"Susta ei ole mitään hyötyä etkä tee mitään!"

Kummastelija

Onko tutun kuuloinen kommentti? Tän postauksen idea on nyt kysyä teiltä naiset mitä tuo kyseinen kommentti oikein sisältää. Ymmärrän nimittäin tuon sanomisen jos oma ukko ei oikeasti tee yhtään mitään, ei auta missään ja näin, mutta ainakin itse oon saanut kuulla tuota jopa silloin kun on tehnyt oikeastaan melkeenpä kaiken. Nykyinen kumppanini viljelee tuota kommenttia melkein jatkuvasti vaikka hoidan kaupassa käymiset yleensä molemmille, teen ruuat, vien hänelle ruokaa (asutaan erillään ja hän on pienempi tuloinen niin minä avustan), autan siivouksessa, maalasin hänen uuden asuntonsa seinät kun hän ei itse kestä maalin katkua, kannoin hänen veljensä ja siskon miehen kanssa kamat asuntoon jne. En siis pysty käsittämään tuota kommenttia, että en muka tee yhtään mitään ja olen saamaton laiska paska. Miksi työ väitätte tuommoista jos se toinen oikeasti tekee asioita molempien eteen, auttaa teitä, tukee teitä, tekee alotteita parisuhteessa yms?

6

1094

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OhhohOhhoh

Aikoinaan eräässä työpaikassa toimitusjohtajalla ( mieshenkilö ! ) oli juuri sellainen asenne, että "työsuhteessa olevasta henkilöstä ei ole mihinkään". Kyseisen toimitusjohtajan oli myös ylivoimaisen vaikeaa tajuta, että IHMINEN TARVITSEE MYÖS VAPAA-AIKAA. Olisi aina pitänyt olla käytettävissä. Eikä missään tapauksessa saanut istua laiskan näköisenä. Mainittakoon vielä, että kyseinen melko vanha mammanpoika-toimitusjohtaja kävi päivittäin syömässä vanhan äitinsä tekemää ruokaa.

• eisuhteessa

Samoin minulla omakohtaiset kokemukset "susta ei ole mitään hyötyä etkä tee mitään"-sanonnasta tulevat työpaikalta, sairaanhoitopiiristä (asiakkaana) tai suvulta. Sen sijaan parisuhteessa en ole kuullut tuota sanontaa vielä keneltäkään mieheltäni.

• outookäytöstä

Kuinka monesta naisesta sulla on kokemuksia, kuinka mones kumppani sinulla on jo menossa kun tolleen kysyt?

Itselläni nousi karvat pystyyn tossa, miten naisesi on pienempituloinen joten sinä avustat häntä käymällä kaupassa, tekemällä ruokaa, siivoomalla ja remppaamalla naisen kämppää, sun muuta. Miksi ihmeessä passaat tolleen aikuista, mitä ilmeisimmin kuitenkin työkykyistä, tervettä ihmistä!
      Toihan on naisen puolelta aivan hirveetä manipulointia ja tyhmemmän ihmisen, siis sun, hyväksikäyttöö. Sen lisäksi että teet kaikki duunit, kustannat naisen elämisen, niin kuuntelet myös dissaamista. Siis tollanen parisuhdehan on sairas.

Jos sulle käy usein noin, niin kantsuisko sun miettii mitä sä teet väärin, miks valitset kumppaniksesi joka kerran laiskan siipeilijän. Ota seuraavalla kerralla nainen jolla on hyvä itsetunto, joka on tasavertainen, reilu tyyppi, hyvä kumppani. Sellasia löytyy kyllä.

• soloilija

Natsinarsisti ei luonteestaan luovu olipa sitten mies tai nainen.

• Kuka tuommoista edes kuuntelee ja pysyy siinä?! Aivan sama kuka kantoi ketä mitä ja mikä haisi...jos ei omaa naista mies kiinnosta - ja hyötyy vielä taloudellisesti - niin mies on lypsylehmä enää jos jää. Eihän tuossa ole mitään järkeä tai toteuta sun mitään tarpeita - jos et lypsetyksi tuntemista halua kokea (sitä saa halvemmalla ja paremmin).

• Eijärjelläymmärrettävä

On hyvin tutun kuuloinen meillä myös - valitettavasti. Tosin itse en laita ruokaa mutta kaikki ns. miesten työt olen joutunut hoitamaan ja kantaman koko talouden vastuut raha-asioista.

Naisilla on erikoinen tapa keskenään vahvistaa omaa kieroon kasvanutta ajatusmaalilmaansa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1712
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1548
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      38
      1021
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      909
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      871
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      836
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      778
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      770
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      758
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      740
    Aihe