miehiin. Sen vuoksi kirjoitinkin "...lähinnä niille, jotka olisivat tarttuneet ajatukseen taas niillä raiskausfantasioillaan", jotta kritiikki olisi kohdentunut oikeaan osoitteeseen.

      • tunnenn

        "Ja itse asiassa oikeassa elämässä en tunne YHTÄÄN sellaista miestä, joita nämä jotkut naisvihamieliset kirjoittelijat ovat, ja palstallakin on myös fiksuja ja kivoja miehiä."

        Itse tunnen samalla tavalla ajattelevia, eivätkä kaikki ole edes atm:iä vaan naisten suosiossa (jutut yh:ista ja vanhemmista naisista jne.) Melko järkyttävää.
        Ne todelliset ajatukset vaan pidetään aika hyvin piilossa, kunnes ne sitten jossain asiayhteydessä tulee esiin.


    • "Näillä seksipalstoilla vallitsee täydellinen sukupuolten sota. "

      Sodat loppuu sotimalla, sanotaan. Täällä ollaan ikuisesti juoksuhaudassa käpertyneenä omiin traumoihin.

      • kylläolenerimieltä

        Sodassa ei ole ikinä oikeata voittajaa, kumpikin osapuoli aina kärsii tavalla tai toisella.

        Mutta hirveätä sotaa ei kai palstalla ole ollut, eikä edes väittelyä vaan joitain erilaisia mielipiteitä, palsta olisi todella tylsä jos kaikki olisivat aina samaa mieltä ja vastaisivat kaikkin kirjoituksiin: "Kyllä, olen samaa mieltä.", robottimaisesti jokaiseen kirjoitukseen tuollainen vastaus.


    • Täällä kylläkin syytetään naisia miesten tekemisistä.

    • Pillujen--asiantuntija

      Pillun puute on niin kova kaikilla miehillä että sota syttyy jos ei pillua saa.

    • .. SellastaSe EloOn.. NarsuMarsustanissa.. Myös IRL.. ;P

    • pitkätukka-68

      »Näillä seksipalstoilla»?

      Ei tää ole mikään seksipalsta.

    • meepois

      Jaahå.. Vittumies pöllähti palstalle..
      "Kiva".

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1933
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1496
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1421
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      17
      1418
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      23
      1412
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1385
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1347
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1290
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1207
    Aihe