Nainen teki aloitteen eräässä Facebookin ryhmässä ja rakastui korviaan myöten. Parin tunnin juttelun jälkeen oli jo laittamassa profiiliinsa, että me seurustellaan ja alkoi kutsumaan minua muruksi. Tarkoittaako tämä sitä etten olekaan enää hc-atm? Valitettavasti nainen ei viehättänyt minua tarpeeksi, koska oli erittäin lyhyt ja erittäin lihava joten jutusta ei tullut mitään vaikka olikin todella mukava luonteeltaan. Tämä tekee minusta ilmeisesti hypergamisen. Oli hänellä kyllä paljon minua vakavampia mielenterveysongelmiakin.
No huomasin parin päivän päästä, että hän seurusteli jo toisen kanssa joten ainakin hän pääsi minusta nopeasti yli.
Nainen teki minulle aloitteen!
4
236
Vastaukset
- faoihooaiiohpi
En ole vaivautunut selvittämään mitä nämä kaikenlaiset termit täällä tarkoittavat. Hypergaminen, Incel, Atm, Tym, jne. uutena näitä juttuja katselevana täytyy sanoa että olen aika pihalla. Oletteko kaikki jotain yliopistotason tyyppejä joilla analytiikka ja terminologia tulee suoraan joistain oppikirjoista.... Kysymys oli retorinen..
- Ananias
Sinun on pakko opetella termit jos haluat päästä sisäpiiriin.
Toisaalta sisäpiiriin pääsemisestä ei ole sulle tai kenellekään muullekaan mitään käytännön hyötyä. Ananias kirjoitti:
Sinun on pakko opetella termit jos haluat päästä sisäpiiriin.
Toisaalta sisäpiiriin pääsemisestä ei ole sulle tai kenellekään muullekaan mitään käytännön hyötyä.En ole opetellut mutta en ole todennäköisesti edes pienessäpiirissä.
- nihhhhhhhhh
Olen aika varma, että nainen oli kehitysvammainen, olen itsekin törmännyt keharinaisiin muutaman kerran netissä ja ne käyttäytyy just tolla tavalla. Hc-atm olet edelleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1147447- 505598
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa623122Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän72603Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101608Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2001449Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931119Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3261085Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?2451058Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä30936