28-vuotiaana

vaionkotoivomennyt

Voiko 28-vuotiaana löytää vielä onnen?

31

575

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eläsiis-äläetsi

Woi hyvä 'lapsi': "onni tulee eläen, ei etsien".

• Niin, pitäisi ensin tarkentaa mitä olettaa onnen olevan. On vaikea etsiä jos ei tiedä mitä etsii.

• sitä

Poika/tyttöystävää, minun tapauksessani jälkimmäistä.

• sitä kirjoitti:

Poika/tyttöystävää, minun tapauksessani jälkimmäistä.

Onnen ja merkityksen etsiminen on inhimillistä. Ei kannata mielestäni olettaa että rakkaus tai merkityksellinen ihmissuhde jotenkin automaattisesti toisi onnen. Kulje kohti onnea, mutta suhtaudu ihmisiin ihmisinä. He eivät, ei edes joku tietty, ole avaimia onneen.

Sen merkityksellisen ihmissuhteen löytymisen kannalta katsaus taaksepäin ja katsaus eteenpäin. Et ole ensimmäinen tilanteessasi. Palstan historiasta löytynee sinulle sekä kannustavia ja varoittavia esimerkkejä.

• Twelvepoints

Hyvä kommentti "scrg". Ei todellakaan pidä odottaa ja olettaa että pari- tai mikään muukaan ihmissuhde toisi ja loisi oman onnen. Jokaisen oma onni on jokaisen omassa taskussa, sitä ei kukaan muu voi kenellekään taikoa. Paradoksi lienee se, että ihmissuhteita, kaikenlaisia, pitää kuitenkin olla olemassa, ts, elämää.

• yksi.haiseva.mielipide
        Twelvepoints kirjoitti:

Hyvä kommentti "scrg". Ei todellakaan pidä odottaa ja olettaa että pari- tai mikään muukaan ihmissuhde toisi ja loisi oman onnen. Jokaisen oma onni on jokaisen omassa taskussa, sitä ei kukaan muu voi kenellekään taikoa. Paradoksi lienee se, että ihmissuhteita, kaikenlaisia, pitää kuitenkin olla olemassa, ts, elämää.

Ei se nyt ihan noinkaan ole.

• Seonjuuriniin

Juuu, ma tieärän kyllä että se ei todellakaan ole niin monelle mieähen-vätyskälle, joka odottaa ja olettaa että on olemassa joku ulkopuolinen, jonka täytyy alkaa elämään vätyskän navan ympärillä paapoen ja passaten, jotta tämä voisi löytää 'onnensa'.

• OnniOnninen
    • keleton

Lottovoittajia on kaikenikäisiä, joten ei kannata asiaa ajatella liian ikäkeskeisesti. Asenne tärkeä ja niinkuin edellä joku mainitsi niin etsimällä luot itsellesi turhia paineita löytymiselle. Moni voi kokea mieleisen kumppanin löytymistäkin lottovoitoksi, joten asennoidu oikein, älä etsien vaan eläen.

• TietäjäTurusta

Ei voi. Varma tieto.

• Pillujen--asiantuntija

Voi jos kelpuutat jonkun ruman jännämiehen ex patjan jolla on lapsia ja sitten sinulla pitää olla hyvä työ ja palkka. Muuten kokemattomalla ei ole saumoja saada normi naisia.

• justk

Miehen käsitys norminaisesta on se korkkaamaton teinipillu. Ketkä ne elääkään pää pumpulia täynnä?

• perhepakettiin

Kannattaa varmaan aukaista silmät ja tajuta että onni ei tule parisuhteen kautta, eikä kenenkään muunkaan toisen ihmisen kautta vaan omasta suhtautumisesta elämäänsä ja muihin. Ihmissuhteet tulee siinä sivussa ja toki edesauttavat viihtymistä elämässään.

Monelle parisuhteesta on muodostunut painajainen josta ei pääse eroon jostain kumman syystä. Vanhoillisilla ihmisillä on käsitys ettei elämää voi muuten elää kuin löytämällä kumppanin, tekemällä talon ja lapsia. Voi kuinka vituillaan tuollainen ajattelu onkaan loppujen lopuksi.

• Sugar12

Eihän ,se iästä ole kiinni ja onnen voi löytää vaikka 70v. Onnellinen voi olla monesta asiasta, ystävistä ym..väkisin ei mitään löydä.

• KonnaKettu

Ei voi.. Elämä loppuu tuossa 30v..

Sen jälkeen pitää asettua aloilleen kiikkustooliin ja poltella piippua samalla kun vaimo puunaa taloa.

• elämäloppu30vuotiaana

Ja viettää siinä kiikkustuolissa abaut 50v ennen kun kuolo korjaa. Nähkää ihmiset vielä vähän heikommin, näköalattomuus on helvetin iso juttu nykyään.

• elämäloppu30vuotiaana kirjoitti:

Ja viettää siinä kiikkustuolissa abaut 50v ennen kun kuolo korjaa. Nähkää ihmiset vielä vähän heikommin, näköalattomuus on helvetin iso juttu nykyään.

Kuhan vaan höpötän..

Stressi iskee aina kun täyttää pyöreitä. :D

• Pillujen--asiantuntija
    • Tämä-selvä

Voit haaveilla mutta et saa. 90% miehistä ei kelpaa naisille koska ovat rumia..

