Naisille ei kelpaa tavallinen mies

Tavismies-

Normaali vartalo , perus tavis, töissä, ei mielenterveysongelmaa, ei tupakkaa, alkoa joskus. Viihdyn kotona, joskus kiva käydä ulkona tai muualla. Harrastan säännöllisesti liikuntaa. Ilmeisesti miehen pitäisi olla jotain jännittäväa ja haasteellista.

21

349

2Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ÄtmiToteaa

      Pillunreikään ei kelpaa minkä miehen jölli tahansa. Pillunreikä menee pilalle, jos esim. ätmi sattuu sinne jöllinsä upottamaan.
      Ätmi ryssii pillunreiän pilalle pahemman kerran.
      Sen jälkeen pillunreikä ei enää komeille miehille kelpaa.

    • Kuvailemasi tilanne on nykyään perustila.

      Tämän jälkeen katsellaan löytyykö sitä kipinää ja kemiaa.

      Poikkeuksena tietysti erilaiset poikkeuksellisen kipinäiset ja kemialliset yksilöt, jolloin perustilan ei tarvitse olla voimassa.

    • hyvä_sinkkunakin

      Laske itse vähän rimaa niin ehkä jotain löytyy.
      Minä en kelvannut tavismiehelle. Turha puhua läskiydestä koska olen hoikka. Miinuksena lyhyys, pituus 159cm. En ruma, tummatukkainen ja tummansiniset silmät. Töissäkäyvä ja raitis. Miehet ei vaan tunne kemiaa tavisnaisen kanssa. Sukat ei pyöri jalassa joten mies etsii aina parempaa.
      En enää etsi mitään koska jännämiestä en halua eikä tavikset halua minua.

      • tärkeä.tieto

        Ikäsi ja suhteiluhistoriasi?


      • hyvä_sinkkunakin
        tärkeä.tieto kirjoitti:

        Ikäsi ja suhteiluhistoriasi?

        Mitä ikä merkitsee jos haen samanikäistä? Myös miehen suhteiluhistoria ei kiinnosta jos mies on kuitenkin vapaa. Eli jos miehelle on kynnys jompikumpi näistä niin sitä rimaa täytyy varmaan laskea ja valittaa vasta sen jälkeen naisettomuuttaan.

        Miehellä rima on korkealla mutta naisella se täytyy olla matalalla?
        Ap voi varmaan jatkaa myös sinkkuna kun ei sitä täydellistä teinineitsyttä saa.


      • laske.itse.rimaa
        hyvä_sinkkunakin kirjoitti:

        Mitä ikä merkitsee jos haen samanikäistä? Myös miehen suhteiluhistoria ei kiinnosta jos mies on kuitenkin vapaa. Eli jos miehelle on kynnys jompikumpi näistä niin sitä rimaa täytyy varmaan laskea ja valittaa vasta sen jälkeen naisettomuuttaan.

        Miehellä rima on korkealla mutta naisella se täytyy olla matalalla?
        Ap voi varmaan jatkaa myös sinkkuna kun ei sitä täydellistä teinineitsyttä saa.

        Eli ikää ja mieshistoriaa on paljon.


      • hyvä_sinkkunakin
        laske.itse.rimaa kirjoitti:

        Eli ikää ja mieshistoriaa on paljon.

        Hain oman ikäistäni miestä. Onpa ikä vaikka 100 vuotta. Miehelle siis ei kelpaa kun huomattavasti nuorempi nainen?? Historiaa tuntui olevan niilläkin joiden kanssa treffeillä kävin. Eräskin oli kuuden lapsen isä. Muutenkin miehillä tuntui olevan naishistoriaa. Mulle ei sillä ollut merkitys kun mies on vapaa.
        Eli päästään siihen että miehellä on rima korkealla jos kommenttisi koskee ap:tä.
        Itse en hae enää mitään.


      • 42-Sinkkumies
        hyvä_sinkkunakin kirjoitti:

        Hain oman ikäistäni miestä. Onpa ikä vaikka 100 vuotta. Miehelle siis ei kelpaa kun huomattavasti nuorempi nainen?? Historiaa tuntui olevan niilläkin joiden kanssa treffeillä kävin. Eräskin oli kuuden lapsen isä. Muutenkin miehillä tuntui olevan naishistoriaa. Mulle ei sillä ollut merkitys kun mies on vapaa.
        Eli päästään siihen että miehellä on rima korkealla jos kommenttisi koskee ap:tä.
        Itse en hae enää mitään.

