Ärsyttääkö teitä useinkin oma tyhmyytenne? Omalta kohdaltani voin sanoa että ajoittain ärsyttää jopa useita kertoja päivässä
Tyhmyys...
18
383
Vastaukset
- tylsähiljainen
Ei ärsytä, koska en jaa sitä muille. Pidän sen visusti poissa kaikkialta ja pyrin olemaan masentavan platoninen.
Ärsyttää, toisinaan ihan saatanasti. Oikeastaan enemmän kuin mikään muu asia.
On vain hyväksyttävä fakta, että oman tyhmyytensä tunnistaminen ja tunnustaminen ovat välttämättömiä askelia tiellä eroon tyhmyydestään. Kyseessä on elämänpituinen matka, joka tuskin tulee päättymään hyvin, mutta yrittämättä ei ole kukaan koskaan voittanut. 😀- nomelkein
Olen matemaattisloogisesti huippuälykäs. Jos omaisin enemmän luovuutta, ehkä voisin tehdä sillä älyllä jotain suurempaakin.
- En.ole.viisastunut.vielä
Tiedä siitä ärsytyksestä, mutta joskus kyllä harmittaa. Olenkin kyllä oppinut olemaan välittämättä siitä, koska ei se tyhmyyteni siitä parane.
Oman tyhmyyteni takia kuolinkin alle sata vuotta sitten jotain 3-4 -vuotiaana. Parin vuoden päästä tulevat nekin kirkonkirjat julkisiksi ja ehkä löydän etunimeni ja silloisten vanhempieni nimet. Sukunimeni oletan tietäväni jo nyt.- vaikea_läksy
Mielenkiintoista, koska vähän samoja kokemuksia, tavallaan uskon karmaan.
Kuvittelin olevani älykäs, kunnes ymmärsin olevani erittäin yksinkertainen.
Tehtäväni tässä elämässä on nöyrtyä ja oppia auttamaan muita. - kerrolisäää
Vau. Miten oot tällaista päätellyt?
- En.ole.viisastunut.vielä
Muisti se vain joskus palailee. Ja sitten tunnistaa paikkoja ja muistaa senkin, millainen elämä luvattiin. Ja kun vertaa, niin palaset sopii yhteen. Karmalla on suomalainenkin nimi: kosto.
- aitoriitta
Kyllä ärsyttää.
- Alati
Alati.
Kyllä. En tunne juuri mitään ärsyttävämpää kuin tuntea itsensä tyhmäksi. Mutta somessa ajautuu tuon tuosta väittelyihin, jossa jossain vaiheessa vastaan tulee itseä viisaampi ja/tai paremmin argumentoiva ihminen. Toisaalta hyvähän se on, että ihminen huomaa omat tiedolliset puutteensa että on mahdollisuus kehittyä. Enemmän vaan pitäisi lukea kirjallisuutta elämän joka osa-alueelta, että keskustelutaidot kehittyisivät, mutta nykyään tuppaa olemaan niin lyhytjänteinen, mikä taas johtuu ainakin osittain liiallisesta älypuhelimen käytöstä.
- EdesUnissa
Erityisesti niinä viikkoina, kun ajan useamman kerran samaan nopeusvalvonta kameraan.
- Teräväkynä
Ei vaan toisten tyhmyys. Esim. pomoni
Kuinka monta ehdotusta olenkaan tuonut esille jotka parantaisi asemaamme alallamme vallitsevassa kilpailussa. Pomo tyrmää heti ehdotukseni ja tuo ne parin viikon päästä omina ideoinaan. Porukka osaa nauraa sille jo! Ei mua ärsytä. Olen jo niin sinut tyhmyyteni kanssa, ollut siitä saakka kun hyväksyin että mun käsityskykyni on laaja, joskin myös rajallinen.
Ei sitä oikeen semmosesta auta hermostua. Parhaansa tekee, muuta ei voi. ☺️Tai sanotaanko täsmällisemmin, että pärjään tällä kapasiteetilla mitä mulla on. Niin en osaa enempää kaivata.
"Puupäät ovat autuaita, sillä he eivät huku."
" Tiedostan tyhmyyteni, en vain välitä siitä niin kauan, kun se ei elämää haittaa." - LZ
Ainut mikä ärsyttää virheet, en taas koe itseäni tyhmäksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1171279
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221153Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä471050- 1381013
- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82714Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592