• Minä voin vaan omalta kohdalta sanoa, että onni löytyy pienistä hetkistä silloin tällöin. Se toisen ihmisen löytäminen on yksi hetki. Hänen kanssaan voi kokea hetkiä. Mutta on niitä muitakin hetkiä....

Ja jos taas miettii, että mikä se onni milloinkin on? Joskus se on veikkausvoitto, joskus kolaus päähän kun siinä on kypärä. Joskus se on myös se, että vedetään kunnolla kölin ali. Kaiken voi ynnäillä vasta vuosien päästä, eikä silloinkaan vielä tiedä lopullista summaa...

Mutta aloittaja on vielä nuori...kerkeää vaikka mitä onnea kokemaan...minäkin 10 vuotta vanhempana kerkeän vaikka mitä...jos ajatellaan, niin vastahan tässä ollaan oltu numeroiden valossa aikuisia 20 vuotta, mutta henkisesti ei ikinä...Mutta ehkä kaikista paras onni oli oivaltaa ottaa vastuu itsestään ja elämästään...se onni on poikinut monta uutta onnenhetkeä.

• Pillujen--asiantuntija

Rumilla ei ole sitä yhtä hetkeä koska naiset ei anna sitä hetkeä. Jollei nuorena 16 v saa naista niin ei ne naiset kiinnostu sinusta myöhemminkään.

• Pillujen--asiantuntija kirjoitti:

Rumilla ei ole sitä yhtä hetkeä koska naiset ei anna sitä hetkeä. Jollei nuorena 16 v saa naista niin ei ne naiset kiinnostu sinusta myöhemminkään.

No minä olen nähnyt kaikenlaisia ihmisiä keskenään ja ei uppoa mulle tuo rumuus. Eikä mitkään ikärajat.

Ehkä tuo jälkimmäisenä mainitsema "onnenpotku" on ollut se kaikkein tärkein elämässä, eikä siitä ole pitkään, kun sen koin. Sekään onni ei tule odottamalla, vaan jokainen onnenhetki on ansaittava. Siis minusta...

• Elämänkevät

Elämähän vasta alkaa silloin. Itse olin lähes neitsytmies kolmekymppisenä, en toki ihan, pääsin poikuudestani eroon 17-vuotiaana, mutta kun se seurustelu loppui, meni lähes kymmenen vuotta ennen kun sain toisen kerran. Minähän olin hirveä babyface, mutta kolmenkympin jälkeen aloin yllättäen saada naisia kuin likuhihnalta, nyt jo lähes sata naista nussittuna, ei uskoisi ettö 29-vuotiaana en ollut saanut kuin yhdeltä, mutta nelikymppisenä oli jo lähes 50 naista nussittu.

Naimisiin menin 40-vuotiaana, erosin, 46 vuotiaana ja sen jälkeeen on taas nussittu noin 50 naista lisää.

• Elämänkevät

Taisin laskea väärin, siis meni 12 vuotta ennen kuin sain toisen kerran, mutta sen jälkeen alkoi pillun tarjoajia olemaan käsittämättömällä tavalla ja on ollut siitä asti, en tiedä miksi, ehkä aloin ite kypsyä yrittämään tai sitten aloin olemaan hyvännäköinen. Nuorena oli babyface ja yhä edelleen olen vuosia nuoremman näköinen kuin olen, mutta nykyään kehtaan tehdä aloitteita, nuorena en kehdannut, Usein oon ihmetellyt miksi se oli niin vaikeaa silloin ennen, nyt kehtaa mitä vaan.

• nomitenoliz
        Elämänkevät kirjoitti:

Taisin laskea väärin, siis meni 12 vuotta ennen kuin sain toisen kerran, mutta sen jälkeen alkoi pillun tarjoajia olemaan käsittämättömällä tavalla ja on ollut siitä asti, en tiedä miksi, ehkä aloin ite kypsyä yrittämään tai sitten aloin olemaan hyvännäköinen. Nuorena oli babyface ja yhä edelleen olen vuosia nuoremman näköinen kuin olen, mutta nykyään kehtaan tehdä aloitteita, nuorena en kehdannut, Usein oon ihmetellyt miksi se oli niin vaikeaa silloin ennen, nyt kehtaa mitä vaan.

Oisko niin, että ei vaan kehtaaminen, vaan myös tilanteiden lukeminen on parantunut. Koska ainahan sitä vongata voi, mutta mikä johtaa mihinkään, riippuu monesta asiasta mitä ei kokemattomana tajua.

• Riippuu siitä, mikä tässä tapauksessa määritellään onneksi.

Esimerkiksi, jos onni olisi sitä, että olisit taas 18-vuotias, niin ei. Ei ole mahdollista.
      Mutta jos onni olisi sitä, että löytäisit ihanan ihmisen jonka kanssa rakkaus olisi molemminpuoleista, niin kyllä. Kyllä on mahdollista 28 vuoden iässä.

• Kaskass

Voi van tokkiisa. Nykymittapuulla olet juuri ohittamassa murrosiän.

• Mielenmalttia

Nuori olet vielä.

• 54545454

No ei todellakaan noin vanhana.

• aisurimies-

Löysin 36 vuotiaana onnen. Nainen on kaunis ja kiva

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      344
      7736
    2. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      79
      5316
    3. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      24
      3317
    4. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      208
      3295
    5. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      80
      2123
    6. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      156
      1962
    7. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      222
      1891
    8. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      167
      1656
    9. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      120
      1578
    10. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      94
      1570
    Aihe