        Miehille kelpaa samanikäinen nainen. Ainakin minulle kelpaa mutta naisille ei kelpaa samantasoinen mies. En minä halua mitään kaksikymppistä tyhmää teiniä vaan 40 v viksun naisen joka edes jollain tasolla katsoo muutakin kun ulkonäköä. Sellaisia naisia ei vaan ole vaan naiset päättää jo sekunnissa että tavismies ei ole tutustumisen arvoinen.


      • hyvä_sinkkunakin
        42-Sinkkumies kirjoitti:

        Miehille kelpaa samanikäinen nainen. Ainakin minulle kelpaa mutta naisille ei kelpaa samantasoinen mies. En minä halua mitään kaksikymppistä tyhmää teiniä vaan 40 v viksun naisen joka edes jollain tasolla katsoo muutakin kun ulkonäköä. Sellaisia naisia ei vaan ole vaan naiset päättää jo sekunnissa että tavismies ei ole tutustumisen arvoinen.

        No sulla on miehenä samanlaisia kokemuksia kun mulla naisena.


      • katsoin.kirjasta
        hyvä_sinkkunakin kirjoitti:

        Hain oman ikäistäni miestä. Onpa ikä vaikka 100 vuotta. Miehelle siis ei kelpaa kun huomattavasti nuorempi nainen?? Historiaa tuntui olevan niilläkin joiden kanssa treffeillä kävin. Eräskin oli kuuden lapsen isä. Muutenkin miehillä tuntui olevan naishistoriaa. Mulle ei sillä ollut merkitys kun mies on vapaa.
        Eli päästään siihen että miehellä on rima korkealla jos kommenttisi koskee ap:tä.
        Itse en hae enää mitään.

        Naisen sopiva max. ikä suhdetta aloitettaessa: miehen ikä jaettuna kahdella 7 vuotta. Lähde;Naisen opas.


      • kierrättäjä-
        katsoin.kirjasta kirjoitti:

        Naisen sopiva max. ikä suhdetta aloitettaessa: miehen ikä jaettuna kahdella 7 vuotta. Lähde;Naisen opas.

        Mutzilla oli tuo kirja
        Laskukaava on erinomainen, kun toteutuaxeen pitää nainen vaihtaa nuorempaan
        vuoden välein.

        Tai karkauspäivänä syntyneitä neljän vuoden välein

        Vielä parempi olisi vaihtaa nuorempaan naiseen kerran kuukaudessa


    • Ei sitä suhteesta lähettäkää enää paremman perää.

    • Ulkonäkö-on-kemia

      On naisilla vaikeaa valita taviksen ja komean väliltä. Tavis jää aina kakkoseksi. Ulkonäkö on kemia, ei sitä kannata selittää muulla tavalla. Nainen ottaa parhaimman näköisen koska uskoo että sen kanssa suhde on hyvä.

      • niin.on.kemia

        Mies uskoo että kauniin naisen kanssa suhde on paras. Siksi etsintä jatkuu ja jatkuu.....


    • crux

      Elämme jotain kummallista aikaa jossa palvotaan epäolennaisuuksia. Pelkään että tämä on maailmansotaa edeltävää hulluutta mutta olipa mitä hyvänsä niin perushyveillä ei tosiaan ole enää merkitystä. Erikoisuudentavoittelu on se avain naisten sydämiin. Mitä kummallisempaa konstailua onnistuu keksimään niin sitä parempi.

      • taviseikelpaa

        Niin myös miesten sydämiin.


    • tärkeäätietoamyös

      Mikä on suhtatutumisesi naisten ja omaan seksuaalisuuteesi? Millaisia rajoja, vaatimuksia ja preferenssejä löytyy?

    • mietipäsitäkin

      Entä arvomaalimasi, maailmankuvasi, tapasi suhtautua toisiin ihmisiin?

      Kaikilla ei ole sama tavallisuus.

    • Sinkkumies--

      Sinkkukyrpäni on vapaana. Kyllä se niin on ettei treffeille pääse ellet tienaa 50 tonnia, pitää olla oma asunto ja oma mökkikin.

    • Epätavallinenkomies

      Kummasti kelpaa.

      Mutta olenko epätavallinen, kun en valita palstalla naisten valinnoista?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      403
      7737
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      190
      5716
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      331
      2231
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1603
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      1587
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1235
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      181
      1178
    8. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      8
      1071
    9. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      959
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      48
      902
    Aihe