The MusaKetju.. ;P

Nuuska.ja.AuttavaKäsi

.. Ettei KaiSanoaSaa:n tjsp. Täyry tehrä niitä Miljuunaa.. Taitaa se tehdä niitä sen verran silti.. ;D

John Legend - All of Me (Edited Video)
https://www.youtube.com/watch?v=450p7goxZqg

.. Tästä Veisusta ei Käyrä edes Neuvotteluja, eikä kyselyjä.. Että tietäkääkin Te Se!!!.. ;D

86

1814

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiitos että laitat linkkejä kaikenlaisiin upeisiin kappaleisiin, koska tätä(kään) en muista koskaan aikaisemmin kuulleeni.

• trollikka

Huomenta! Ylös ulos ja lenkille... Pojun kanssa juoksemaan, kun kansa nukkuu vielä pitkään. Jostain syystä vanhemmat kotiutuivat noin klo 2... yöllä, tulivat mökiltä (käsittääkseni) sinne ainakin lähtivät kun viimeeks juteltiin.
      Kahvin keitin on ladattu ja voirasia nostettu työpöydälle, sämpyliä otettu sulaamaan, ei paljon tarvitse tehdä jotta aamiaisen saa valmiiksi... jos heräävät sillä aikaa kun olemme lenkeilemässä.

Juostaan pyörätietä pitkin metsänreunaan ja pururadalle... kilometri jos jaksetaan kovaa vetäistä ja sitten huilitaan... jonkun kannon tai kiven päällä...tasaan hengitystä hetken.
      Se on Pojun vuoro haistella hajuja ja tutkia ympäristöä ... ja mulla on aina mukana Pojua varten jätöspusseja; mihin kerään ne sen jätökset maastostakin... silloin kun pururadan luona juostaan.
      Metsän omistajat syrjäisemmässä pitäjässä... saavat pitää ravinteet metässä, mitä koira jälkeensä jättää... mutt näissä olosuhteissa mä korjaan jätökset, ettei kenenkään juoksutossut p*skaannu. Siitä koirasta ei pitäisi muuta huolta heillä olla, kun se remmissä mulla mukana juoksee.

Adele -When Were Young...
      https://www.youtube.com/watch?v=DDWKuo3gXMQ&list=RDDDWKuo3gXMQ&start_radio=1

• .. Taisivat olla Rillustelemassa.. ;D.. Tai sitten vain tuli jotain sellaista, että halusivat kaupunkiin.. ;P

Täällä ei tänään Kuntoilla.. ;D.. Vaikka tulikin juotua vain ElämänEliksiiriä YöOtusten Luolassa, eikä Hjumala ollut sinne kaivautuessakaan kovin KuNmoinen.. ;P

Tosin illalla tairan Painua Methään.. ;P

Toivottavasti teillä oli mukava HapetusRetki.. PäivänJatkoja.. =)

David Garrett - Viva La Vida
        https://www.youtube.com/watch?v=bZ_BoOlAXyk

.. Jotain Piristettä KylkeHen.. ;D

• helmiä_sioille
      • helmiä_sioille

Ja reilu puolitoista kuukautta tähän... :)

https://youtu.be/LnHoqHscTKE

• flowersreally

Hyvä keikkakesä tulossa kyllä.

• helmiä_sioille kirjoitti:

Ja reilu puolitoista kuukautta tähän... :)

https://youtu.be/LnHoqHscTKE

NC soutelee Pori Jazziin? https://www.youtube.com/watch?v=TqhOVY58zIo
        Musiikki kelpaa mutta liian pitkä matka...

Toiseksi tätä pitää mielestäni kuunnella yksin pimeässä huoneessa tuijottaen tyhjyyteen eikä joidenkin kesäfestarichillailijoiden keskellä.

• helmiä_sioille
        scrg kirjoitti:

NC soutelee Pori Jazziin? https://www.youtube.com/watch?v=TqhOVY58zIo
        Musiikki kelpaa mutta liian pitkä matka...

Toiseksi tätä pitää mielestäni kuunnella yksin pimeässä huoneessa tuijottaen tyhjyyteen eikä joidenkin kesäfestarichillailijoiden keskellä.

Hyvää settiä lupailee...

The good son ja let love in mun suosikkialbumeja herralta. Tosin ei hän kyllä yhtään huonoa ole tehnyt...

https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000005702578.html

• bussicat

• bussicat kirjoitti:

https://www.youtube.com/watch?v=K39vxfD2Cbw

mennään bussilla

Kääk!! Onneksi en ikinä kulje bussilla! Ajattelin katsella lomalla elokuvan Sixteen candels, vuodelta 1984. Siinä oli Molly Ringwald se pääosa tytsi, jolla on ne synttärit. Ja se söpö Anthony Michael Hall ( nyt jo vanha kurppis), niin ja tietty se pääosa poika jonka nimeä en muista...

Ja ja...oisko muita elokuva ehdotuksia?

• Eevazorra
        LadyZorro kirjoitti:

Kääk!! Onneksi en ikinä kulje bussilla! Ajattelin katsella lomalla elokuvan Sixteen candels, vuodelta 1984. Siinä oli Molly Ringwald se pääosa tytsi, jolla on ne synttärit. Ja se söpö Anthony Michael Hall ( nyt jo vanha kurppis), niin ja tietty se pääosa poika jonka nimeä en muista...

