jos miehesi on pomo

pomotpettää

.. niin luultavasti työntekijänainen on haarukat auki ja teille tulee ero, koska miehesi ei tarvitse ajatella muuta ja nainen ajattelee kaikkea mitä muuta teillä on ja haluaa sen itselleen kuin eräskin aila.

11

581

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LiikaaMenetettävää

      Ollaan oltu mieheni kanssa 25v yhdessä enkä ainakaan koskaan ole häntä pettämisestä epäillyt.
      Eikä sillä etteikö niitä tarjokkaita ole ollut, mutta onneksi hän ei ole mikään tahdoton vässykkä, jonka kuka tahansa vie mennessään.
      Vaikka joku olisi "haarukka auki" niin mies itse tekee päätöksen, pettääkö vai ei, puolisoaan.

    • Aivan

      Juuri noinhan se menee. Vässykkä ressukkamies vain lankeaa jokaiseen haaraan. Ei kunnioitettava mies, yleistäminen on aina turhaa.

      • väsyvaimo

        Ei ne mitään väsdyköitä, vaan komeita ja varakkaita kaikkien tavoittelemia miehiä. Houkutukset on suuret ja tarjontaa enemmän kuin kylliksi. Kenen rakkaus uppoaa sillä aikaa kun vaimo väsyy kuten muissakin liitoissa ja tulee tarjouksia joista ei voi kieltäytyä. Pitäisi olla ylivoimainen nainen tuntematonta vaaraa vastaan. Huonosto käy, jollei mies arvosta perhettään ja ymmärrä miten tärkeä se on kaikesta tylsyydestään huolimatta elämän merkityksenä.


      • selkärankaalöytyy

        Olen samaa mieltä, mua on monesti yritetty iskeä avoliittoni aikana, monta kertaa olisi ollut mahdollisuus pettää mutta ei musta sellaiseen ole, yksi nainen riittää ja kunnioitan häntä äitinä ja kumppanina.


    • 7470

      Työ- ja seurustelusuhteen sekoittaminen oli ehdottomasti ajatusmaailmani ulkopuolella!

      Kun siirryin tuotantopäälliköksi yritykseen jossa valmistuspuolella työskenteli yli 100 naista niin minua varoitettiin heti alkuun, että siitä joukosta löytyy useampiakin jotka ovat valmiita "yhteistoimintaan" henkilökohtaisten etujensa saavuttamiseksi.

      Toisessa tahtävässäni alaisuudessani oli 7 naista kolmen alueen toimihenkilötehtävissä .
      Joukossa oli muutama joden kanssa puuhailu olisi saattanut olla mielenkiintoista ilman työyhteyttä.
      Tässä kävi kuitenkin niin, että aktiivisin, 4-kymppinen, hyvän näköinen leskirouva loukkaantui näkyvästi koska olin vastuualueen ainoa mies joka ei taputellut hänen ahteriaan. Yhden hepun kanssa oli useamman kuukauden seksisuhde mutta ko. henkilöt olivat sentään eri osastoilla.

      "Vaarallisempia" tilanteita on ollut sekä firman, että ulkopuolisten järjestäjien koulutustilaisuuksissa.
      "Karvaa hipoen" selvisin niistäkin.

      • väsyvaimo

        Kiitos ;)


      • 7470

        Lienenkö vanhanaikainen? Luottamus velvoittaa!
        Tuo oli itsestään selvää! Vaimoni ei koskaan ilmeellään, äänensävyllään eikä tietenkään sanoillaan osittanut epäilevänsä uskollisuuttani. Ei tuollaista luottamusta voi pettää.

        Ensimmäisten kahden avioliittovuoden aikana olin viikon jaksoissa yhteensä noin 6kk erilaisissa kurssikeskuksissa oppimassa uusia metkuja. Samoilla kursseilla oli naisia mutta he olivat vähemmistössä.
        Toisaalta, samoissa keskuksissa oli pelkkiä naisten koulutustilaisuuksia ja lienee luonnollista, että yhteispeliäkin syntyi.
        Minun suuntaani oli muutamia lähestymistapauksia mutta niitä ei voi väittää ahdisteluiksi.
        Minulle ei ollut haku päällä.

        12 vuotta olin viikot puutteen torjunnassa muualla. Muutama vaimoni tuttava ilkeili väittäen, että minulla on nainen työpaikkakunnallani. Ei mennyt läpi.

        Nyt, 74 vuotisena voin tyytyväisenä katsoa taaksepäin menneitä vuosia tässäkin suhteessa.
        Olin poikamiehenä juoksuni juossut.


    • täsvainäin

      Niinpä. Nämä naiset pillut pulleina nyyhkivät viestiä miehen mediaan "teet elämästäni helvetin", ja odottavat saalistaan, joka jo varma on. Sitten yltäkylläisyydessä elämänsä loppuun elävät kuivakkaina sen saatuaan. Miehen mieleen islostuttena "nyt katsottava eteenpäin". Vaan mitä näkevät on oma kuolema, joka tuli sisään pyytämättä. Ja he tässä pelissä rikotut miettivät hekin elämänsä loppuun saakka "miksi kävi näin" ja hauraina toisiaan yrittävt hajonneen seassa etsiä. Hävetköön ne naiset, jotka sanovat tätä rakkaudeksi, vaikka elämän tärkeimmät he oikeasti tuhosivat.

    • 8745632

      Ei se ole mies eikä mikään joka naisia kaataa. Vaan se on miesten mies joka pystyy yhden naisen pitämään tyytyväisenä vuosikymmeniä.

    • Mirjaana

      Kyllä se näin meni. Työpaikalla alkoi miehelläni suhde, ja hän iso pomo siellä. Nainen tarjosi seksisuhdetta, ilman mitään vaatimuksia. Siitä se salasuhde sitten alkoi, lapsikin syntyi ennen kuin vaimona sain tietää. No voihan nainen aina e-pillerinsä unohtaa, ja nyt on sitten uusi alku uusperheessä ja kolmen pienen lapsen isänä 57 vuotiaana :)

    • kaima

      ja tuula

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1412
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1285
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1072
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe