Ei helv..ti tuota videota:
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000005691803.html
Ihan pokkana Dani ymmärtäväisesti kuuntelee kun muija vuodattaa krokotiilinkyyneleitään :D Miten tuolla juontajallakaan voi pokka pitää tuossa? Tuo taitaakin olla kaikkien aisurien yhdistävä tekijä, ne osaa uskottavasti näytellä uskovansa vaikka mitä p..kaa niille syötettäisiin eivätkä sitten lähde keikuttamaan venettä kun ovat muka uskovinaan kaikki valheet. On tuo kuitenkin aika paksua mitä tuossakin tapahtuu, julkinen nolaus ja aasiksi julistautuminen samalla kertaa.
Bile-Dani aisuroi
8
260
Vastaukset 8
- hankielämä
En ole seurannut sarjaa, mutta jos tuo mitä Eve kertoo, on totta, niin eihän se varsinaisesti pettänyt ole, jos genitaalit ei ole kohdanneet. Nolaamaanhan itsensä ne tuonne sarjaan meni, että teki aasiksi itsensä jo silloin heti mennessään.
- pikkukakkoset
Taas näitä käsikirjoitettuja ”tosi”tarinoita. Palstan miehet on vielä pikkulapsi iässä. Kaikki sadut uskotaan todeksi.
- Rumahcätmi
Miten kestää pokka noilla 😂😀 Jos kuiteskin mietitään, että mitään koulutusta tohon näyttelemiseen käyty.
.. SellastaSe.. NarsuBonoBoMarsujen Touhu on.. ;P
.. Toivottavasti Danille maistuu VeliKarman Keitokset.. Ei luulis ainakaan Pahalle/Huonolle maistuvan, jos/kun on itsekin Saman- ja/tai VastaavanKaltaista keitoista muille tarjoillut.. ;P- Psykologi
Toivottavasti Evellä on joku läheinen henkilö, joka neuvoo häntä. Dani pitää jättää välittömästi. Mieshän on liian omistushaluinen, todennäköisesti mustasukkainen ja jonkun syyn keksittyään (vaikka Even yhteydenpito Kallen kanssa) voi tehdä jotain peruuttamatonta Evelle.
Katsoin täysmittaisen pätkän tuosta kohtauksesta, ja täytyy sanoa, että tuolla tavalla käyttäytyvä mies on erittäin pelottava. Koko tyyli, millä naista "käsittelee" (en sen kummemmin puutu nyt mimmin moraaliin, se on oma juttunsa).
Tuosta suhteesta loppuu ilma, mitä hengittää. Joko henkisesti tai jopa ihan fyysisesti.
Uh huh. Ei hyvä. Ei ollenkaan. :(
Äkkiä karkuun.- takertuminensoturnoff
Samat fiilikset mullekin tuli, järkyttävä takertuja, aivan käsittämätön, itse kyllä juoksisin tuollaista miestä karkuun. On niin heikoilla itsensä kanssa, että ei uskalla edes kyseenalaistaa naisensa toimintaa - ja kutsuu sitä rakkaudeksi, hui kauhistus. Aivan kuin pikku poika äitinsä helmoissa ethän jätä...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1361947Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja178893Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91887- 60820
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.37818Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔47742- 73701
Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat47697Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö278690Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol34632