Olen neitsyt hc-atm ja huomenna kokeilen seksiä miehen kanssa jonka löysin Alastonsuomesta. Vaikka olen sairaalloisen lihava ja ruma niin olen silti saanut miehiltä useita ehdotuksia, naisilta ei yhtäkään vaikka olen kuvaillut olevani kiinnostunut etupäässä naisista.
Vastaukset 10
- uskomatonpeluri
Minua ei mehet kiinnosta, vain naisten pimppi. Ja sen tuntuma.
- Bimies
Naisen pimppi on löysä vätys, miehen anus on tiukka.
- Neitsytsetä
Bimies kirjoitti:
Naisen pimppi on löysä vätys, miehen anus on tiukka.
Kyllähän naiseltakin tiukka anus löytyy, mutta sinne pääseminen on useimmille at-miehille mahdotonta.
Itse olen sitä mieltä, etyä jos tervettä miestä ei pillu kiinnosta, niin ei se ole terve. Mutta monet on eri mieltäkin. Eikä se haittaa.
- Neitsytsetä
Kukas tässä on puhunut ettei pillu kiinnosta? Sitä ei vaan ole tarjolla vaikka mitä tekisi joten tyydyn miehen suuhun ja peppuun.
Neitsytsetä kirjoitti:
Kukas tässä on puhunut ettei pillu kiinnosta? Sitä ei vaan ole tarjolla vaikka mitä tekisi joten tyydyn miehen suuhun ja peppuun.
Sitten läpäisit tämän terveystarkastuksen.
- hirveästiKarimainosti
Joku Kari taisi puhua että häntä ei kiinnosta laittaa pippeliä pehmoiseen vaginaan...
'
- onneavainmatkoille
Kuulostat tänään aivan englanning prinssille :D
- kokeileselviytyä
Kokeile lentää tulivuoren päälle seuraavaksi vaikka Hawaijilla :D
- 1444
Naiset ajavat ätmit homoilun tielle nirsoilullaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 961224
Poutalan onnettomuus
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit98975- 61837
Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta
Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k35821Olen pahoillani
Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi52817Onko sinulla vihan tunteita
Minua kohtaan? Haluatko kostaa jotakin tai tehdä pahaa? Voit tähän sanoa ihan luottamuksella.126780- 3738
- 60606
Naisen kimppuun lenkkipolulla
Poliisin tietojen mukaan noin 30–40 vuotias ulkomaalaistaustaisen näköinen mies kävi naisen kimppuun yllättäen Rentukant41518Ei ole siitä kiinni
Että en tykkäisi. Tykkään liikaa, mutta se on epäsopivaa. Hirveää kidutusta ruokkia tunnetta täällä, jos todellisuudessa33506