Nainen teki aloitteen eräässä Facebookin ryhmässä ja rakastui korviaan myöten. Parin tunnin juttelun jälkeen oli jo laittamassa profiiliinsa, että me seurustellaan ja alkoi kutsumaan minua muruksi. Tarkoittaako tämä sitä etten olekaan enää hc-atm? Valitettavasti nainen ei viehättänyt minua tarpeeksi, koska oli erittäin lyhyt ja erittäin lihava joten jutusta ei tullut mitään vaikka olikin todella mukava luonteeltaan. Tämä tekee minusta ilmeisesti hypergamisen. Oli hänellä kyllä paljon minua vakavampia mielenterveysongelmiakin.
No huomasin parin päivän päästä, että hän seurusteli jo toisen kanssa joten ainakin hän pääsi minusta nopeasti yli.
Nainen teki minulle aloitteen!
4
314
Vastaukset 4
- faoihooaiiohpi
En ole vaivautunut selvittämään mitä nämä kaikenlaiset termit täällä tarkoittavat. Hypergaminen, Incel, Atm, Tym, jne. uutena näitä juttuja katselevana täytyy sanoa että olen aika pihalla. Oletteko kaikki jotain yliopistotason tyyppejä joilla analytiikka ja terminologia tulee suoraan joistain oppikirjoista.... Kysymys oli retorinen..
- Ananias
Sinun on pakko opetella termit jos haluat päästä sisäpiiriin.
Toisaalta sisäpiiriin pääsemisestä ei ole sulle tai kenellekään muullekaan mitään käytännön hyötyä. Ananias kirjoitti:
Sinun on pakko opetella termit jos haluat päästä sisäpiiriin.
Toisaalta sisäpiiriin pääsemisestä ei ole sulle tai kenellekään muullekaan mitään käytännön hyötyä.En ole opetellut mutta en ole todennäköisesti edes pienessäpiirissä.
- nihhhhhhhhh
Olen aika varma, että nainen oli kehitysvammainen, olen itsekin törmännyt keharinaisiin muutaman kerran netissä ja ne käyttäytyy just tolla tavalla. Hc-atm olet edelleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 39645
- 86638
Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s31580Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.15564Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?36503- 34502
- 63491
Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?60477Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?45473- 26467