Mua on auttanut alkoholi jo monta vuotta, juttua riittää monta tuntia.
Pelko puhua naisien kanssa!
7
147
Vastaukset
- KilttiMies89
Mua taas ei auta alkoholikaan tutustumaan naisiin. Sammun ennemmin kuin edes saan avattua suutani naisten seurassa.
Sutkin haluaisin tavata irl. Oikeasti kiinnostaisi selvittää, miten tilannettasi saisi parannettua. Täältä käsin se on mahdotonta.
- VIinamies--
Ei naiset halua selvän miehen kanssa puhua. Yrittäkääs mennä jonnekkin tuonne baariin tai kahvilaa puhumaan naisen kanssa ja tarinoikaa naiselle vaikka miten vaikeaa naisiin on tutustua suomessa selvinpäin. Tai keksikää joku muu juttu kuten vaikka että haluaisit mennä kes'ällä festareille eikä sinulla ole seuraa joten pyydät naista mukaan. Se nainen haistattaa sulle paskan.
Kännissä kun menee naiselle puhumaan niin se lähtee treffeille heti. Nuorena sällinä yritin itsekkin naisille puhua selvänä mutta ei ne halunneet mitään. Kännissä onnistuu lähes aina jossain festareillakin naiselle voi puhua monta tuntua eikä se lähde karkuun. - 30mies
MEne maksulliselle naiselle niin opit sosiaalisemmaksi.
- Pillujen--asiantuntija
Naisia kannattaa pelätä koska meetoo
- jännämies-
Voi vittu. Mikä naisissa nyt pelottaa. Jos ne haukkuu rumaksi tai vittuilee muuten niin lyö niitä.
- jännämies-
Onks naiset pelottavia. Jos ne aukoo päätä rumuudestasi niin vedä turpaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4048799Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1723188- 171664
- 761108
- 761058
- 271035
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta63988- 55963
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss78947- 65910