Olipahan taas omituinen tapaus

kiitosriittää

Kokeilin pitkästä aikaa tätä nettideittijuttua, ja ihan yhtä kummallista on kuin ennenkin.

Kirjottelin naisen kanssa 3-4 päivää sitten kaikenlaista omasta elämästäni, hänkin kertoi omastaan. Nainen tuntui mukavalta ja luotettavalta (hänellä oli profiilissa paljon kuviakin jne).

Nainen ehdotti tavataan perjantaina yhdessä paikassa. Mulle ei valitettavasti käynyt silloin, Kysyin että tavataanko lauantaina. Nainen sanoi että se käy hyvin. Eilen perjantaina pistin viestiä ja kysyin monenko aikaan tavataan nyt lauantaina. Ei tullut viestiä takaisin, vaikka ennen oli vastannut nopeasti. Tänään päivällä kysyin samaa asiaa vielä kerran. Sitten huomasin että nainen oli piilottanut profiilinsa. Mitään vastausta ei tullut enää.

Kyllä voisi olettaa edes jonkinlaisia käytöstapoja, että jos ei haluakaan enää tavata, niin voisi siitä edes ilmoittaa. Ei siinä mitään jos kertoo vaikka ettei uskalla nyt tavata tms. Mutta tommonen kummallinen toiminta että häviää sanomatta sanaakaan on todella outoa. Itse olen joskus perunut treffit, mutta olen siitä kyllä aina ilmoittanut hyvissä ajoin.

Ja tässä nyt ei ole kyseessä mitkään teinit, vaan 40-vuotiaat ihmiset.

35

1599

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Treffailija

      Perussettiä, kuomaseni. Perussettiä. Sellasiksi ovat nykynaiset menneet. Luulevat, että se on sitä tasa-arvoa. Ei se ole. Se on moukkamaisuutta. Mutta se on tasa-arvoa, että myös miehet osaavat olla moukkia. Paitsi, että naisten mielestä se on sovinismia ja joidenkin mielestä jollain ihanalla tavalla miehekästä. Ota nuista selvä sitten.

    • samaarataa

      Sama juttu,vaihdeltiin ajatuksia ja kerrottiin itsestämme perusjuttuja.Sitten vaan yhtäkkiä ei kuulunutkaan enää mitään. En perään huudellu,kun ei ole käytöstapoja niin en haluakaan olla tekemisissä.Hyvä että tuli ajoissa selväksi :)

    • hiljaista

      no onpas tuota naisenakin tullut treffeille ja katsonut kun pyöräilijä menee ohi. Oisko karkuun lähtenyt. paikalle ei vaivautunut. :D Lisänä miehet jättää näkemisen jälkeen vastaamatta mitään. Jotain voisi sanoa. Joten osataan sitä toisnkin päin.

      • miauuuu

        Voisi edes kertoa, ettei ole juuri sitä tyyliä, jota oli hakemassa. Mutta nuokin miehet mieluummin naukuvat yksinäisyyttään täälläkin.


    • juueikiitosta

      Hyvä vaan, että moukat tippuu ajoissa kyydistä. Tuohan jatkuisi sitten parisuhteessa myös.

    • ssssppp

      Tottakai naisella oli monta rautaa tulessa yhtäaikaa, kun et perjantaina päässyt paikalle niin joku toinen pääsi ja se siitä sitten. Nopeat syövät hitaat. Kun piilotti profiilinsa niin miksi vaivautua selittelemään asiaa lukemattomille miehille koska tietenkään et ollut ainut vaan yksi monien joukossa. Tervetuloa nettideittien maailmaan.

      • eitarviiyksinitkeä

        Tämäkin totta, jos naisella on ulkonäköä ja on suht mukava niin vientiä riittää. Ei kerkeä edes kaikkien kanssa höpistä.


      • lgwghf

        Kaikesta huolimatta olisi pitänyt ilmoittaa että peruu treffit.


