Onko tutun kuuloinen kommentti? Tän postauksen idea on nyt kysyä teiltä naiset mitä tuo kyseinen kommentti oikein sisältää. Ymmärrän nimittäin tuon sanomisen jos oma ukko ei oikeasti tee yhtään mitään, ei auta missään ja näin, mutta ainakin itse oon saanut kuulla tuota jopa silloin kun on tehnyt oikeastaan melkeenpä kaiken. Nykyinen kumppanini viljelee tuota kommenttia melkein jatkuvasti vaikka hoidan kaupassa käymiset yleensä molemmille, teen ruuat, vien hänelle ruokaa (asutaan erillään ja hän on pienempi tuloinen niin minä avustan), autan siivouksessa, maalasin hänen uuden asuntonsa seinät kun hän ei itse kestä maalin katkua, kannoin hänen veljensä ja siskon miehen kanssa kamat asuntoon jne. En siis pysty käsittämään tuota kommenttia, että en muka tee yhtään mitään ja olen saamaton laiska paska. Miksi työ väitätte tuommoista jos se toinen oikeasti tekee asioita molempien eteen, auttaa teitä, tukee teitä, tekee alotteita parisuhteessa yms?
"Susta ei ole mitään hyötyä etkä tee mitään!"
6
1074
Vastaukset
- OhhohOhhoh
Aikoinaan eräässä työpaikassa toimitusjohtajalla ( mieshenkilö ! ) oli juuri sellainen asenne, että "työsuhteessa olevasta henkilöstä ei ole mihinkään". Kyseisen toimitusjohtajan oli myös ylivoimaisen vaikeaa tajuta, että IHMINEN TARVITSEE MYÖS VAPAA-AIKAA. Olisi aina pitänyt olla käytettävissä. Eikä missään tapauksessa saanut istua laiskan näköisenä. Mainittakoon vielä, että kyseinen melko vanha mammanpoika-toimitusjohtaja kävi päivittäin syömässä vanhan äitinsä tekemää ruokaa.
- eisuhteessa
Samoin minulla omakohtaiset kokemukset "susta ei ole mitään hyötyä etkä tee mitään"-sanonnasta tulevat työpaikalta, sairaanhoitopiiristä (asiakkaana) tai suvulta. Sen sijaan parisuhteessa en ole kuullut tuota sanontaa vielä keneltäkään mieheltäni.
- outookäytöstä
Kuinka monesta naisesta sulla on kokemuksia, kuinka mones kumppani sinulla on jo menossa kun tolleen kysyt?
Itselläni nousi karvat pystyyn tossa, miten naisesi on pienempituloinen joten sinä avustat häntä käymällä kaupassa, tekemällä ruokaa, siivoomalla ja remppaamalla naisen kämppää, sun muuta. Miksi ihmeessä passaat tolleen aikuista, mitä ilmeisimmin kuitenkin työkykyistä, tervettä ihmistä!
Toihan on naisen puolelta aivan hirveetä manipulointia ja tyhmemmän ihmisen, siis sun, hyväksikäyttöö. Sen lisäksi että teet kaikki duunit, kustannat naisen elämisen, niin kuuntelet myös dissaamista. Siis tollanen parisuhdehan on sairas.
Jos sulle käy usein noin, niin kantsuisko sun miettii mitä sä teet väärin, miks valitset kumppaniksesi joka kerran laiskan siipeilijän. Ota seuraavalla kerralla nainen jolla on hyvä itsetunto, joka on tasavertainen, reilu tyyppi, hyvä kumppani. Sellasia löytyy kyllä. - soloilija
Natsinarsisti ei luonteestaan luovu olipa sitten mies tai nainen.
Kuka tuommoista edes kuuntelee ja pysyy siinä?! Aivan sama kuka kantoi ketä mitä ja mikä haisi...jos ei omaa naista mies kiinnosta - ja hyötyy vielä taloudellisesti - niin mies on lypsylehmä enää jos jää. Eihän tuossa ole mitään järkeä tai toteuta sun mitään tarpeita - jos et lypsetyksi tuntemista halua kokea (sitä saa halvemmalla ja paremmin).
- Eijärjelläymmärrettävä
On hyvin tutun kuuloinen meillä myös - valitettavasti. Tosin itse en laita ruokaa mutta kaikki ns. miesten työt olen joutunut hoitamaan ja kantaman koko talouden vastuut raha-asioista.
Naisilla on erikoinen tapa keskenään vahvistaa omaa kieroon kasvanutta ajatusmaalilmaansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397880Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde412039Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251970- 911663
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801595Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071050Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5989- 50955
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28840- 34822