Ja ja...oisko muita elokuva ehdotuksia?

zorratäti tekee aamupalan sumpusta omenia tarjoavan käärmeen
        ja välttää sexyn synnit

https://www.youtube.com/watch?v=3gCwNno_eg4

• me.löydämmesen

• etsi_tunkkiskurppa

Sopii sulle. Tarviit huomiota, että olisit jotain...
        Elä niele Pujottelijaa seuraavaks...

• siinäsullekoppava_akka
        etsi_tunkkiskurppa kirjoitti:

Sopii sulle. Tarviit huomiota, että olisit jotain...
        Elä niele Pujottelijaa seuraavaks...

Oho... niin mietin nimimerkkiä, että linkki jäi...

https://youtu.be/HafrVic4g1w

No tässä. Ehkä jostain bileistä saisit huomioo miehiltä ja voisit perustaa siihen surkean elämäsi...

• JssTss

• flowersreally
    • trollikka
    • 1666990
    • trollikka
      • JumpJumpJumpJumpJump

• zorrito-

• Aaaa, kysymys kuuluu niin minä vuonna?😂

Ää kunhan auon sulle päätäni, tiiäthän sinä sen. ☺️

• Äläs nyt vittua hoe ja puhumasta kiellä. Habla höblä.😃

• carajoona
        LadyZorro kirjoitti:

Jos kumminkin melodian kanssa?☺️

https://youtu.be/m3We7p78XTo

Illanköllyköitä!

Oona taas poisti Iglesian biisin:(

mitähän se luulee, ke Iglesia =kirkko

Mun yx Barcelonalainen seilorikaverin nimi on Jose de Iglesiaflores=kirkonkukat

• zorracarajo
        LadyZorro kirjoitti:

Äläs nyt vittua hoe ja puhumasta kiellä. Habla höblä.😃

Ei tääl enää saa puhuu mitään--ain tulee meetoota takas:((

mää tahron kaljaa cerveza carajo!

https://www.youtube.com/watch?v=Cza_PRp0vSY

• houhouhou

• trollikka
    • Häävalssi
    • On eräs elokuva missä on mun mielestä aivan tajunnanräjäyttävän hyvää musiikkia. Ensimmäinen kappale niistä monista joka onnistuu aina pysäyttämään mut on tämä;
      https://www.youtube.com/watch?v=frt-Hy2j8aA

Hyvää alkanutta viikkoa kaikille.

• Todellakin todellakin. Musiikintekijöiden on nimittäin ajateltava kaupallisuusastetta ihan vain elantonsa vuoksi. Pystyykö korvasi erottamaan sen milloin musiikki on tehty luovuudesta, vai onko se tehty väkisin leivän takia.

https://youtu.be/tVBFbMNErfA

• Eikö kannattais luoda oma ketju tätä(kin) kysymystä varten - kuitenkaan itse vastaamatta siihen? Koska sähän olet niin fiksu ettet koskaan vastaa omiin kysymyksiisi, eikö niin?

• MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:

Eikö kannattais luoda oma ketju tätä(kin) kysymystä varten - kuitenkaan itse vastaamatta siihen? Koska sähän olet niin fiksu ettet koskaan vastaa omiin kysymyksiisi, eikö niin?

Jep Jep! Kuurankukkaa odotellessa.

• aitoriitta

Kiva kun laitat musiikkia. Olen kuunnellut jo monta.

• Mä ihailen sussa sitä kun olet niin vahva toteuttamaan tota sun omaa juttuasi piittaamatta siitä mitä muut on siitä mieltä! Saat paljon törkyä muilta mutta et tunnu olevan moksiskaan :o

Mä ihailen sussa sitä kun olet niin vahva toteuttamaan tota sun omaa juttuasi piittaamatta siitä mitä muut on siitä mieltä! Saat paljon törkyä muilta mutta et tunnu olevan moksiskaan :o

.. En mä Toteuttamalla mitään Toteuta.. ;P

.. Se mikä on Veres on Veres.. Suomennettuna (jos nyt joku ei tajua).. Jokainen Yksilö on Persoonansa/Luonteensa Ytimen "Vanki", niin "hyvässä", kuin "pahassakin".. ;P

.. Ja keneltä "saan" törkyä ja miksi?.. Niinpä.. ;D.. Sellaisilta joiden Peilistä näkyy Jonkin Sortin Marsu ja jotka eivät halua, että heidän "kaapujaan" raotetaan tai se vetäistään jopa kokonaan pois, koska.. OpportuNistiset Intressit/Agendat.. Kyseinen "törky" on vain Silkkaa MarsunUlostetta, joten Mitäpä siitä Piittamaan.. ;D

.. Mitä Useammin Useampi Erillainen ja Liian SiniSilmäinen Yksilö onnistuu välttämään Marsujen Persestelyt&Outoilut ja MiniMoimaan heidän Aiheuttamat Negatiiviset Vaikutuksen, niin sen parempi.. Joidenkin Marsujen kieroutunut ja/tai joustava OmaTuntokin voi hieman "tervehtyä" (vaikka useimmiten se "tervehtyminen" näyttäisi olevan vain hetkellistä ja/tai aika olematonta), jos/kun Tähdet&Kuu sattuu olemaan Just oikeassa Asennossa heidän Peilatessaan itseään Peilistä.. ;P

.. Jooh.. Tämä Taas Tästä.. ;P

• NuuskaMuikkune kirjoitti:

