Hei olen 17 vuotias tyttö ja olen ihastunut 34 vuotiaaseen mieheen. Välillä flirttailen hänelle ja niin myös hän takaisin. Miten mun pitäisi toimia? Tätä on jatkunut jo 4kk ja haluaisin tehdä asialle jotakin..
Ihastunut vanhempaan mieheen
7
293
Vastaukset
- Last12
Parempi vaan,kun pidät tämän jutun ihastuksena. Miksi haluat sitoutua näin varhain,kun elämää vielä elämättä ja kokematta? Ja lisäksi ikäero tässä vaiheessa merkittävä ,luultavasti sinusta ei halua ainakaan mitään vakavaa seuraa..eli etsi lähellä omaa ikääsi oleva mies.
- Dreeem
Luultavasti tuo mies haluaa vaan sinulta seksiä,joten ei kannata olla naivi ja hyväuskoinen niinkuin sinun ikäiset yleensä on. Ikäeroa tuossa asetelmassa liikaa..Olet vielä nuori,joten nauti vapaudestasi..
- Minunmielipide
Odota nyt aluksi että 18v tulee täyteen ja mieti sitten uudelleen!!
- myösminunmielipide
Tämä.
- mies32vee
Sanoisin että onnistumismahdollisuutesi on hyvät, koska miehet tykkää nuorista naisista.
Kysy häntä kahville tai lenkille.- Huuhaa123
Ainoastaan seksin takia,mutta eri asia löytyykö ,sitä henkistä yhyeyttä? Tuskinpa.
- Goodboy
Ei kaikki miehet tykkää,ehkä seksin takia,mutta ei seurustelumielessä,sori. 17v vielä henkisesti kypsymätön ja naivi,jos olis 20v niin vähän eri juttu. Tuosta geissistä et saa itsellesi,kuin pahan mielen eli unohda koko juttu ja etsi ikäistäsi seuraa..tai odota,että olet täysi-ikäinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1538989Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492689Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja292481- 562469
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971865- 971837
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231743Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä461285Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091197Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61146