Montako hellepäivää Kemissä on ollu kuluvana keväänä?
Ajattelin vaan kun noi ihmiset on laittanu ihan luontoeläimille joitan juomakuppeja janon sammutukseen?
Ei taida Kemin lämpötila vellä helle, - tai muitakaan rajoja rikkoneen, joten antakaa niiden luontokappaleiden olla rauhassa ja älkääkä opettako niitä helpolle. Aina ovat pärjänneet ja pärjäävät edelleen.
Kemin luonto
11
283
Vastaukset
- TosiOn
Noita luontokappaleita kun alkaa juottaan ja ruokkinn, niin ikuisen riesan itselleensä hankkii.
- vannoutunutvanhapoika
Luontokappale se on ihminenkin.
Juua on pakko. muuten kuivuu.
- Hihhihhii
Juopon puhetta.
Hihhihhii kirjoitti:
Juopon puhetta.
Jos tarkotat minua juopon puhheella niin oot taas väärässä. Oon varmaan ainoa täällä joka on raitis. Raittius kunniaan.
- Hihhihhii
LumperiA kirjoitti:
Jos tarkotat minua juopon puhheella niin oot taas väärässä. Oon varmaan ainoa täällä joka on raitis. Raittius kunniaan.
Miten niin taas? Minä oon aina oikeassa, jouppolalli oot eikä sulla kavereita. kun täällä jatkuvasti ittees yrität luoda. Siinä täysin epäonnistuneena. Bhuuah!
Hihhihhii kirjoitti:
Miten niin taas? Minä oon aina oikeassa, jouppolalli oot eikä sulla kavereita. kun täällä jatkuvasti ittees yrität luoda. Siinä täysin epäonnistuneena. Bhuuah!
Ja sekö ottaa sinua pattiin!!!Häähhäääähäää..senhän takia oonkin täällä. Osasimpa onnistua!! Hhhäähääää......
Hihhihhii kirjoitti:
Hiihii@Ja kun nuin ahneessti seuraat minua täällä niin käyppä vilikaemassa minua Twitterissä ja vasepuukissaki, niin on wullaki jotaki tekemistä etkä eristy muusta maalimasta kokonaan.
- Monta
ja lisää pukkaa, Aurinkoa taivaan täydeltä ja kesäisiä luontohetkiä tiedossa.
Ai niin, nythän onkin KESÄ.- toivottavasti
Vielä on kesää jäljellä,
vielä tulee kauniita päiviä,
vielä voit löytää ystävän,
vielä tilaisuuden saat
- nitrojaperkele
Eipä tarvita helteitä niin nitrot säästyy.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2312122Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101798Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse601396Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801205Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171048- 581015
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89984TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15980- 70832
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42824