.. En mä Toteuttamalla mitään Toteuta.. ;P

.. Se mikä on Veres on Veres.. Suomennettuna (jos nyt joku ei tajua).. Jokainen Yksilö on Persoonansa/Luonteensa Ytimen "Vanki", niin "hyvässä", kuin "pahassakin".. ;P

.. Ja keneltä "saan" törkyä ja miksi?.. Niinpä.. ;D.. Sellaisilta joiden Peilistä näkyy Jonkin Sortin Marsu ja jotka eivät halua, että heidän "kaapujaan" raotetaan tai se vetäistään jopa kokonaan pois, koska.. OpportuNistiset Intressit/Agendat.. Kyseinen "törky" on vain Silkkaa MarsunUlostetta, joten Mitäpä siitä Piittamaan.. ;D

.. Mitä Useammin Useampi Erillainen ja Liian SiniSilmäinen Yksilö onnistuu välttämään Marsujen Persestelyt&Outoilut ja MiniMoimaan heidän Aiheuttamat Negatiiviset Vaikutuksen, niin sen parempi.. Joidenkin Marsujen kieroutunut ja/tai joustava OmaTuntokin voi hieman "tervehtyä" (vaikka useimmiten se "tervehtyminen" näyttäisi olevan vain hetkellistä ja/tai aika olematonta), jos/kun Tähdet&Kuu sattuu olemaan Just oikeassa Asennossa heidän Peilatessaan itseään Peilistä.. ;P

.. Jooh.. Tämä Taas Tästä.. ;P

".. En mä Toteuttamalla mitään Toteuta.. ;P"

Varsin paljon kuitenkin näet vaivaa ainakin tuon kirjoitusasusi ylläpitämiseksi.
        Alatko seuraavaksi väittämään, että kirjoitustyylisi tulee sulta luonnollisemmin kuin tavanomainen kirjoitustapa, jossa ei ole jatkuvaa tarvetta korotella kirjaimia shiftillä samalla tarkkaan huolehtien, missä kaksi peräkkäistä pistettä ja jokin hymiö on? Toisaalta, aika pitkään sä olet sitä jo tehnyt joten tietynlainen rutiini sulla siihen varmasti jo on.

Mitä tulee esimerkiksi narsisteihin, en usko että he ovat syntyneet sellaisena. Väittäisin, että he ovat oppineet ja omaksuneet sen myöhemmin - vallitsevista ympäristötekijöistä, elämänkokemuksista ja ihmissuhteista johtuen.

Ihmiset voivat muuttua merkittävällä tasolla, jopa useitakin kertoja elämänsä aikana. Kun väität, että jokainen yksilö on persoonansa/luonteensa ytimen "vanki", olet väärässä.

Ei tartte vastata. Annoin vaan ajattelun aihetta jos et halua keskustella enempää.

".. En mä Toteuttamalla mitään Toteuta.. ;P"

Varsin paljon kuitenkin näet vaivaa ainakin tuon kirjoitusasusi ylläpitämiseksi.
        Alatko seuraavaksi väittämään, että kirjoitustyylisi tulee sulta luonnollisemmin kuin tavanomainen kirjoitustapa, jossa ei ole jatkuvaa tarvetta korotella kirjaimia shiftillä samalla tarkkaan huolehtien, missä kaksi peräkkäistä pistettä ja jokin hymiö on? Toisaalta, aika pitkään sä olet sitä jo tehnyt joten tietynlainen rutiini sulla siihen varmasti jo on.

Mitä tulee esimerkiksi narsisteihin, en usko että he ovat syntyneet sellaisena. Väittäisin, että he ovat oppineet ja omaksuneet sen myöhemmin - vallitsevista ympäristötekijöistä, elämänkokemuksista ja ihmissuhteista johtuen.

Ihmiset voivat muuttua merkittävällä tasolla, jopa useitakin kertoja elämänsä aikana. Kun väität, että jokainen yksilö on persoonansa/luonteensa ytimen "vanki", olet väärässä.

Ei tartte vastata. Annoin vaan ajattelun aihetta jos et halua keskustella enempää.

.. KirjoitusAsusta on jo sunkin kanssa puhuttu.. Joten se siitä(kin) "tikusta".. ;P

"olet väärässä."

.. En ole.. Synnynnäinen/Geneettinen Ydin ei muutu PääSääntöisesti PalMittää, eikä myöskään aikuisten Yksilöiden kohdalla Monet Opitut KäytösMallit (jotka ovat Geneettisen Ytimen Mukaisia) jne.. Ei edes silloin vaikka KysYksilö olisi itse siihen valmis ja hän saisi siihen AmmattiTaitoista Apua.. (Jos/kun ei oteta huomioon Aivojen Pysyviä tai TilaPäisiä "HäiriäTiloja", jotka johtuvat esim. rappautumisesta, vammoista jne..jne..).. ;P

.. Lapsuus ja Nuoruus aikana voidaan toki yrittää vaikuttaa moniin asioihin, eli esim. PsykoPaatti Geenistön omaavan Yksilön KäytösMalleihin jne.. ;P

.. Jos ja Kun yksilö jotenkin toimii Luontaisesti (eli KysToiminnasta ei tule esim. NegaTiivisiä Tuntemuksia/Vasteita, jotka rajoittaisivat/estäisivät häntä), niin KysToiminta on hänen Persoonalleen/Luonteelleen Luontaista.. ;P

