..........

Kolme vuotta jo Liskon lähdöstä.
Kaipaan.

9

433

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LöysälänenAnzzy
    • Kun sanat eivät riitä...

      (taputtaa lohduttavasti olkapäälle)

    • Onneksi sinä olet täällä.

      • Oletko suunnitellut ratkaista tämä mysteeri miten voimme pelastaa ihmiset turhilta menetyksillä. Olen miettinyt todella.
        Olen vieläkin sitä mieltä lapsissa asuu tulevaisuus ihmisen mielen rakennetta pystyy muuttamaan istuttamalla oikea siemen minkä kantaa edukseensa.

        Mietimme esikoisen kanssa tänään miten voimme puolustautua sanoi kun taas ärsyttäminen teettää pojalle vaikeuksia pitää itseään kurissa ja olisi mennyt lyömään todella jos häntä ei oltais pidetty kiinni kolme aikuista pitää lasta kurissa. Jouduin hakemaan lapsen pois kesken koulun vanhimmaisella on vaikeuksia sosiaalisen kanssa käymisen kanssa.tunnekouhuissa tunne nousee niin korkealle ettei edes omin avuin pääse pois ja tarvitsee silloin aikuisen tuekseen. Politiikkojen päät olisi hyvä saada kääntymään ja lapsien koulutukseen kuin erityilapsien määrärahoja nostettava heidän tukemiseen kuntouttaviin.

        Tärkeintä on kasvattaa lapset oikein heidät välttäen mielenterveys ongelmat.


      • valtakunta kirjoitti:

        Oletko suunnitellut ratkaista tämä mysteeri miten voimme pelastaa ihmiset turhilta menetyksillä. Olen miettinyt todella.
        Olen vieläkin sitä mieltä lapsissa asuu tulevaisuus ihmisen mielen rakennetta pystyy muuttamaan istuttamalla oikea siemen minkä kantaa edukseensa.

        Mietimme esikoisen kanssa tänään miten voimme puolustautua sanoi kun taas ärsyttäminen teettää pojalle vaikeuksia pitää itseään kurissa ja olisi mennyt lyömään todella jos häntä ei oltais pidetty kiinni kolme aikuista pitää lasta kurissa. Jouduin hakemaan lapsen pois kesken koulun vanhimmaisella on vaikeuksia sosiaalisen kanssa käymisen kanssa.tunnekouhuissa tunne nousee niin korkealle ettei edes omin avuin pääse pois ja tarvitsee silloin aikuisen tuekseen. Politiikkojen päät olisi hyvä saada kääntymään ja lapsien koulutukseen kuin erityilapsien määrärahoja nostettava heidän tukemiseen kuntouttaviin.

        Tärkeintä on kasvattaa lapset oikein heidät välttäen mielenterveys ongelmat.

        Lapsesta kasvaa aikuinen kuin Lidlin tapaukset ja muut yksinäiset ihmiset. Galaktinen sankarimme tiedän että pystyt varmasti nousemaan tuhkasta uuden veroisena.


      • valtakunta kirjoitti:

        Lapsesta kasvaa aikuinen kuin Lidlin tapaukset ja muut yksinäiset ihmiset. Galaktinen sankarimme tiedän että pystyt varmasti nousemaan tuhkasta uuden veroisena.

        Lidlin eli suomennos liskon tapaukset. Muutenkin sairaus teettää mielenterveyden ongelmia ja ne me selätetään siten että kaikki lapset aavat näyttämään kykynsä ja kehittämään maailmaa ruumilliset sairaukset, voimme vielä selättää mitkä vaativat pienen pienen kehojemme korjauksia.


    • väliaika

      Tuleen ei saa jäädä makaamaan. Elämässä on mentävä eteenpäin. Loppujen lopuksi me ollaan kaikki madon ruokaa, mutta koetetaan nauttia ennen sitä.

      • hannuristojiimies

        OON SAIKULLA ENSIVIIKON JA KITISEN AIVOVAMMAANI NETTIIN.

        TÄYTYYKÖ AVATA LISÄÄ?

        TE OLETTA VUOSIA PIINANNEET!!!!! FB TULI JO ILMI NUO ASIAT. EN ENÄÄ TEE MUUTA KUIN KITISEN NETTIIN. EN MITÄÄN MUUTA. EN MEE KIRKKOO. EN USKONTOO. EN LIITY KIRKKOON. EN MEE PARISUHTEESEEN. EN NAIMISIIN.

        HALUAN ETTÄ VÄÄRYYS OIKAISTAAN!!!!!!!!

        JA SE OIKAISTAAN VAIKKA TAPPASITTA MINUT. LUIN SEN JO.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      54
      2864
    2. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      88
      974
    3. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      12
      955
    4. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      876
    5. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      83
      823
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      761
    7. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      94
      710
    8. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      650
    9. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      85
      596
    10. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      575
    Aihe