Montako hellepäivää Kemissä on ollu kuluvana keväänä?
Ajattelin vaan kun noi ihmiset on laittanu ihan luontoeläimille joitan juomakuppeja janon sammutukseen?
Ei taida Kemin lämpötila vellä helle, - tai muitakaan rajoja rikkoneen, joten antakaa niiden luontokappaleiden olla rauhassa ja älkääkä opettako niitä helpolle. Aina ovat pärjänneet ja pärjäävät edelleen.
Kemin luonto
11
359
Vastaukset
- TosiOn
Noita luontokappaleita kun alkaa juottaan ja ruokkinn, niin ikuisen riesan itselleensä hankkii.
- vannoutunutvanhapoika
Luontokappale se on ihminenkin.
Juua on pakko. muuten kuivuu.
- Hihhihhii
Juopon puhetta.
Hihhihhii kirjoitti:
Juopon puhetta.
Jos tarkotat minua juopon puhheella niin oot taas väärässä. Oon varmaan ainoa täällä joka on raitis. Raittius kunniaan.
- Hihhihhii
LumperiA kirjoitti:
Jos tarkotat minua juopon puhheella niin oot taas väärässä. Oon varmaan ainoa täällä joka on raitis. Raittius kunniaan.
Miten niin taas? Minä oon aina oikeassa, jouppolalli oot eikä sulla kavereita. kun täällä jatkuvasti ittees yrität luoda. Siinä täysin epäonnistuneena. Bhuuah!
Hihhihhii kirjoitti:
Miten niin taas? Minä oon aina oikeassa, jouppolalli oot eikä sulla kavereita. kun täällä jatkuvasti ittees yrität luoda. Siinä täysin epäonnistuneena. Bhuuah!
Ja sekö ottaa sinua pattiin!!!Häähhäääähäää..senhän takia oonkin täällä. Osasimpa onnistua!! Hhhäähääää......
Hihhihhii kirjoitti:
Miten niin taas? Minä oon aina oikeassa, jouppolalli oot eikä sulla kavereita. kun täällä jatkuvasti ittees yrität luoda. Siinä täysin epäonnistuneena. Bhuuah!
Hiihii@Ja kun nuin ahneessti seuraat minua täällä niin käyppä vilikaemassa minua Twitterissä ja vasepuukissaki, niin on wullaki jotaki tekemistä etkä eristy muusta maalimasta kokonaan.
- Monta
ja lisää pukkaa, Aurinkoa taivaan täydeltä ja kesäisiä luontohetkiä tiedossa.
Ai niin, nythän onkin KESÄ.- toivottavasti
Vielä on kesää jäljellä,
vielä tulee kauniita päiviä,
vielä voit löytää ystävän,
vielä tilaisuuden saat
- nitrojaperkele
Eipä tarvita helteitä niin nitrot säästyy.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291333
- 100861
- 75683
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40464Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372
