Aiomme muuttaa Tampereelle ja ajattelimme vuokrata aso asunnon Kaleva- Kalkku suunnasta. Kertokaa kokemuksia missä olisi rauhallista viettää eläkepäiviä.
Missä hyvä asumisoikeusasunto aso Tampereella?
5
791
Vastaukset
- hinkel
Jos vasta ajattelee, niin niihin on aikamoinen jono.
- Paluumuuttajat
Kiitos tiedosta, osaamme laittaa suunnitelmamme. oikeaan mittakaavaan. Kokemuksia jo asumaan päässeiltä olisi kiva saada jos heitä nyt täällä lienee. Taitaa kannattaa katsella myös tavallisia vuokra asuntoja.
- Wmutka
Kaleva - Kalkku? Aika laaja suunta :)
Kerro nyt edes sen verran, kuinka isoa tarvitsette. Täällä Winterin alueella ainakin kaksioita vapautuu tuon tuostakin; isommista en tiedä. Itse olen ollut tyytyväinen enkä muuta täältä minnekään. - Paluumuuttajat
Ei kai aso asuntoja ole kauheasti olemassa, täältä maalta käsin etsien voi olla että kaikkia ei olla löydetty. Vinterin mutkan kaksio tai kolmio voisi olla yksi vaihtoehto kunhan ei ole ihan keskellä liikenteen humua. Onko siinä talossa jotain häikkää kun tuon tuosta ihmiset lähtevät? Onko se tavallinen vai aso talo? Itse tarvitsen puhtaan sisäilman. Entinen synnyintalo on Villilässä joten siellä päin olisi luontoakin tarjolla ulkoiluun. Kaleva-Tammela suunta taas olisi viimeinen pakko jos muuta ei ole tarjolla.
- hinkel
Tuo kohde on hienolla paikkaa, tosin se on sitten Nokian puolella. Mutta ainakin oli keskellä pientä metsää, en tosin tiedä kaavoitustilannetta.
https://www.vuokraovi.com/vuokra-asunto/nokia/kerrostalo/685794?entryPoint=fromSearch&rentalIndex=21&searchIdentifier=-393560202
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan824206Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan303191- 1672566
- 141925
Onko tässä paljon lääkettä..
Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 42281482Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1631366Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"
Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj131150- 741009
Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää38960Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä
On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän13862