Kolme vuotta jo Liskon lähdöstä.
Kaipaan.
Vastaukset 9
- LöysälänenAnzzy
Viimexi Liskosta kuulin, kun hän radiossa soitti tämän biisin
sanoi lopuxi :"heippa" Hänkin piti tästä ja tuntui, että olisi tarkittanut juuri minulle.
https://www.youtube.com/watch?v=VDZHVmlwm6E- Jostakin_syystä--
.
"Jostakin syystä liskosta tulee aina mieleen pikku myyrä"
Der kleine Maulwurf
https://www.youtube.com/watch?v=84po03hOoPs
har-h-ar-ahr-arh-ahr-arh-har
.
Kun sanat eivät riitä...
(taputtaa lohduttavasti olkapäälle)Onneksi sinä olet täällä.
Oletko suunnitellut ratkaista tämä mysteeri miten voimme pelastaa ihmiset turhilta menetyksillä. Olen miettinyt todella.
Olen vieläkin sitä mieltä lapsissa asuu tulevaisuus ihmisen mielen rakennetta pystyy muuttamaan istuttamalla oikea siemen minkä kantaa edukseensa.
Mietimme esikoisen kanssa tänään miten voimme puolustautua sanoi kun taas ärsyttäminen teettää pojalle vaikeuksia pitää itseään kurissa ja olisi mennyt lyömään todella jos häntä ei oltais pidetty kiinni kolme aikuista pitää lasta kurissa. Jouduin hakemaan lapsen pois kesken koulun vanhimmaisella on vaikeuksia sosiaalisen kanssa käymisen kanssa.tunnekouhuissa tunne nousee niin korkealle ettei edes omin avuin pääse pois ja tarvitsee silloin aikuisen tuekseen. Politiikkojen päät olisi hyvä saada kääntymään ja lapsien koulutukseen kuin erityilapsien määrärahoja nostettava heidän tukemiseen kuntouttaviin.
Tärkeintä on kasvattaa lapset oikein heidät välttäen mielenterveys ongelmat.valtakunta kirjoitti:
Oletko suunnitellut ratkaista tämä mysteeri miten voimme pelastaa ihmiset turhilta menetyksillä. Olen miettinyt todella.
Olen vieläkin sitä mieltä lapsissa asuu tulevaisuus ihmisen mielen rakennetta pystyy muuttamaan istuttamalla oikea siemen minkä kantaa edukseensa.
Mietimme esikoisen kanssa tänään miten voimme puolustautua sanoi kun taas ärsyttäminen teettää pojalle vaikeuksia pitää itseään kurissa ja olisi mennyt lyömään todella jos häntä ei oltais pidetty kiinni kolme aikuista pitää lasta kurissa. Jouduin hakemaan lapsen pois kesken koulun vanhimmaisella on vaikeuksia sosiaalisen kanssa käymisen kanssa.tunnekouhuissa tunne nousee niin korkealle ettei edes omin avuin pääse pois ja tarvitsee silloin aikuisen tuekseen. Politiikkojen päät olisi hyvä saada kääntymään ja lapsien koulutukseen kuin erityilapsien määrärahoja nostettava heidän tukemiseen kuntouttaviin.
Tärkeintä on kasvattaa lapset oikein heidät välttäen mielenterveys ongelmat.Lapsesta kasvaa aikuinen kuin Lidlin tapaukset ja muut yksinäiset ihmiset. Galaktinen sankarimme tiedän että pystyt varmasti nousemaan tuhkasta uuden veroisena.
valtakunta kirjoitti:
Lapsesta kasvaa aikuinen kuin Lidlin tapaukset ja muut yksinäiset ihmiset. Galaktinen sankarimme tiedän että pystyt varmasti nousemaan tuhkasta uuden veroisena.
Lidlin eli suomennos liskon tapaukset. Muutenkin sairaus teettää mielenterveyden ongelmia ja ne me selätetään siten että kaikki lapset aavat näyttämään kykynsä ja kehittämään maailmaa ruumilliset sairaukset, voimme vielä selättää mitkä vaativat pienen pienen kehojemme korjauksia.
- väliaika
Tuleen ei saa jäädä makaamaan. Elämässä on mentävä eteenpäin. Loppujen lopuksi me ollaan kaikki madon ruokaa, mutta koetetaan nauttia ennen sitä.
- hannuristojiimies
OON SAIKULLA ENSIVIIKON JA KITISEN AIVOVAMMAANI NETTIIN.
TÄYTYYKÖ AVATA LISÄÄ?
TE OLETTA VUOSIA PIINANNEET!!!!! FB TULI JO ILMI NUO ASIAT. EN ENÄÄ TEE MUUTA KUIN KITISEN NETTIIN. EN MITÄÄN MUUTA. EN MEE KIRKKOO. EN USKONTOO. EN LIITY KIRKKOON. EN MEE PARISUHTEESEEN. EN NAIMISIIN.
HALUAN ETTÄ VÄÄRYYS OIKAISTAAN!!!!!!!!
JA SE OIKAISTAAN VAIKKA TAPPASITTA MINUT. LUIN SEN JO.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1021172
- 51985
- 119923
- 146903
Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.
Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.133734En haluaisi sanoa tätä
Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari40689- 70687
Koska Sofia kertoo totuuden, että ovat eroneet miljonääri miehen kanssa?
Eikö olisi hänelle itselleen helpotus, kun voisi kertoa totuuden. Miksi salata asiaa ja pitkittää sitä harmaan tulevaisu187637Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti48622- 70609
- 33604
- 81561
Vasemmiston aloite
Pyhäjärvellä, ihan hyvä aloite. Toteutus ja puhdistus pitäisi alkaa ihan omasta pesästä. Näkeehän tuon sokeakin mitä ja62544- 39519
- 46500
Onko suhtautuminen kaivattusi
Fyysiseen vetovoimaan muuttunut? Jos, mihin suuntaan? Tunnetko enemmän vai vähemmän vetoa häneen fyysisesti kuin silloin35494Näyttää siltä ettet edes sinä.
Kukaan ei uskalla kohdata aitoa ja syvää sielun rakkautta. Hyvin harvat vain. Ihmisten on turha tavoitella sitä oikeaa37493Maajussille morsian: Farmiviikon voittajat ja häviäjät - Itkua ja pettymystä ei salattu
Maajussille morsian -suosikkisarjassa farmiviikolla selviää, onko ilmassa "sitä jotakin". Rakkauden etsintä on täynnä i4493Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks64489- 42470