    • Tuttuatarinaa

      Siis oletus on ettei käytöstapoja ole vaikka kuinka tuntuisi ensin hyvälle. Se on ihan vakio juttu. J samat naiset suuttuu jos heille itselle tehtäisiin niin. Kuvittele nyt sitten suhde heidän kanssaan. Ei tänään eikä huomenna eikä edes ylihuomenna. Taso ei ole surkea vaan sitä ei ole ollenkaan. Jos odotat ihmisillä olevan jotain tapoja niin petyt pahasti.
      Olen katsonut niin monta kertaa esim siomitreffit läpi ja ainoatakaan hyvätapaista siellä ei ole vastaan tullut, ei ainoan ainoata. ja valitse nyt sitten. Ihan sama vaikka yrittäisin marsua saada treffeille yhtä turhaa vaivaa.
      Ei ole olemassa yhden yhtäkään normaalijärkistä ja olista naista ja joka omaisi edes ne perustavat.
      Kuten kiitos mutta ei kiitos.
      Jos muuta vielä olisi se olisi jo luksusta.
      Selityksiä tähän käytökseen on vaikka minkälaista, kaikki on kuultu. No yhtä selitystä en ole vielä kuullut, " olen kuollut ja en pysty nyt vastaamaan" , Sen voisin jopa hyväksyä jos on pokkaa siitä kertomaan. Vaan ehkä he tosiaan ovat kuolleita kuin kelluvat kalat. Sen verran myrkkyä on vetteen päästetty. Kuolleiden kanssa on siitä ikävä keskustella että joutuu toisen vuorosanat itse keksimään.
      Mutta nainenhan on siitä tunnettu että haluaa aina itse olla äänessä.
      Ja jos ei ole, niin hiljaista on keskustelussa.
      Nainen pystyy tasan kahteen hommaan. Avaamaan koipensa ja sulkemaan ne lopuksi.
      muuhun siitä ei ole.

    • kaikenkokenutt

      Deittipalstat on täynnä hullun lehmän tautia sairastavia naisia.
      Pirkkoja ja Irmeleitä jotka eivät itsekkään tiedä mitä tahtovat.
      On aivan sairasta kostaa kokemansa vääryydet jollekin tuntemattomalle tyypille sen takia että itse on saanut p#skaa nenäänsä.
      Tunnetko syyllisyyttä Pirkko?
      Pitäisikö aikuistua Irmeli.
      Nuoruuden juna meni jo!

    • cascas

      En tekisi mukavalle miehelle oharia, en edes lopettaisi viestivaihtoa kuin seinään. Olen ghostannut itseni kirjoitellessa, jos mies alkaa udella seksiasioista. En todellakaan ala jonkun miehen päiväfantasioita ruokkimaan. Myös hankalat miehet olen jättänyt sivuun. Yhdet treffit missasin, koska akuuttitilanne duunissa vei pitkäksi. Sittenpä mies ehtikin ilmoittaa, että on kiireinen itse eli antoi ymmärtää loukkauksen äärellä olevansa itse se "jättäjä." All the same.
      Muutaman miehen kohdalla heti nähdessä on tullut fiilis ei jatkoon. Kuitenkin on se pari tuntia juteltu ihan asiallisesti.
      Kyllä netin kautta voi syntyä oikea suhdekin, omaa kokemusta 5v kestäneestä seurustelusta.

    • Haamu

      Tuo on nykyaikaa. Noin tehdään myös ystäville ja tuntuu erityisesti olevan naisten tapa. Eilen oltiin sydänystäviä ja sen jälkeen ei enää ikinä vastata puheluihin, ei yhteydenottoihin. Saatetaan silti roikkua kaverilistoilla mutta ghostataan henkilö. Tämä on kai jokin uusi henkisesti 2 vuotiaiden aikuisten tapa, koska näin tehdään yllättäen eikä tilanteisiin liity mitään riitoja eikä draamaa. Sinut vain vaietaan kuoliaaksi.

    • turhake

      Sama kokemus miehen kanssa viime viikolta. Hyvää, syvällistä kirjoittelua ja oli tapaaminen tarkoitus viikonloppuna. Katosi koko mies. Ei sitten ollutkaan niin järkevä kuin antoi ymmärtää, taisi vain tarvita boostausta egolleen .

    • samaarataa

      En tarkoittanut että ainoastaan naiset tätä tekisivät,omalta kohdalta ei vaan ole kokemusta miehistä :D Eikä tule.
      Mutta jotenkin jännä juttu se on: viestien perusteella ihan fiksun oloinen ja mukavan kuuloinen ihminen.Tosin kuvaton ( itsellä kuva ) .Vai olisiko juurikin se kuvattomuus mikä sen katoamisen mahdollistaa...Hmm...tätä tarvii miettiä.
      Ja nyt kun avaudutaan niin sanonpa vielä että on olemassa normaali ja normaali.Toiselle ruumiinrakenne 170/80 on normaali,toinen taas voisi kuvailla itseään pyöreähköksi.Normaalius on omassa silmässä.Sinänsä vaan harmittaa jos on omien sanojensa mukaan liikunnallinen ja normaalivartaloinen ja treffeillä ei jaksa kävellä sataa metriä kauemmas puuskuttamatta.Ja mahtuu pöydän alle seisomaan muttei makaamaan.
      Älköön kukaan pahoittako mieltänsä tästä,tämä on vaan mun mielipide.En minäkään väitä olevani Richard Geren ja John Holmesin avuilla varustettu.
      Rehdit ilmoitukset kunniaan :)

      • segweeeee

        Olen nainen ja ehdotan miehelle treffipaikaksi kävelylenkkiä n. 5km matkalle. On jo hienoa, jos mies suostuu treffeille. Ja vielä hienompaa, jos pysyy rinnallani ja vielä puhumaan samalla. Ja en edes tuossa tilanteessa liiku vauhdikkaasti, tietenkään. Sen verran on käytöstapoja.


