Joka neljännellä olisi vaikeuksia hyväksyä muslimeja perheeseensä, kertoo eurooppalainen suurtutkimus. Ja se on oikein, ehdoton ei suomalaisnaisten suhteille mihin tahansa etniseen vähemmistöön kuuluvan tai ulkomaalaisen miehen kanssa!
https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000005699271.html
Joka neljännellä olisi vaikeuksia hyväksyä muslime
30
674
Vastaukset
- kjlghjh
Minua kiinnostaa enemmän, kuinka moni muslimi, niin Suomessa kuin muslimimaassa asuva, hyväksyisi perheeseensä kristityn tai juutalaisen? Esim. menemään naimisiin tyttärensä tai siskonsa kanssa?
Eivät suomen somalialaiset tai muut muslimitytöt käy etelän lomakohteissa jakamassa tavaraansa niin kuin suomalaiset tytöt.- tavaranjakajia
Sulla sellaisia sukulaistyttöjä.
Erhm, kääntyminen muslimiksi (jos mies ei ollut jo) on pakollista ennenkuin mies voi mennä naimisiin musliminaisen kanssa.
Tässä minulla olisi kerrottavana tarina, joka on yhtäaikaa sekä äärettömän tylsä ja todella jännän äärellä.
Vaan enpäs kerrokaan mitään, hähhärä-hähhää!
- Ikisinkkunainen
Miehet saa suhteilla ja ottaa akakseen ihan millaisen vaan. Hyväksyn kaikki, ei mitään vaikeuksia.
- EiNäin
Homman pointti onkin juuri siinä, että vaikka sinä hyväksyt, niin iso osa muista ei hyväksy.
On kaksivuotiaan älykkyyttää uskoa, että kun itse on jotain mieltä, niin koko maailma on sitä samaa mieltä.
No, taidankin tästä hakea 10 kk flunssasaikkua, niin ei tarvitse äänestää ensi vaaleissa. - Ikisinkkunainen
EiNäin kirjoitti:
Homman pointti onkin juuri siinä, että vaikka sinä hyväksyt, niin iso osa muista ei hyväksy.
On kaksivuotiaan älykkyyttää uskoa, että kun itse on jotain mieltä, niin koko maailma on sitä samaa mieltä.
No, taidankin tästä hakea 10 kk flunssasaikkua, niin ei tarvitse äänestää ensi vaaleissa.Juuri niin. Suomimies voi ottaa millaisen naisen haluaa. Mielipide on minun. Yleensä jos on paljon samoja mielipiteitä niin asiasta tulee laajempi mielipide. Tähänhän äänestäminenkin perustuu.
Mun puolesta naiset saa suhteilla ihan kenen kanssa tahansa, mut ittelläni voisi ateistina olla vaikeaa seurustella yhtään minkään sortin uskovaisen kanssa. Tai no jos kyseessä olisi tapauskovainen niin sitten menisi. Tunsin kerran yhden tavattoman ihanan (niin luonteen kuin ulkonäön puolesta) musliminaisen ja olin tähän erittäin ihastunut, vaikka eihän tuosta olisi tullut mitään kun oli aivan liian korkeatasoinen mulle kaikin puolin. Kerran tuli väiteltyä uskonasioistakin kun samalla työpajalla olimme.
- Olisitjohaudassa
Sitä paitsi sen muslimitytön sukulaismiehet olisi tappaneet sinut jos olisit mennyt koskemaan. En näe tasoeroa tässä sinun tapauksessa isoimpana kompastuskivenä.
- hurraavat
Olisitjohaudassa kirjoitti:
Sitä paitsi sen muslimitytön sukulaismiehet olisi tappaneet sinut jos olisit mennyt koskemaan. En näe tasoeroa tässä sinun tapauksessa isoimpana kompastuskivenä.
Suomimies ei puolustaisi koskaan naisia, ei edes sukulaisia.
- ja.miehen.syy.vai
hurraavat kirjoitti:
Suomimies ei puolustaisi koskaan naisia, ei edes sukulaisia.
Suominainen itse tarjoaa itseään vaikka kenelle ja hakeutuu tilanteisiin joihin ei luulisi hakeutuvan jos on vähänkään tervettä itsesuojeluvaistoa.
Olisitjohaudassa kirjoitti:
Todennäköisesti vaikka tämän naisen perhe ei ollutkaan käsittääkseni mistään vanhoillisimmasta päästä.
- hurraavat
ja.miehen.syy.vai kirjoitti:
Suominainen itse tarjoaa itseään vaikka kenelle ja hakeutuu tilanteisiin joihin ei luulisi hakeutuvan jos on vähänkään tervettä itsesuojeluvaistoa.
