Naisille ei kelpaa tavallinen mies

Tavismies-

Normaali vartalo , perus tavis, töissä, ei mielenterveysongelmaa, ei tupakkaa, alkoa joskus. Viihdyn kotona, joskus kiva käydä ulkona tai muualla. Harrastan säännöllisesti liikuntaa. Ilmeisesti miehen pitäisi olla jotain jännittäväa ja haasteellista.

21

425

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ÄtmiToteaa

      Pillunreikään ei kelpaa minkä miehen jölli tahansa. Pillunreikä menee pilalle, jos esim. ätmi sattuu sinne jöllinsä upottamaan.
      Ätmi ryssii pillunreiän pilalle pahemman kerran.
      Sen jälkeen pillunreikä ei enää komeille miehille kelpaa.

    • Kuvailemasi tilanne on nykyään perustila.

      Tämän jälkeen katsellaan löytyykö sitä kipinää ja kemiaa.

      Poikkeuksena tietysti erilaiset poikkeuksellisen kipinäiset ja kemialliset yksilöt, jolloin perustilan ei tarvitse olla voimassa.

    • hyvä_sinkkunakin

      Laske itse vähän rimaa niin ehkä jotain löytyy.
      Minä en kelvannut tavismiehelle. Turha puhua läskiydestä koska olen hoikka. Miinuksena lyhyys, pituus 159cm. En ruma, tummatukkainen ja tummansiniset silmät. Töissäkäyvä ja raitis. Miehet ei vaan tunne kemiaa tavisnaisen kanssa. Sukat ei pyöri jalassa joten mies etsii aina parempaa.
      En enää etsi mitään koska jännämiestä en halua eikä tavikset halua minua.

      • tärkeä.tieto

        Ikäsi ja suhteiluhistoriasi?


      • hyvä_sinkkunakin
        tärkeä.tieto kirjoitti:

        Ikäsi ja suhteiluhistoriasi?

        Mitä ikä merkitsee jos haen samanikäistä? Myös miehen suhteiluhistoria ei kiinnosta jos mies on kuitenkin vapaa. Eli jos miehelle on kynnys jompikumpi näistä niin sitä rimaa täytyy varmaan laskea ja valittaa vasta sen jälkeen naisettomuuttaan.

        Miehellä rima on korkealla mutta naisella se täytyy olla matalalla?
        Ap voi varmaan jatkaa myös sinkkuna kun ei sitä täydellistä teinineitsyttä saa.


      • laske.itse.rimaa
        hyvä_sinkkunakin kirjoitti:

        Mitä ikä merkitsee jos haen samanikäistä? Myös miehen suhteiluhistoria ei kiinnosta jos mies on kuitenkin vapaa. Eli jos miehelle on kynnys jompikumpi näistä niin sitä rimaa täytyy varmaan laskea ja valittaa vasta sen jälkeen naisettomuuttaan.

        Miehellä rima on korkealla mutta naisella se täytyy olla matalalla?
        Ap voi varmaan jatkaa myös sinkkuna kun ei sitä täydellistä teinineitsyttä saa.

        Eli ikää ja mieshistoriaa on paljon.


      • hyvä_sinkkunakin
        laske.itse.rimaa kirjoitti:

        Eli ikää ja mieshistoriaa on paljon.

        Hain oman ikäistäni miestä. Onpa ikä vaikka 100 vuotta. Miehelle siis ei kelpaa kun huomattavasti nuorempi nainen?? Historiaa tuntui olevan niilläkin joiden kanssa treffeillä kävin. Eräskin oli kuuden lapsen isä. Muutenkin miehillä tuntui olevan naishistoriaa. Mulle ei sillä ollut merkitys kun mies on vapaa.
        Eli päästään siihen että miehellä on rima korkealla jos kommenttisi koskee ap:tä.
        Itse en hae enää mitään.


      • 42-Sinkkumies
        hyvä_sinkkunakin kirjoitti:

        Hain oman ikäistäni miestä. Onpa ikä vaikka 100 vuotta. Miehelle siis ei kelpaa kun huomattavasti nuorempi nainen?? Historiaa tuntui olevan niilläkin joiden kanssa treffeillä kävin. Eräskin oli kuuden lapsen isä. Muutenkin miehillä tuntui olevan naishistoriaa. Mulle ei sillä ollut merkitys kun mies on vapaa.
        Eli päästään siihen että miehellä on rima korkealla jos kommenttisi koskee ap:tä.
        Itse en hae enää mitään.

