Mitä Raamattu sanoo aseksuaaleosta? Voivatko aseksuaalit mennä korkossa naimisiin? Onko aseksuaalisuus luonnollista vai luonnotonta? Vohataanko aseksuaaleja? Miksi aseksuaalisuudesta ei puhuta?
Onko aseksuaalisuus syntiä?
7
105
Vastaukset
- Voihanvitalis
Hes.16:8 Niin minä kuljin ohitsesi ja näin sinut, ja katso, sinun aikasi oli lemmen aika. Ja minä levitin liepeeni sinun ylitsesi ja peitin häpysi. Ja minä vannoin sinulle ja menin liittoon sinun kanssasi, sanoo Herra, Herra; ja sinä tulit minun omakseni.
Niin, Raamatussa puhutaan seksuaalisista velvotteista - ei ehkä siitä, että tykkääkö seksistä vai ei?
- Korko
MrMorden_ kirjoitti:
Kerro toki mitä korkossa tehdään.
Korkossa kekkaloidaan korkokenkien kanssa. vieläpä niin, että miehet kekkaloi korkoillen.
Jumala kuulemma tykkää. mummomuori kirjoitti:
????
Toki tämä oli vain viittaus usko.vainen = Räyhis = hlö.55 harrastamaan kirjotusvirheisiin, jotka ilmenee samalla tapaa siitä huolimatta mikä nikki on käytössä. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215424- 501461
- 12881
- 47819
Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58808Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,52807- 46792
Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom134788Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle49786Onko oikein? Kaikki naiset "jäivät rannalle" Maajussille morsian -pääsarjasta - He ovat mukana!
JES, Maajussille morsian starttaa ja tiedossa on tuttuun tyyliin kaksi eri ohjelmaa: Maajussille morsian ja Maajussille9766