.. NarsuMarsu KameLeontit kyllä SeliSelittevät usein Yhtä Sun Toista ja Pyrkivät monin tavoin SumuSumuttelemaan.. Koska.. OpportuNistiset Intressit&Agendat.. Tämä voi olla Täysin Tarkoituksellista ja Tiedostettua Toimintaa(Tiedostettu valehtelu jne.) ja/tai enemmän tai vähemmän tiedostamatonta Itsekästä ItsePetostelua esim. Kieroutuneen ja Joustavan OmanTunnon Mahdollistava ItseSuggestioDefenssiMekanismi.. ;P

.. Ei nää(kään) asiat SeliSelittelemällä, SumuSumuttamalla ja HämäHämärtämällä Miksikään Muutu.. ;P

.. Ja jos nyt ajattelit Järmätä ja Väitellä.. Tylsyyttäs ja/tai Järmäämisen ja Väittelyn Ilosta, niin IkiVänkää Yksinäs.. ;P

• niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

.. KirjoitusAsusta on jo sunkin kanssa puhuttu.. Joten se siitä(kin) "tikusta".. ;P

"olet väärässä."

.. En ole.. Synnynnäinen/Geneettinen Ydin ei muutu PääSääntöisesti PalMittää, eikä myöskään aikuisten Yksilöiden kohdalla Monet Opitut KäytösMallit (jotka ovat Geneettisen Ytimen Mukaisia) jne.. Ei edes silloin vaikka KysYksilö olisi itse siihen valmis ja hän saisi siihen AmmattiTaitoista Apua.. (Jos/kun ei oteta huomioon Aivojen Pysyviä tai TilaPäisiä "HäiriäTiloja", jotka johtuvat esim. rappautumisesta, vammoista jne..jne..).. ;P

.. Lapsuus ja Nuoruus aikana voidaan toki yrittää vaikuttaa moniin asioihin, eli esim. PsykoPaatti Geenistön omaavan Yksilön KäytösMalleihin jne.. ;P

.. Jos ja Kun yksilö jotenkin toimii Luontaisesti (eli KysToiminnasta ei tule esim. NegaTiivisiä Tuntemuksia/Vasteita, jotka rajoittaisivat/estäisivät häntä), niin KysToiminta on hänen Persoonalleen/Luonteelleen Luontaista.. ;P

.. NarsuMarsu KameLeontit kyllä SeliSelittevät usein Yhtä Sun Toista ja Pyrkivät monin tavoin SumuSumuttelemaan.. Koska.. OpportuNistiset Intressit&Agendat.. Tämä voi olla Täysin Tarkoituksellista ja Tiedostettua Toimintaa(Tiedostettu valehtelu jne.) ja/tai enemmän tai vähemmän tiedostamatonta Itsekästä ItsePetostelua esim. Kieroutuneen ja Joustavan OmanTunnon Mahdollistava ItseSuggestioDefenssiMekanismi.. ;P

.. Ei nää(kään) asiat SeliSelittelemällä, SumuSumuttamalla ja HämäHämärtämällä Miksikään Muutu.. ;P

.. Ja jos nyt ajattelit Järmätä ja Väitellä.. Tylsyyttäs ja/tai Järmäämisen ja Väittelyn Ilosta, niin IkiVänkää Yksinäs.. ;P

Keskustelet Palstamäen kanssa..

• niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii kirjoitti:

Keskustelet Palstamäen kanssa..

.. Olen 99,99999999999%:sesti varma siitä, ettei noiden nimimerkkien takana ole Sama Jantteri.. ;P

.. Voisin lyödä siitä jopa Vetoa.. Mutta Summan pitäisi olla sellainen, että Kyseiset Jantterit suostuvat paljastamaan (33,3% Osuudella Vedosta.. ;D) HenkTietonsa sinulle, sekä tarvittavat Todisteet esim. "TeleTiedot" jne.. ;P

.. Olen 99,99999999999%:sesti varma siitä, ettei noiden nimimerkkien takana ole Sama Jantteri.. ;P

.. Voisin lyödä siitä jopa Vetoa.. Mutta Summan pitäisi olla sellainen, että Kyseiset Jantterit suostuvat paljastamaan (33,3% Osuudella Vedosta.. ;D) HenkTietonsa sinulle, sekä tarvittavat Todisteet esim. "TeleTiedot" jne.. ;P

.. Minun osuuttani voidaan tarvittaessa neuvotella pienemmäksikin.. Tietyin ehdoin.. ;D

"olet väärässä."

Ei kiinnosta väitellä.
        Mutta tiedä tämä: mulla ei ainakaan ole psyyke missään epätasapainossa.
        Enkä todellakaan ole narsisti. Päin vastoin. Olen toistuvasti elämäni aikana uhrannut oman mahdollisuuteni onneen ihan vaan sen vuoksi jotta muilla olisi siihen ainakin mahdollisuus.

• trollikka

"olet väärässä."

No nyt meni ihan hebreaksi ainakin mun ymmärtää... toi psygologian ja kasvatustieteen sekamelskainen tieto-osuus... ainakin munsta siinä tulee ristiriitaisuus esiin... no, kun en ymmärrä niin en ymmärrä...

Mutt älä lyö vetoa mistään t. kenestäkään; tämän palstan kirjoittajista... näistä nyt ei kukaan ole ilmeisesti sitä mitä esittävät olevansa!
        Ainakin pari modea on joukossa ja ilmeisesti muutamalla eri nikkelläkin....

Pitäisiköhän minunkin ottaa jotain rauhoittavaa... nuha/yskänlääkettä? Nämä epäluulot kun ovat tarttuvia kuin flunssavirukset; ja kohta taas kaikki ovat räkätaudissa... pärskien ympäriinsä!