        Miehille kelpaa samanikäinen nainen. Ainakin minulle kelpaa mutta naisille ei kelpaa samantasoinen mies. En minä halua mitään kaksikymppistä tyhmää teiniä vaan 40 v viksun naisen joka edes jollain tasolla katsoo muutakin kun ulkonäköä. Sellaisia naisia ei vaan ole vaan naiset päättää jo sekunnissa että tavismies ei ole tutustumisen arvoinen.


      • hyvä_sinkkunakin
        42-Sinkkumies kirjoitti:

        Miehille kelpaa samanikäinen nainen. Ainakin minulle kelpaa mutta naisille ei kelpaa samantasoinen mies. En minä halua mitään kaksikymppistä tyhmää teiniä vaan 40 v viksun naisen joka edes jollain tasolla katsoo muutakin kun ulkonäköä. Sellaisia naisia ei vaan ole vaan naiset päättää jo sekunnissa että tavismies ei ole tutustumisen arvoinen.

        No sulla on miehenä samanlaisia kokemuksia kun mulla naisena.


      • katsoin.kirjasta
        hyvä_sinkkunakin kirjoitti:

        Hain oman ikäistäni miestä. Onpa ikä vaikka 100 vuotta. Miehelle siis ei kelpaa kun huomattavasti nuorempi nainen?? Historiaa tuntui olevan niilläkin joiden kanssa treffeillä kävin. Eräskin oli kuuden lapsen isä. Muutenkin miehillä tuntui olevan naishistoriaa. Mulle ei sillä ollut merkitys kun mies on vapaa.
        Eli päästään siihen että miehellä on rima korkealla jos kommenttisi koskee ap:tä.
        Itse en hae enää mitään.

        Naisen sopiva max. ikä suhdetta aloitettaessa: miehen ikä jaettuna kahdella 7 vuotta. Lähde;Naisen opas.


      • kierrättäjä-
        katsoin.kirjasta kirjoitti:

        Naisen sopiva max. ikä suhdetta aloitettaessa: miehen ikä jaettuna kahdella 7 vuotta. Lähde;Naisen opas.

        Mutzilla oli tuo kirja
        Laskukaava on erinomainen, kun toteutuaxeen pitää nainen vaihtaa nuorempaan
        vuoden välein.

        Tai karkauspäivänä syntyneitä neljän vuoden välein

        Vielä parempi olisi vaihtaa nuorempaan naiseen kerran kuukaudessa


    • Ei sitä suhteesta lähettäkää enää paremman perää.

    • Ulkonäkö-on-kemia

      On naisilla vaikeaa valita taviksen ja komean väliltä. Tavis jää aina kakkoseksi. Ulkonäkö on kemia, ei sitä kannata selittää muulla tavalla. Nainen ottaa parhaimman näköisen koska uskoo että sen kanssa suhde on hyvä.

      • niin.on.kemia

        Mies uskoo että kauniin naisen kanssa suhde on paras. Siksi etsintä jatkuu ja jatkuu.....


    • crux

      Elämme jotain kummallista aikaa jossa palvotaan epäolennaisuuksia. Pelkään että tämä on maailmansotaa edeltävää hulluutta mutta olipa mitä hyvänsä niin perushyveillä ei tosiaan ole enää merkitystä. Erikoisuudentavoittelu on se avain naisten sydämiin. Mitä kummallisempaa konstailua onnistuu keksimään niin sitä parempi.

      • taviseikelpaa

        Niin myös miesten sydämiin.


    • tärkeäätietoamyös

      Mikä on suhtatutumisesi naisten ja omaan seksuaalisuuteesi? Millaisia rajoja, vaatimuksia ja preferenssejä löytyy?

    • mietipäsitäkin

      Entä arvomaalimasi, maailmankuvasi, tapasi suhtautua toisiin ihmisiin?

      Kaikilla ei ole sama tavallisuus.

    • Sinkkumies--

      Sinkkukyrpäni on vapaana. Kyllä se niin on ettei treffeille pääse ellet tienaa 50 tonnia, pitää olla oma asunto ja oma mökkikin.

    • Epätavallinenkomies

      Kummasti kelpaa.

      Mutta olenko epätavallinen, kun en valita palstalla naisten valinnoista?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1101
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      993
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      306
      787
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      694
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      609
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe