http://www.iltalehti.fi/kotimaa/201805232200964222_u0.shtml
Onkos tämä tapaus Tapionniemestä?
Lasten pitkään jatkunut rääkkäys
18
1329
Vastaukset
- Valitettavasti-näin-on
Kyllä on.
- SOS
Miksei Kempan lastensuojelu ole reagoinut ajoissa? Sielläkin pitäisi päitä pudota?
- mehtäpirtti
Samaa mieltä!
- surullinen_tapaus
Muuten kyllä mutta taitaa olla suurin osa väestä vaihtunut jo moneen kertaan.
- mehtäpirtti
Onkos noiden hirviöiden nimet tiedossa? Toivottavasti hovioikeus korottaa tuomiota reilusti, vähin mitä vois antaa ois ehdotonta
- Vastakkoonteoistaanheki
Kyllä on. Aivan käsittämätöntä, että sosiaalihuolto ei puuttunut mitenkään, vaan antoivat kaikessa rauhassa lasten kärsiä, vaikka kyläläiset, opettajat ym ihmiset yrittivät saada järkeä viranomaisiin. Sellainen välinpitämätön asenne puolustuskyvyttömiin lapsiin on anteeksiantamatonta lastenvalvojilta.
- Nimettänne
Hyi hyi kun kuuntelee tätä juttua kyllä teidän sosiaalihuolto saisi nyt vaihtua. Ehdottomasti!
Pienet lapset kärsiny ikänsä. Ketä nää järjenjättivanhemmat on!??! - hyiiljettävää
Vai saivat hirviöt EHDOLLISTA. Lapsia saa näköjään kiduttaa Suomessa joutumatta telkien taakse. Niin juuri. Sitä se on ollut lapsen kokemana. Kidutusta. Voin pahoin!
- Käsittämätöntä
Lasten äitihän on sairas ihminen, Helsingistä tänne muuttanut ja esittänyt olevansa psykologi/psykiatri. Ei riittänyt lasten pahoinpitely, vaan haukkui ja terrorisoi opettajia ja kyläläisiä. Sitä ei lastensuojelu/sosiaalipuoli uskonut, vaan uskoivat sen sairaan ihmisen valheita. 10 vuotta kesti se järkyttävä episodi, ennenkuin lapset otettiin huostaan. Ja jälleen he asuvat täällä, kylläkin naapuri kylässä.
- Lisäselvennys
Edelliseen viestiin lisäisin, että lapset ei enää asu vanhempiensa kanssa. Ei vuoden 2011 jälkeen.
- muuttoapukkaa
Syytteeseen tuollaiset viranomaiset, eivät töitään tee, koko organisaatio on samassa jamassa.
1-työntekijä per kuntalainen ja palvelut tätä luokkaa koko kylässä, hävetkää. - tutkintaan
Sosiaalihuolto on suoraan sanottuna perseestä. Saamatonta porukkaa kuinkahan monesta lapsesta on tehty paikkakunnalla ilmoituksia muttei kuitenkaa mitään tapahdu. Kyllä luulis olevan tiedossa ketä oli tuohon aikaan töissä lastensuojelu puolella, ei muuta kuin syyteeseen. Kaikki ilmoitukset pitää tutkia ja ottaa vakavasti eikä lasten antaa kärsiä.
- SeOnTätäKemppaa
Kemijärven lasten ja nuorten hoito seurannassa. Tätä on ollut jo kymmeniä vuosia. Yksikin äijä käytti lapsiaaan seksuaalisesti hyväkseen ja koko kylä tiesi asiasta koulua ja lastensuojelua myöten. Kukaan ei puuttunut asiaan.Onkos tää tapaus se,jossa v.1998 ja 2001 syntyneet lapset/nuoret otettu huostaan kun asia oli vuosia tiedossa.
- IronFist
Kuinkahan monta samanlaista tapausta on tälläkin hetkellä? Pitäkää silmät auki ja korvat höröllään. Pedonallet ja sadistiset pellet häkkiin!
- Joloma
Nimet esiin!!!
- ROVIOLLE
Olisiko syytä tehdä tutkintapyyntö virkamiesten välinpitämättömyydestä.
- Totuus-esiin-viimeinkin
Olisi varmasti syytä tehdä tutkintapyyntö, koska virkamiesten älyttömyyden vuoksi lasten lapsuus meni aivan pilalle.
- Joloma
Missä kylässä nämä hirviöt asustaa? Vissiin Tapionniemen talo meni vasaran alle?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191642
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991478Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy36884Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29849Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38791Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50766Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56718Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43718Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37710Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37673