https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/201805242200965971_vd.shtml
... hukkaan menee tuokin...
Bull Mentula käy kauneushoidoissa
13
505
Vastaukset
- Rumaapina
Bull on helvetin ruma.
- summarsommarsuuii
Miehen kuulukin olla ruma. Muuten ei ole mies vaan ruma nainen.
Elikkä oletko mies vai ruma nainen.. - huonolta
summarsommarsuuii kirjoitti:
Elikkä oletko mies vai ruma nainen..Näytätkö sinä spede-ilmapallolta
- rumarillymarei
Riippuu siitä minkä näköinen se spede ilmapallo on, kaunis poika.
- huonolta
rumarillymarei kirjoitti:
Riippuu siitä minkä näköinen se spede ilmapallo on, kaunis poika.
Pumpattu Spede-ilmapallo näyttää Speden näköiseltä ilmapallolta
- BullNäyttääVajakilta
summarsommarsuuii kirjoitti:
Elikkä oletko mies vai ruma nainen..Ei miehen kuulu olla ruma. Sinä vain synnyit vajaakuntoisena eli rumana, kuten Bullikin.
- gulleriguu
Onko vajaakuntoinen sama kuin ruma?
Mitä tarkoitat vajaakuntoisella.
Luulen että sinulla ei ole varaa sanoa ketään rumaksi.
Vai oletko kovinkin kaunis. - BullNäyttääVajakilta
gulleriguu kirjoitti:
Onko vajaakuntoinen sama kuin ruma?
Mitä tarkoitat vajaakuntoisella.
Luulen että sinulla ei ole varaa sanoa ketään rumaksi.
Vai oletko kovinkin kaunis.Geenit ratkaisee. Ruma on aina fyysisesti kehitysvammainen.
- rumarillumarei
Eli olet kehitysvammainen. Ihan hyvä että tiedostat fyysisen ja henkisen rumuutesi.
Senkin rumilus.
- hormoniensivuvaikutukset
https://ylilauta.org/kuntosali/71625346
Myös Mentulalla estrot korkealla?- PalleroOttaaSuihin
Löytyihän se syy miksi joku haluaa nähdä vitusti vaivaa näyttääkseen joltain simpanssilta. Munaa ne vaan haluavat lutkuttaa, ja mikäs siihen parempi tapa kuin irstaat lihaspallerot.
- perttipervonen
No nyt puhuu kokemus.
Hyvin taitaa sulle kelvata.
- Homotsairaita
Euroopan komission puheenjohtaja – Jean-Claude Juncker kertoi homouden olevan mielisairaus.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986298KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3555795Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei602783Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521072218Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071908- 1251754
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191633Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811300- 731197
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään331098