Minulla on kriisi. en osaa erota tai päästää miehestäni irti. Mieheni on kuin huumetta minulle, haluaisin eroon siitä mutta en voi. Olen riippuvainen ja koukussa häneen. Rakastan häntä yhä, mutta suhteemme mätänee kuin vanhat perunat. Ystävälläni on hieman samankaltainen tilanne. Hänen miehensä on vain varattu ja umpi kusipää. Yritin etsiä netistä paikkaa, jonne voisimme ystäväni kanssa mennä vieroitushoitoon, mutta en löytänyt meille sopivaa paikkaa. Onko neuvoja tai ehdotuksia?
Mieheni on kuin huume minulle
4
465
Vastaukset
Dildotalolle, ilolintukadulle tai kossukujalle.
- tuomittavaatollanen
Ei muille ihmisille saa suhteen heikkouksia kertoa, eikä kumppanista puhua. Kohta ryntää y15 paikalle. Huhuu, täällä olis sulle neuvottavia.
- oushit
Auttaisin jos osaisin... aika paska tilanne sulla kaveri
- helppoakuinheinänteko
Yksinkertainen neuvo: Lakkaa unelmoimasta täydellisestä elämästä ja parisuhteesta ja muutat omaa asennettasi. Annat miehen olla ja mennä omia menojaan ja kun sinulle iskee päiväannoksen tarve, heität haarat levälleen ja otat oman osasi mieheltä. Käytät miestä omien halujesi tyydyttämiseen ja jätät valittamisen sikseen. Jos se pettää, anna pettää, jos lyö, anna lyödä, jos ette tule toimeen mitä välii, jos on paskajätkä muuten, niin so what, saathan sinä halutessasi aina sen kerta-annoksesi huumetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sofia B - ansiotulot ovatkin 0 euroa ja millä rahoilla hän siis elää?
Oho olipa paljastus nyt tästä luksus elämää viettävästä naisesta.1112282- 981374
- 1701197
- 531165
- 681111
- 43997
Hienoa SDP 24,8%
Kyllä eilisessä hallituksen kyselytunnilla näkyi miten tyhjää puhetta pääministerin sijaisella Purralla oli. Hän ei vast163913- 49849
- 115783
- 67776