Nordin Reino - antaudun
        https://www.youtube.com/watch?v=2gJ-YH4Nizg&list=RD2gJ-YH4Nizg&start_radio=1

• trollikka kirjoitti:

No nyt meni ihan hebreaksi ainakin mun ymmärtää... toi psygologian ja kasvatustieteen sekamelskainen tieto-osuus... ainakin munsta siinä tulee ristiriitaisuus esiin... no, kun en ymmärrä niin en ymmärrä...

Mutt älä lyö vetoa mistään t. kenestäkään; tämän palstan kirjoittajista... näistä nyt ei kukaan ole ilmeisesti sitä mitä esittävät olevansa!

Pitäisiköhän minunkin ottaa jotain rauhoittavaa... nuha/yskänlääkettä? Nämä epäluulot kun ovat tarttuvia kuin flunssavirukset; ja kohta taas kaikki ovat räkätaudissa... pärskien ympäriinsä!

Nordin Reino - antaudun

"... näistä nyt ei kukaan ole ilmeisesti sitä mitä esittävät olevansa!"
        Mutta sinäkö olet?

• trollikka kirjoitti:

Nordin Reino - antaudun

.. TieränTierän, että RautaLangalle olisi varpisti tarvetta VaiksKuinkPal.. Yhdessä jos toisessa asiassa, mutta onko siinä järkeä, että sitä Taivuttelee taas KiloMetriKaupalla.. Varsinkaan, kun näistäkin asioista ollaan palstalla jauhettu sen Miljuuna Kertaa.. Ja tullaan jauhamaan.. ;P

.. Mä en perusta mielipidettäni mihinkään PseudoTieteellisiin juttuihin, enkä Marsujen.. SeliSelityksiin, SumuSumutuksiin ja HämärHämärtämisiin (Jos ei aina, niin ainaskin lähes aina PseudoTiede on just jonkin sortin "MarsuTiedettä".. ;D) jne.. ;P

.. ItsestäänSelvää on, että sen Luotettavampi TutkimusTuotos, mitä riippumattomampi, selkeämpi ja toistettavampi jne.. Olkoot kyse sitten Empiirisestä tai mistä tahansa TutkimusTuotoksesta.. ;P

Minä olin lyömässä vetoa Vain Siitä, ettei noiden kahden nimimerkin takana ole Yksi ja Sama Henkilö, enkä mistään muusta.. Ja Olen edelleen valmis Lyömään siitä vetoa.. Eivät "tuoksu" edes samalta.. Eikä "kuulosta" jne.. Ihan Kaikista ei voi sanoa samaa, mutta se voi johtua monestakin syystä.. Esim. Oikeasti SamanKaltaisuudesta ja/tai Harmittomasta/Tarkoituksettomasta KopioKissamaisuudesta ja/tai Marsumaisesta KameLeontti KopioKissamaisuudesta jne.. jne.. ;P

" näistä nyt ei kukaan ole ilmeisesti sitä mitä esittävät olevansa!"

.. Jeps.. Näitä ja Oikeasti Tupla/MoniNikkeilijöitäkin varmasti joukosta löytyy, mutta paha mennä sanomaan, että kuinka paljon ja ketkä (Kaikkea puskakommentointia en laske tuohon, eli riippuu ihan intresseistä/agendasta).. Mut.. Tuo väite tuollaisenaan on kyllä ihan Varpisti PuutaHeinää, sekä Tyhmistelyä jne.. ;P

.. Nämä varmaan Näistä.. Kai.. ;D

.. TieränTierän, että RautaLangalle olisi varpisti tarvetta VaiksKuinkPal.. Yhdessä jos toisessa asiassa, mutta onko siinä järkeä, että sitä Taivuttelee taas KiloMetriKaupalla.. Varsinkaan, kun näistäkin asioista ollaan palstalla jauhettu sen Miljuuna Kertaa.. Ja tullaan jauhamaan.. ;P

.. Mä en perusta mielipidettäni mihinkään PseudoTieteellisiin juttuihin, enkä Marsujen.. SeliSelityksiin, SumuSumutuksiin ja HämärHämärtämisiin (Jos ei aina, niin ainaskin lähes aina PseudoTiede on just jonkin sortin "MarsuTiedettä".. ;D) jne.. ;P

.. ItsestäänSelvää on, että sen Luotettavampi TutkimusTuotos, mitä riippumattomampi, selkeämpi ja toistettavampi jne.. Olkoot kyse sitten Empiirisestä tai mistä tahansa TutkimusTuotoksesta.. ;P

Minä olin lyömässä vetoa Vain Siitä, ettei noiden kahden nimimerkin takana ole Yksi ja Sama Henkilö, enkä mistään muusta.. Ja Olen edelleen valmis Lyömään siitä vetoa.. Eivät "tuoksu" edes samalta.. Eikä "kuulosta" jne.. Ihan Kaikista ei voi sanoa samaa, mutta se voi johtua monestakin syystä.. Esim. Oikeasti SamanKaltaisuudesta ja/tai Harmittomasta/Tarkoituksettomasta KopioKissamaisuudesta ja/tai Marsumaisesta KameLeontti KopioKissamaisuudesta jne.. jne.. ;P

" näistä nyt ei kukaan ole ilmeisesti sitä mitä esittävät olevansa!"