Eli suomimies ei puolusta äitiään jos tulee tilanne...
Äiti oli tyhmä ja saa kärsiä tyhmyydessään. Äitiin käsiksi käynyttä miestä taputetaan olalle. - mihinollaanmenossa
ageless_stranger kirjoitti:
Todennäköisesti vaikka tämän naisen perhe ei ollutkaan käsittääkseni mistään vanhoillisimmasta päästä.
Tämä on tärkeetä kyllä tietää nuo pelisäännöt, jos on jopa samalla työpaikalla. Eihän kohta uskalla edes olla samalla työpaikalla, jos kaiken aikaa joutuu pelkäämään jotain väärää liikettä. Uskonasioista väittely ei imeisesti ollut vielä virhe?
- dfsdfdf
Yllättävän harvat eivät hyväksy terroristeja perheeseensä
- harhaanjohtamista
Paskat, oikeesti kolme neljästä ei hyväksyisi matuja ollenkaan. Mihinkään, eikä varsinkaan kotiinsa. Sekin tutkimuksen yksi neljästä on toinen matu.
Moniko siitä välittää?
- VanhaAikaTakas
Olet aivan oikeassa, että ehdoton ei suhteille minkä tahansa etnisen vähemmistön kanssakuuluvan tai ulkomaalaisen kanssa, mutta se koskee naisten lisäksi miehiä. Suomi ei tarvitse tänne elätettäväksi yhtään mongolidi-rotuisia (ja niiden jälkeläisiä, ei edes niiden sekarotuisia) ja negroidi-rotuisia (ja niiden jälkeläisiä, ei edes niiden sekarotuisia), sekä ei vieraita uskontoja
- hienoahienoa
Jostain syystä suomalaiset naiset ottaisivat mielellään lisää muslimeita Suomeen. Naiset ja varsinkin feministinaiset mielellään tulisivat pakotetuksi kulkemaan ulkona hijabit ja burkhat päällä. Samalla he haukkuvat valkoista miestä naisten alistamisesta ja raiskauskulttuurin ylläpitämisestä. Sellainen on suomalainen nainen.
- burkhaa
Se olisi jännää.
- Jjhh
Liian harvalla.
Oon huomannut etten halua seurustella miehen kanssa joka rukoilee.
- hgkjukjhg
Jonkin kultin piloille aivopesemä lapsenlapsi ei ole omaa sukua enää vaan parantumattomasti tuhottu ihmismieli.
- surullista.on
Tota puhut.Surullisia tapauksia ovat nämä esim. feminismi ja monikulttuurisuus etc. lahkojen tuhoamat ihmismielet.
- hgyhghgty
surullista.on kirjoitti:
Tota puhut.Surullisia tapauksia ovat nämä esim. feminismi ja monikulttuurisuus etc. lahkojen tuhoamat ihmismielet.
Ne sentään harhaisesti kuvittelevat jollain tasolla olevansa hyvällä asialla. Islamin kultissa ei kyllä ole hevon vitunkaan vertaa mitään hyvää, perustajastaan lähtien.
En voisi edes ystävystyä muslimin kanssa. Miksi pitäisi olla mitenkään tekemisissä? Ei mulla, savolaisella urheilua harrastavalla naikkosella, ole mitään yhteistä jonkun huntuämmän tai karvaranteen kanssa. Sitäpaitti vuosien mittaan kertynyt jo tarpeeksi kokemusta siitä miten suhtautuvat kantiksiin - huudellaan törkeitä, tuijotetaan, halveksitaan hiljaa katseella ja vaihdetaan paikkaa bussissa (etenkin somppunaiset tekevät tätä). Ei kiinnosta. Onko maassa enää paikkaa, jossa ei tarttis edes keskustella tästä ja näistä, missä?
Vielä harvemmalla muslimilla vaikeuksia olisi hyväksyä ei muslimi. ”Älkääkä naiko al-mushrikaat (epäjumalanpalvelijattaria jne) ennen kuin he uskovat (palvovat Allaahia Yksin)”. [Suura al-Baqarah, Aayah 221, tarkoituksen tulkinta]
Eipä nekään taida hyväksyä muiden uskontokuntien edustajia kun poikkeuksetta nuo mamupatjat on kääntyny muslimin uskoon..
No rehellisesti, en minäkään ihan helpolla hyväksyisi...
- ätmitsamajuttu
Miksi mukamas suomalaiseen vähemmistöön kuuluvat ätmit olisivat parempi vaihtoehto?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .603525Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472951Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631252828Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3551907- 731132
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101121Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2031069Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde27889- 45880
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että105877