    • Hei Segweeee!
      Tähänastiset treffini ovat olleet juurikin tuollaisia kävelytreffejä.Ja voin sanoa että monia hienoja ja mukavia naisia olen tavannut. On ollut kiva kävelylenkki ja juttua on riittänyt,joidenkin kanssa muutamankin kerran.Tosin vielä ei ole tärpännyt romanttisessa mielessä,mutta kiva silti tutustua mukaviin ihmisiin.
      Nämä edellisessä mainitsemani esimerkit olivat kaksi poikkeusta,ei tarvinnut lähteä toiste...

      • segweeeee

        Kyllä. Kun liikunta on lähes päivittäinen osa elämää, niin mikäpä parempi tapa lähteä tutustumaan kuin lenkille . Ja matkaahan voi jatkaa, jos puhuttavaa riittää. Talvella voi lähteä hiihtolenkillekin ja nautiskella kahvit jossain laavulla nuotiolla. Tuo onkin vielä treffipaikkana kokeilematta.


      • xxxlf

        Et sattumalta ole juuri se heppu joka haastaa naisen kuntokilpailuun treffeillä, sitten valittaa jos ei nainen jaksakaan juosta perässä vaikka on omien sanojensa mukaan liikunnallinen?


    • Eräs tapaamani nainen vei minut ekoille treffeille juurikin nokipannukahvien keittoon eräälle laavulle.Oli mukavaa ja ollaan vieläkin satunnaisesti tekemisissä,vaikka asutaankin nyt eri paikkakunnilla.

    • Oli kylläkin kevät,mentiin kävellen se pari kilometriä.Ja pari karvakorvaa oli myös mukana

    • segweeeee

      Nyt jos voisin ehdottaa treffipaikkaa, niin olisi se vaellus vaikkapa 10 km . Reppuun vesipullo ja iloista mieltä.

    • 563656i356i56i56iee

      Tollasiahan naiset ovat muutenkin, jollei miehestä enää ole iloa tai hyötyä niin silloin siivotaan pois kuvioista. On aivan yksi ja sama mitä olet aikasemmin tehnyt ja luullut sen merkitsevän jotakin, mutta eipä se merkkaa. On ilmeisesti helpompaa vain poistaa kuin kuluttaa "kallista" aikaansa jollei siitä saa mitään itse.

    • sagax

      Odotan kyllä mieheltä jonkinasteista älyäkin kirjoittelun suhteen. Ei minua kiinnosta lukea, kuinka ovat treffailleet tai seurustelleet kauniitten naisten kanssa ja miten hyvää seksi on ollut tai kun aina nukuttiin lusikassa.
      Tai sitä, kuinka nyt kesällä on upeaa katsella bikiniasuisia naisia.
      Jokainen suhteessa ollut tietää nämä asiat ja on ollut suhteessa omaa silmää miellyttävän ihmisen kanssa.
      Aika hyvin osaa miehet katkaista kiinnostuksen ja ovat sitten vuodesta toiseen sinkkuina.
      Kiinnostun miehestä persoonana ja puheet joko lähentävät tai loitontavat.

      • ejyertjertjetrjjjtjs

        Niinpä niin, miehen tehtävähän se on jahdata naista myöskin kirjoittamalla, olla aktiivinen vaikkei naiselta tulisikaan vaustauksesksi mitään muuta kuin ok, hymiöitä tms.. Sitten kun mies ei enää jaksakaan yhdensuuntaista "keskustelua" ja kyllästyy niin nainen ihmettelee että mitäs nyt kun mies vaan hävisi.


      • fgrhggfd
        ejyertjertjetrjjjtjs kirjoitti:

        Niinpä niin, miehen tehtävähän se on jahdata naista myöskin kirjoittamalla, olla aktiivinen vaikkei naiselta tulisikaan vaustauksesksi mitään muuta kuin ok, hymiöitä tms.. Sitten kun mies ei enää jaksakaan yhdensuuntaista "keskustelua" ja kyllästyy niin nainen ihmettelee että mitäs nyt kun mies vaan hävisi.

        Nimenomaan miehet voisivat jättää kirjoittamatta aiemmista suhteistaan, sehän on vaan itsensä kehumista, kun on saanut kauniita naisia ja kuinka he ovat saaneet nämä naiset kukoistamaan (!)
        Muutenkin luettelot useitten lyhyitten suhteitten määrästä ei ole millään tavalla arvostettavaa.


