Moi.
Yritin haulla etsiä tietoa mutta viton osto edessä max 5000e vito hankinnassa.
Onko vinkkejä viton ostoon liittyen?
Paljon on foorumeilla moitittu vanhempia vitoja.
Mutta onko vitoissa muita sudenkuoppia kuin ruostuminen ja suuttimet?
Ymmärrän hyvin että käytetyt autot on yksilöitä mut onko joku tietty malli kestävämpi.
Onko jotain tiettyä viton mallia joka on luotettava?
Ajan enimmäkseen yksin pienillä kuormilla joten voi olla tehottomalla moottorilla.
Mieluiten ostaisin viton koska sopisi koon puolesta mun käyttötarkoitukseen hyvin.
Ja kestävät koneet.
Kiitos
Viton ostaminen vinkkejä?
3
308
Vastaukset
- mershuuuuuh
ne vuosimallin vitot missä on pyöreät mittarit on kaikinpuolin parempia. en muista alkoiko niiden vuosimallit jostain 2005 paikkeilta. vanhempiin ei kannata sekaantua. ruostuminen on järkyttävää. tekniikka eli kone ja laatikko kyllä kestää. ketjukoneitakin ovat. hintaluokkasi riittää tuohon pyöreämittariseen vuosimalliin.
- 500000
Wikissä kattava katsaus myös Viton vuosimallien muutoksista.
Vito: https://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_Vito
Eilen vilahti jossakin Autotien ymv. ilmoitus jossa yli 500 000 km ajettu Vito oli myynnissä viidellä tonnilla. Tuolla hinnalla on vaikea saada mekaanisesti luotettavaa pakua merkistä riippumatta, mutta jos hyvin pidetyn yksityiskäytöstä löytää, niin lienee ainakin vähemmillä kilometreillä.
- Anonyymi
Tuossa on melko hurja alustaltaan korotettu Vito 115 CDI 4X4 AUTOMAATTI / 2007 / 253 000 km / n. 10 000e ja josta tulikin mieleen, että onko Viton automaattilaatikko perinteinen vai kaksoiskytkimellinen?
- https://www.nettiauto.com/en/mercedes-benz/vito/10579812
Ps. On muuten Suomessa hurjat hinnat. Saisikohan joku halukas kokonaiskuluiltaan tuolla samalla hinnalla selkeästi tuoreemmaan ja vähemmän ajetun kulkineen jos vaikka Saksasta tai Ruotsista hakisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1185141Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332802- 352651
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺302438Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭221710- 1181637
En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä101580Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231314Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101188- 961187