Hei, olen 16-vuotias musiikkikoulun viime vuonna suorittanut tyttö :) Olen siis nyt siirtynyt musiikkiopistotasolle ja sen mukana on myös tullut uusia teoriaopintoja. Olen miettinyt, että olisiko musiikkiopistotason teoriaa mahdollista suorittaa vuoden aikana kokonaan. Olen tehnyt äitini kanssa sopimuksen,että saisin oman koiran suoritettuani kaikki teoriaopinnot, mutta jos noudatan tavallista kolmen vuoden kaavaa, tulisi koira erittäin huonoon aikaan. Haluaisin kuitenkin, että koira saisi elää ensimmäisen vuoden perheemme keskellä omakotitalossa, jolloin myös muilla perheenjäsenillä olisi mahdollisuus auttaa pennun hoidossa. Vanhemmillani ei ole mitään tätä järjestelyä vastaan, ja heille sopii vallan mainiosti, kunhan vain olen siihen mennessä teoriaopintoni suorittanut.
Minua kuitenkin kiinnostaa, onko tämä ylipäätään mahdollista. Jos haluaisin toimia näin, kannattaisiko minun ottaa yhteyttä rehtoriin, vai voisiko asian sopia vain teoriaopettajan kesken? Viikkotunnit teorian osalta varmasti lisääntyisivät, mutta minulle se ei ole ongelma. Kuinka rankkaa tämä tulisi olemaan, ja kuinka paljon aikaani joutuisin uhraamaan tämän urakan eteen. Kiitos rakentavasta palautteesta, jos sellaista saan :)
Musiikkiopistotason teoria vuodessa
1
129
Vastaukset
- Siitävaan
Hei! Tahtotilasi näyttää olevan kova, ja on upeaa että uutterasti työskenteleviä musiikin teoriaan tai kouluun (yms) panostavia nuoria vielä on. Se on täysin mahdollista. Laitat itsesi likoon, ja teet työn hyvin suunnitellusti niin pääset tavoitteeseesi. Voit myös vakuuttaa rehtorisi motivaatiostasi ja korostaa sitä, että olisi vahingollista pidätellä ahkeran ja päättäväisen nuoren ihmisen pyrkimyksiä. Nuoria ei saa tasapäistää - työtä tuo teettää mutta kun päätät että teet ja saavutat sen, niin saat ympäristönkin mukaan ja myöhemmin aikuisena olet teostasi ylpeä.
Onnea matkaasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854970- 962953
- 432846
- 1992402
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj292050- 1331969
- 1781570
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161501Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51379- 171315