.. Jeps.. Näitä ja Oikeasti Tupla/MoniNikkeilijöitäkin varmasti joukosta löytyy, mutta paha mennä sanomaan, että kuinka paljon ja ketkä (Kaikkea puskakommentointia en laske tuohon, eli riippuu ihan intresseistä/agendasta).. Mut.. Tuo väite tuollaisenaan on kyllä ihan Varpisti PuutaHeinää, sekä Tyhmistelyä jne.. ;P

.. Nämä varmaan Näistä.. Kai.. ;D

Riippumatta siitä tunnenko sua irl vaiko en, olet aivan taatusti ollut nuorempana juuri sellainen sinisilmä joka on aina antanut itse kaiken ja antautunut toiselle täysillä, mutta aina joutunut lopulta pettymään. Nykyään syytät sitä itseäsi kun olit niin "tyhmä" - ja haluat varoittaa muita sinisilmiä etteivät he joutuisi kokemaan samaa kuin sinä olet kokenut.

Miten päin tahansa asiaa käänteleekin, sun ei pitäisi syyttää itseäsi, koska ei ollut sun vika että et saanut samanlaista rakkautta mitä annoit jollekin toiselle. Et voinut mitenkään tietää miten kaikki tulisi menemään!

Ehkä sä vaan olit heidän mielestään liian syvällinen, liian herkkä, ehkä jopa liian täydellinen? Ja se saattoi saada heidät tuntemaan itsensä huonommaksi mitä oikeasti olivat? Sellainen on pelottavaa. Pelko saa ihmiset käyttäytymään tavalla, joka ei ole heille tavanomaista verrattuna pelottomaan mielentilaan.

Tai ehkä he (myös?) lakkasivat ajan myötä vain ymmärtämästä sua, koska koit asiat liian paljon eri tavoin kuin he, koska eivät olleet yhtä herkkiä ja syvällisiä kuin sinä.

Koita antaa itsellesi anteeksi. Mun mielestä on tosi surullista joutua seuraamaan sivusta, kun noin taitava ihmistuntija kuin sinä, on katkeroitunut niin karvaaksi että sen voi maistaa valokuitujenkin välityksellä tänne saakka.

Riippumatta siitä tunnenko sua irl vaiko en, olet aivan taatusti ollut nuorempana juuri sellainen sinisilmä joka on aina antanut itse kaiken ja antautunut toiselle täysillä, mutta aina joutunut lopulta pettymään. Nykyään syytät sitä itseäsi kun olit niin "tyhmä" - ja haluat varoittaa muita sinisilmiä etteivät he joutuisi kokemaan samaa kuin sinä olet kokenut.

Miten päin tahansa asiaa käänteleekin, sun ei pitäisi syyttää itseäsi, koska ei ollut sun vika että et saanut samanlaista rakkautta mitä annoit jollekin toiselle. Et voinut mitenkään tietää miten kaikki tulisi menemään!

Ehkä sä vaan olit heidän mielestään liian syvällinen, liian herkkä, ehkä jopa liian täydellinen? Ja se saattoi saada heidät tuntemaan itsensä huonommaksi mitä oikeasti olivat? Sellainen on pelottavaa. Pelko saa ihmiset käyttäytymään tavalla, joka ei ole heille tavanomaista verrattuna pelottomaan mielentilaan.

Tai ehkä he (myös?) lakkasivat ajan myötä vain ymmärtämästä sua, koska koit asiat liian paljon eri tavoin kuin he, koska eivät olleet yhtä herkkiä ja syvällisiä kuin sinä.

Koita antaa itsellesi anteeksi. Mun mielestä on tosi surullista joutua seuraamaan sivusta, kun noin taitava ihmistuntija kuin sinä, on katkeroitunut niin karvaaksi että sen voi maistaa valokuitujenkin välityksellä tänne saakka.

1. Me ei tunneta. En ole Ikinä (Siis Koskaan.. ;D) Asunut Stadissa, jos joitakin YöpyMisiä ei lasketa "Asumiseksi".. ;P

2. Lue kohta 1 ja yritä viimeinkin parantua tästä Harhaluulostasi Täydellisesti.. ;P

3. Se ei ole "Ennustamista"/"Näkemistä" tms., jos/kun toinen on (Useampaankin) kertaan kertonut asioita/asioista.. Suoraan ja/tai EpäSuoraan.. Se on Vain Ennalta Sanottujen asioiden Luettelemista.. ;D

4. En jaksa lähteä korjaamaan analyysiasi/mielikuvaasi/olettamuksiasi asioista, enkä näe muutenkaan syytä lähteä puimaan näitä asioita kanssasi.. ;P

5. Realismi ei ole KyyniSyyttä, eikä Katkeruutta tjms.. Eikä Myöskään Aiheellinen ja Totuudellinen Kritiikki jne.. ;P

1. Me ei tunneta. En ole Ikinä (Siis Koskaan.. ;D) Asunut Stadissa, jos joitakin YöpyMisiä ei lasketa "Asumiseksi".. ;P

2. Lue kohta 1 ja yritä viimeinkin parantua tästä Harhaluulostasi Täydellisesti.. ;P

3. Se ei ole "Ennustamista"/"Näkemistä" tms., jos/kun toinen on (Useampaankin) kertaan kertonut asioita/asioista.. Suoraan ja/tai EpäSuoraan.. Se on Vain Ennalta Sanottujen asioiden Luettelemista.. ;D

4. En jaksa lähteä korjaamaan analyysiasi/mielikuvaasi/olettamuksiasi asioista, enkä näe muutenkaan syytä lähteä puimaan näitä asioita kanssasi.. ;P

5. Realismi ei ole KyyniSyyttä, eikä Katkeruutta tjms.. Eikä Myöskään Aiheellinen ja Totuudellinen Kritiikki jne.. ;P

1. "Riippumatta siitä tunnenko sua irl VAIKO EN ..."

