Vihreä seinä

Vihreän seinän huljuva vihanta
liikkuva tuulessa
Näin korkealta

Yllämme sinitaivas
ja siihen piirretty valkoinen viiva

(hirn)

25

539

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mjoo

      Mulle aina toisinaan herää kysymys että mikä elämä on.

      Tänään tuo kysymys on vahvimmillaan.

      (Naurua)

      • Jos huippuälykäs ihminen kyselee itseltään vaikeita kysymyksiä, niin tulos on jo vastaus.

        Epätasapaino.

        Kaikki on kesken.

        (Hihitystä)


      • donnadonatello kirjoitti:

        Jos huippuälykäs ihminen kyselee itseltään vaikeita kysymyksiä, niin tulos on jo vastaus.

        Epätasapaino.

        Kaikki on kesken.

        (Hihitystä)

        Pyrkimysten ja tavoitteiden maksimi

        Mikä se on?

        (Hirn)


      • donnadonatello kirjoitti:

        Pyrkimysten ja tavoitteiden maksimi

        Mikä se on?

        (Hirn)

        Elämä on mennyt pieleen, muuten sitä ei olisi.

        Tietoisuus on häirötila.

        (Reps)


      • donnadonatello kirjoitti:

        Elämä on mennyt pieleen, muuten sitä ei olisi.

        Tietoisuus on häirötila.

        (Reps)

        Siis häiriötila.

        (Hihitystä)


      • donnadonatello kirjoitti:

        Siis häiriötila.

        (Hihitystä)

        Sonotsonot on sitä mieltä, että hän on argumentti.

        Case is closed.

        (Hirn)



      • donnadonatello kirjoitti:

        No

        Aina pitää heittää kehiin jotain lohduttavaa.

        https://www.youtube.com/watch?v=OvmMWiIt_nY

        (Hititystä)

        Myönnettäviä detaljeja

        Olen äärimmäisen turhaminen ihminen. Ostin Audin.

        Ja minkä vuoksi? No sen, että Rellussa (Tampereen lyseo) tehtiin jälleen historiaa.

        (Hihitystä)


      • donnadonatello kirjoitti:

        Myönnettäviä detaljeja

        Olen äärimmäisen turhaminen ihminen. Ostin Audin.

        Ja minkä vuoksi? No sen, että Rellussa (Tampereen lyseo) tehtiin jälleen historiaa.

        (Hihitystä)

        Turha mi en

        (Hirn)


      • mummuompeluseura

      • mummumatrikkeli

      • donnadonatello kirjoitti:

        Turha mi en

        (Hirn)

        Pispalan tyttäret

        Oikeasti ei voi muuta kuin ihmetellä.

        Itse en järin pidä seremoniallisuudesta, mutta...

        (Aplodeja)


      • donnadonatello kirjoitti:

        Pispalan tyttäret

        Oikeasti ei voi muuta kuin ihmetellä.

        Itse en järin pidä seremoniallisuudesta, mutta...

        (Aplodeja)

        Elämä toistaa itseään ilman ideaa määränpäästä.

        Jokaisessa sekvenssissä on jokin virhe.

        (Hirn)


      • greensleeves-

      • PispalanWPK-


      • Nazaretscam

    • Sonotsonot

      Minä Oon vain hoitaja, mutta minusta tää on hölömöä

    • wanderinsoul

      Pönttö reinkarnaatio?

    • Mitä olisimmikaan ilman niitä virheitä?

      Keskeneräisiä.

      (ihanaa Donsku kun olet palannut)

    • Jesh, tulit takas. 🙏😀

      • verdordeojos

    • Karvamies

      Tuo valkoinen viiva on pulunpaskaa jota on jälleen kerran ilmaantunut Karvamiehen GANT:in teetettämään Pakistanissa orjatyönä pikkutyttöjen verestäminsilmin sekä sormin ynnä kyynelehtivien silmien aikaansaatua pikkutakkia.

      Eheii... . Karvamies ei lannistu hän pukeutuu jatkossakin "miehekkäästi".

      • Karvamies

        Tuohonhan tuli virheellinen sanajärjestys. Ai ai sentään.


      • Karvamies

        Ai Ai on sitten Etelä-Amerikassa esiintyvä sormiapina l. Karvamies.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      97
      950
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      897
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      294
      781
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      139
      586
    10. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    Aihe