Hakeeko joku nainen ihan vaan seksiseuraa?

Seksi.vaan.kivaa

Netti on täynnä nettideittaulusivustoja joista hyvin suuri osa on täysin feikkejä rahastussivuja, muissa on suurin osa profiileista ja mätseistä feikkejä ja sitten on osa iskuri ym. tyylisiä, joissa naiset hakee maksavaa asiakasta. Hakeeko joku tätä aluetta seuraavista naisista ihan vaan rehellistä yhden kerran tai vakipanoseuraa ilman jotain Johnny Depp, David Beckham vaateita?

5

333

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sexonthebeach

Tottakai hakee ja on oikeutettu myös saamaan siitä rahallisen korvauksen. Vain tyhmä nainen antaa itsestään mitään ilmaiseksi.
      Nainen saa tyydytyksen takuuvarmasti omin toimin kuin jonkun satunnaisen tumpelon kanssa.

• Toyboyok

Täytyy olla naisena samaa mieltä. Tulisipa maksullinen seksi suomessa lailliseksi. Minun tekee mieli ehkä 2-3 kertaa vuodessa mutta silloin sitäkin enemmän. Ostaisin mielelläni muutamaksi tunniksi komeaa seuraa ja työnkuva sovittuna. Laillistettu seksin ammattilainen. Minulle kun on ihan sama puhuuko ne samat valheet ilmainen vai maksullinen mies. Haluan ostaa mieluummin laatua kuin hankkia itselleni ongelmia ja tuhlaan aikaani johonkin tumpeloon joka luultavasti vielä juoruilee. Seuralaispalvelukin olisi asiallinen. Mitä kauemmin on sinkkuna sitä vastenmielisemmältä maksuton seksi miehen kanssa tuntuu ja alentavalta.

• sexonthebeach
        Toyboyok kirjoitti:

Täytyy olla naisena samaa mieltä. Tulisipa maksullinen seksi suomessa lailliseksi. Minun tekee mieli ehkä 2-3 kertaa vuodessa mutta silloin sitäkin enemmän. Ostaisin mielelläni muutamaksi tunniksi komeaa seuraa ja työnkuva sovittuna. Laillistettu seksin ammattilainen. Minulle kun on ihan sama puhuuko ne samat valheet ilmainen vai maksullinen mies. Haluan ostaa mieluummin laatua kuin hankkia itselleni ongelmia ja tuhlaan aikaani johonkin tumpeloon joka luultavasti vielä juoruilee. Seuralaispalvelukin olisi asiallinen. Mitä kauemmin on sinkkuna sitä vastenmielisemmältä maksuton seksi miehen kanssa tuntuu ja alentavalta.

Juurikin noin on asia. Aiemmin pitkässä suhteessa seksi oli päivittäistä hyvää, mutta parin sinkkuvuoden jälkeen tarve on harvinaista. Seksiä kyllä saisi ja aivan ilmaiseksi, mutta siinähän on kyse miehen tarpeitten täyttämisestä ja en halua olla mikään irtopa(i)nos.
        Nämä puolitutut treffeille pyytäjät ovat seksin tarpeessa ja loukkaantuvat kuin uhmaikäiset, kun heidän nakkeli ei kelpaa. Olen ilmeisesti tyly nainen. Ilmeisesti joittenkin miesten mielestä sinkkunainen kaipaa juuri heidän seuraansa.

• dddlf
        Toyboyok kirjoitti:

Ette voisi siis nyt ostaa seksiä muutamaksi tunniksi 2-3 kertaa vuoden aikana koska seksin osto ei ole laillista?

• lökjgflkigh

(Netti)naiset on jo liian tyhmiä ostamaan seksiäkin. Ensin ne ei löydä kunnollista miestä, sitten ne pettyy ja lopulta ne ei saa edes seksiä maksullisiltakaan kun ne ei löydä niitä. Saamatonta porukkaa on kyllä naiset. Ennemmin ottaisin komean miehen kun tuollaisen surkean vetelys naisen, mutta en ala siihen hommaa kuitenkaan koska saan seksiä ihan naisilta sekä ilmaiseksi että rahallisesti oikein luksus kaunottarilta! :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      10
      1681
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      131
      1670
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      253
      1198
    4. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1078
    5. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      210
      1066
    6. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      955
    7. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      128
      939
    8. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      3
      887
    9. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      49
      868
    10. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      10
      865
    Aihe