2. "Riippumatta siitä tunnenko sua irl VAIKO EN ..."

3. Putosin kärryiltä.

4. Ei tarvitsekaan, koska tiedän olevani ainakin oikeilla jäljillä riippumatta siitä mitä sanot.

5. Voiko mikään tai kukaan enää satuttaa sua?

• "5. Voiko mikään tai kukaan enää satuttaa sua?"

.. Olet Selvästi Väärillä Jäljillä ja Erehdyt Pahemman Kerran LajiTyypistä.. Kuten jo Aiemmin sanoin.. Se mikä on Veres, niin se on.. Ja mikä ei ole, niin se Ei Ole.. ;P

"5. Voiko mikään tai kukaan enää satuttaa sua?"

.. Olet Selvästi Väärillä Jäljillä ja Erehdyt Pahemman Kerran LajiTyypistä.. Kuten jo Aiemmin sanoin.. Se mikä on Veres, niin se on.. Ja mikä ei ole, niin se Ei Ole.. ;P

.. Jos ja Kun jätän vastaamatta Kaivelu, Stalkkerointi jne..jne.. Viesteihin.. Niin ei kantsi vetää niistä mitään sen Suurempia JohtoPäätöksiä.. Paitsi jos haluaa Vaeltaa Soisessa Metikossa.. ;D

.. Ei varmaan tarvitse perustella, miksi ei ole Välttis Järkevää osallistua sellaisten Yksilöihin "peleihin"/"leikkeihin", jotka sellaista harrastaa.. ;P

.. Jos ja Kun jätän vastaamatta Kaivelu, Stalkkerointi jne..jne.. Viesteihin.. Niin ei kantsi vetää niistä mitään sen Suurempia JohtoPäätöksiä.. Paitsi jos haluaa Vaeltaa Soisessa Metikossa.. ;D

.. Ei varmaan tarvitse perustella, miksi ei ole Välttis Järkevää osallistua sellaisten Yksilöihin "peleihin"/"leikkeihin", jotka sellaista harrastaa.. ;P

Ei olis hyvä mennä vihaisena nukkumaan. Purkaa kaikki paska tänne vaan mitä purettavissa on.

• dfjgbldhsllksdf

Palstamäki NuuskaMuikkusen kimpussa.

• dfjgbldhsllksdf kirjoitti:

Palstamäki NuuskaMuikkusen kimpussa.

Nuuska; ".. Olen 99,99999999999%:sesti varma siitä, ettei noiden nimimerkkien takana ole Sama Jantteri.. ;P"

Tohon vielä 0,00000000001 niin ollaan jo aika lähellä totuutta.

• fgggdkhlöföä
        MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:

Nuuska; ".. Olen 99,99999999999%:sesti varma siitä, ettei noiden nimimerkkien takana ole Sama Jantteri.. ;P"

Tohon vielä 0,00000000001 niin ollaan jo aika lähellä totuutta.

Nuuska ei huomaa kusetusta.

• fgggdkhlöföä kirjoitti:

Nuuska ei huomaa kusetusta.

Älä sit vaan kerro sille, jooko? ;)

• rpoueuoiyå

Älä sit vaan kerro sille, jooko? ;)

Muut huomaavat vaikka kuinka yrität kirjoitustyyliä muuttaa pertsa.

• rpoueuoiyå kirjoitti:

Muut huomaavat vaikka kuinka yrität kirjoitustyyliä muuttaa pertsa.

Voitaisko tehdä joku diili? Mitä haluat minulta vastineeksi siitä että tämä keskustelu pysyy jatkossakin ainoastaan meidän välisenä? Nuuska ei saa tietää että olen pertsa...

Hyssssssss :

• rpyoeuer

Voitaisko tehdä joku diili? Mitä haluat minulta vastineeksi siitä että tämä keskustelu pysyy jatkossakin ainoastaan meidän välisenä? Nuuska ei saa tietää että olen pertsa...

Hyssssssss :

Tuohan ei auta, että leikiksi lyöt.
        Katsotaan sanoi tohtori.

• rpyoupoipuio

Hyssssssss :

Pertsaaaaaaa mitähän se vastine olisi. Hyssyssyshyssssssss.

• rpyoupoipuio kirjoitti:

Pertsaaaaaaa mitähän se vastine olisi. Hyssyssyshyssssssss.

Arvoisa dfjgbldhsllksdf/fgggdkhlöföä/rpoueuoiyå/rpyoeuer/rpyoupoipuio; mitä ehdotat?

• pieyipeåyyyyyy

Arvoisa dfjgbldhsllksdf/fgggdkhlöföä/rpoueuoiyå/rpyoeuer/rpyoupoipuio; mitä ehdotat?

Myyntimies ehdottaa diiliä. Mitä sinä ehdotat Muikulle.

• pwrruyyyyyyyyyyyyaåu

pertsaaaaa nukkumaann sa nooo uniukko.

• preiiyåewruiiåpi

"Arvoisa", "diiliä", "meidän välisenä". Hahah. Busted. Mitä haluat NuuskaMuikkusesta.

• pieyipeåyyyyyy kirjoitti:

Myyntimies ehdottaa diiliä. Mitä sinä ehdotat Muikulle.

??
        Oliko toi kysymys?

• pwrruyyyyyyyyyyyyaåu kirjoitti:

pertsaaaaa nukkumaann sa nooo uniukko.

Joo nukkumaan vois mennäki.

• preoyoååååååååou

Pitäisikö välillä käyttää v-sanaa? Käytät sitä usein näppärästi MJTMH.

• perouywyuypåu

Asiallista. Oletko hämääntynyt. V-sana käy sulle hyvin.

• perouywyuypåu kirjoitti:

Asiallista. Oletko hämääntynyt. V-sana käy sulle hyvin.

Alkaa chatti mennä aika oudoks.

• porewyyyyråååååååååu

??
        Oliko toi kysymys?

Nuuska pitää naisista.

• pwoeruqyyuyå

Alkaa chatti mennä aika oudoks.

Silloin mjtmh on mentävä nukkumaan.

• porewyyyyråååååååååu kirjoitti:

Nuuska pitää naisista.

Sama täällä.
        On sentään jokin asia mikä meitä yhdistää.

• pwrouyyåppppppp

Sama täällä.
        On sentään jokin asia mikä meitä yhdistää.

Miksi roikut Nuuskassa pertsa. Yrität iskeä sitä.

• pwrouyyåppppppp kirjoitti:

Miksi roikut Nuuskassa pertsa. Yrität iskeä sitä.

Aika johdattelevia kysymyksiä tulee tänä iltana.

• Pikku--myy
      • trollikka

Hyvä yritys vedättää... ja mun piikkiini tietenkin. Niistä se nenäs, räkänokka ilkikurinen kakara.
        Hyvin sä olet kuitenkin palstaa lukenut, pitää myöntää; kun osasit trollaus nikkenkin valita.
        Aretha Frankling... lisäksi osasit valita laulajan, josta minäkin pidän.
        Kiitos tästäkin (vaikka negatiivisest) huomion osoituksesta, hahmoani kohtaan.

• Pikku--myy

Hei trollikka, en ole se miksi luulet .
        Mulla on ollut taukoo ja tämä on vanha nimimerkki vuosien takaa.
        En ole kylläkään mikään matkija hah...
        Ihan ehta pikkumyy tällä lymyää :)
        Kiva kuulla että sulla on sama music maku jes !

• .. No Moi.. Ootko pyörinyt täällä muilla nimimerkeillä?.. Jotain tuttua tuossa tekstin "soinnussa" on.. ;P

.. Ei huono Veisu&Sanoma Ollenkaan.. ;P

James TW - Say Love (Lyrics) ♪
        https://www.youtube.com/watch?v=Ly4WqXGW5r4

.. Moni vaan Lausuu (Useimmiten) nuo sanat VäärinPerustein.. TieToisesti ja/tai TietäMättöMyyttään.. Syystä, jos Toisesta.. ;P

• Pikku--myy

Iltaa, en ole pyörinyt ollenkaan moneen vuoteen. Ajattelin tulla katsastamaan ketä tuttuja täällä vielä pyörii...
        Sinun tyyli on sama , mutta hiukan muuttunut itsevarmemmaksi hauskasti kirjoittelet 😁👍👀
        Mukavaa illan jatkoa!:P

• Pikku--myy kirjoitti:

Iltaa, en ole pyörinyt ollenkaan moneen vuoteen. Ajattelin tulla katsastamaan ketä tuttuja täällä vielä pyörii...
        Sinun tyyli on sama , mutta hiukan muuttunut itsevarmemmaksi hauskasti kirjoittelet 😁👍👀
        Mukavaa illan jatkoa!:P

.. Meinas mennä taas ohi, kun viesti ei näkynyt SaapuneetViestit Ilmoittimessa.. ;D.. Mahdatko sekoittaa mut johonkin toiseen?.. Mun aikana täällä ei ole tainnut pyöriä ketään, joka olisi käyttänyt ns. Vakkarina ja pelkästään PikkuMyy nimimerkkiä.. Mut.. Voi hyvin olla, etten vaan muista.. ;P

Hieman kyllä epäilyttää siltäkin osin, kun mainitsit, ettet ole pyörinyt täällä "moneen vuoteen".. Se voi olla, etten ole silloin vielä edes pyörinyt täällä.. Kun Mun PalstaNeitsyyden menetyksestä ei nyt niin kovin montaa vuotta ole.. ;P

Ihan hetken kirjoittelin random rekkaamattomilla, sitten hetken vakkari rekkaamattomana (vai olikohan se nimimerkki rekattuna.. *muistelee*.. No oli miten oli.. ;D), sitten hieman pidempään tätä aikaisemmalla rekatulla nimimerkillä.. Ja sitten.. Niin Noh, Tällä.. ;D

.. Ei sun ole pakko avata asiaa sen enempää ja/tai jatkaa keskustelua kyseisen aiheen tiimoilta.. Kunhan nyt vain mainitsin, että voi hyvin olla, että sekoitat mut johonkin muuhun.. ;P

.. Mukavaa IllanJatkoa myös Sinne.. =)

• JoeDolan
    • Jeesus_

Pelastan.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      197
      5998
    2. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      144
      2827
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      44
      2297
    4. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      93
      2049
    5. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      238
      2011
    6. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      229
      1395
    7. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      77
      1362
    8. Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin

Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa
      Maailman menoa
      288
      1333
    9. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      13
      1297
    10. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      6
      1226
    Aihe