Tänä ehtoona????
Mitä meinahatte tehhä
19
407
Vastaukset
Juuri olen lähdössä jalkapalloa pelaamaan
- MelkoReipas
Hyvä kun on reippaita ihmisiä.
Annan itselleni luvan olla tekemättä mitään tehokasta. Ehkä jotain aivojumppaa voisi harrastaa, mutta muuten ihmettelen maailman menoa ja mininkiä.
Tänään on tällainen päivä. :)- trollikka
Voishan sitä mennä vaikka Uitulle tänään... siellä on tanssit.
Taikakuu - Alle metrin päässä
https://www.youtube.com/watch?v=po7kqDtTlhk&start_radio=1&list=RDpo7kqDtTlhk Koska olen jälleen ihan v****n villi jälleen, niin menen heppa-naisen kanssa ratsastamaan tallille.
Toivottavasti ei jää pelkkään hevoseen.Taidan sittenkin lämmittää saunan.
Ei minua mitkään hevosilta haisevat ämmät ikinä ole kiinnostanutkaan.
Että tietäkää te se!PalstaTrolli kirjoitti:
Taidan sittenkin lämmittää saunan.
Ei minua mitkään hevosilta haisevat ämmät ikinä ole kiinnostanutkaan.
Että tietäkää te se!(naurua)
Tuliko sulla sittenkin rytty rakkausloimeen?
Vai mitä se heppamimmi sulle teki?
Heh :'D, joo taitaa olla kovaa peliä Bostonissa etten ihan sanoisi.
Mennä aikaisin nukkumaan, koska huomenna pitää herätä aikaisin ja olla skarppina töissä.
Lähden varmaan katsomaan uusimman Star Wars -leffan kun ei ole tullut puoleen vuoteen käytyä elokuvateatterissa.
- Totuus-
Olen sisällä. Parina päivänä tuossa olen veneillyt ja nyt käsi palanut koska oli liian lämmintä. En minä mitään voiteita ole koskaan käyttänyt ja aina joku paikka palaa.
- trollikka
Ihan tosissani... käytä nyt hyvä ihminen pitkähihaista paitaa ainakin ja auringolta suojaavaa voidetta... suojakertoimena ainakin 30.
Vesillä ollessani saatan välillä paleltuakin auringossa... kun tuulee, mutt aurinko polttaa silti ihoni, jos en ole sitä suojautunut.
Tiedän tuon liiankin hyvin... mukulana tuli "aurinkoihottumaa" hankittua... niin hilseilin palaneen nahkani pois, oksentelin ja kuumeilin.
Kyllä vanhemmat yritti saada munt pitämään vaatteita ylläni, jotka suojaisivat palamiselta... mutt kun silmä heiltä vältti... mulla oli vain pelkkä uimapuku päällä.
Iän mukana on järkikin hieman kasvanut... mieluummin sitt vaikka hikoilen, kuin palan auringossa... Se ikävin jälkiseuraus kun on melanooma! Iho syöpä... jota sunkin sietää varoa.
- Kerrostalo-erakko
Yksinäistä erakkoelämää kerrostaloyksiössä.
Nyt jo toukokuun alussa tuli 8 vuotta kun tähän muutin. - Likinäkörillitäti
Menin viideltä saunaan. Myöhemmin illalla on sivistyneiden ihmisten kutsut.
Töitätöitätöitä!
Mainitsinko, että töitä?- huomennalenkille
Kotona olla möllöttelen.
- Jjjjjj
Olen aina ollut rauhallinen laiska, ja niin olen myös nyt.
- hannuristojiimies
Copycat
On mulla hauskempiakin iltoja ollu. Tällä hetkellä oon yksin ajelulla - niin tyypillistä... ja turhauttavaakin 😩
Uusia irl-ystäviä joiden kanssa olis kiva hengailla on vaikea löytää nykyisessä elämäntilanteessani. Kaikilla mielekkäillä ehdokkailla 2016-18 on aina ollut liian iso kynnys ryhtyä ystävyyteen tai mihinkään muuhunkaan henkilökohtaisempaan vuorovaikutukseen kanssani - siitäkin huolimatta että olemme tulleet tosi hyvin toimeen molempien osapuolten mielestä. Heidän senhetkinen elämäntilanteensa on sitonut heitä tavalla tai toisella. Aina on ollut joku liian korkea muuri välissä.
Nettiystävyyksiä on mutta en saa niistä oikein mitään irti. Heidän kanssaan ei voi jakaa oikeastaan mitään muuta kuin ajatuksia, eikä sellainen yhtävyyssuhde tyydytä minua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .603475Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472951Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242819Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541897- 731132
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101111Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2001059Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde27889Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että104874- 45869