      • ejyertjertjetrjjjtjs
        fgrhggfd kirjoitti:

        Nimenomaan miehet voisivat jättää kirjoittamatta aiemmista suhteistaan, sehän on vaan itsensä kehumista, kun on saanut kauniita naisia ja kuinka he ovat saaneet nämä naiset kukoistamaan (!)
        Muutenkin luettelot useitten lyhyitten suhteitten määrästä ei ole millään tavalla arvostettavaa.

        En mistään aiemmista suhteista puhumisesta maininnutkaan, vaan siitä että miehen käytännössä aina pitää jahdata naista ja lypsää keskustelua. Jos yrität saada jotain ns. kunnon keskustelua aikaiseksi niin naisilta pahimmissa tapauksissa tulee yhden sanan vastauksia yms..


    • Tavallinen-tapaus

      Tuskin suomi24 treffeissä on montaakaan oikeaa naista jotka haluaisi tavata.

    • tuulitukkax

      En ole s24-treffeillä, mutta lähden kyllä treffeille kivan miehen kanssa. Mitäpä siinä menettää.

    • eihelppomaailma

      Olisiko se ongelma kuitenkin siinä, että he jotka osaavat luoda suhteita livenä ja käyttäytyvät hyvin, niin ei heillä ole tarvetta mennä nettideittisivustolle? Ja peruslähtökohdiltaan ei ole kivaa, jos on ns. monia ihan ok oloisia tarjolla. Joskus voi myös mokata nettideittimaailmassakin.

      Minua esim.harmittaa, kun olin jutellut kivan oloisen miehen kanssa, no oli siinä toki se seikka, että hänellä oli vielä lapsia kotona ja minun jo lentäneet pesästä. Mutta hän vaikutti mukavalta ja fiksulta, odottelin, että josko hän jossain vaiheessa ehdottaisi tapaamista, niin suotuisin kyllä. Sitten joku iloinen, sporttinen tosi kivan oloinen otti yhteyttä ja kyseli kaikkea, juteltiin ja hän ehdotti tapaamista. Suostuin siihen. No sitten kirjoitin sille toiselle, että toivon sinulle hyvää jatkoa, että tämä ei taida edetä mihinkään, niin hän loukkaantui ja sanoi, että oli juuri miettinyt, että olisi kiva tavata. En halunnut kahteen keskittyä, joten se jäi. Tämä iloinen sitten ei antanutkaan enää kuulua itsestään mitään , eikä vastannut viestiin, kun oli saanut sovittua kanssani, että tavataan.

      Minullehan se oli ihan oikein! Ensimmäiseltä pyysin anteeksi, mutta suhde ei ollut ihan sillä tasolla, että olisi tuon kestänyt.

      • eprpt

        Jospa se iloinen, sporttinen tosi kivan oloinen ei ollutkaan sitä mitä antoi ymmärtää, ei ollutkaan niin sporttinen.


    • kiitosriittää

      No nyt sitten tuli selityskin naisen käyttäytymiselle. Nainen ruikutti perään ja kyseli mitä mulle kuuluu jne. Toivotin hänelle hyvää kesää ja näkemiin.

      Nainen oli tosiaan ehtinyt silloin perjantaina menemään toisille treffeille, mutta sitten juttu ilmeisesti muutaman päivän päästä loppui. Ilmeisesti tapaili miestä muutamia kertoja.

      Kirjotan tämän viestin siksi, että miettikää vähän miltä toisesta osapuolesta tuntuu jos käyttäydytään ihan miten sattuu.

      • qwertuui

        Vähän on vaikeita asioita. Mitäs sä itse tekisit jos 50 seksikästä naista pommittas sua


      • dlfkhkj

        Siltähän tuo tuntuu että tervetuloa nettideittien maailmaan, täällä jokainen saa pärjätä omillaan. On tehtävä niinkuin nainen sanoo, muuten oot ulkona.


    • nytnikitön

      Itse olen pahoillani yksien treffien pieleen menemisestä. Oli sovittu ohjelmaa yhdeksi päiväksi ja tapaamispaikka, aika piti sopia sinä päivänä. En ollut toisen kanssa treffeillä, en edes viestitellyt muitten kanssa. Ikävä tapaus lähipiirissä sotki kuvion ja en enää koskaan saanut tätä kerrottua tuolle miehelle.
      Ymmärrän, että pettyi minuun.

    • Anonyymi

      Tein kerran oharin siksi, että jännitin tapaamista liikaa. En ollut vielä valmis tapaamaan, mutta suostuin, koska toinen sitä niin kovasti toivoi. Niinhän siinä kävi, että en vain uskaltanut. MUTTA otin heti samana päivänä yhteyttä ja selitin. Myöhemmin tavattiin ja kaikki meni hyvin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      53
      2931
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      542
      2780
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      32
      1917
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1905
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      119
      1768
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      304
      1717
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1412
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      90
      1186
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1168
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1132
    Aihe