Vihreä seinä

Vihreän seinän huljuva vihanta
liikkuva tuulessa
Näin korkealta

Yllämme sinitaivas
ja siihen piirretty valkoinen viiva

(hirn)

25

539

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mjoo

      Mulle aina toisinaan herää kysymys että mikä elämä on.

      Tänään tuo kysymys on vahvimmillaan.

      (Naurua)

      • Jos huippuälykäs ihminen kyselee itseltään vaikeita kysymyksiä, niin tulos on jo vastaus.

        Epätasapaino.

        Kaikki on kesken.

        (Hihitystä)


      • donnadonatello kirjoitti:

        Jos huippuälykäs ihminen kyselee itseltään vaikeita kysymyksiä, niin tulos on jo vastaus.

        Epätasapaino.

        Kaikki on kesken.

        (Hihitystä)

        Pyrkimysten ja tavoitteiden maksimi

        Mikä se on?

        (Hirn)


      • donnadonatello kirjoitti:

        Pyrkimysten ja tavoitteiden maksimi

        Mikä se on?

        (Hirn)

        Elämä on mennyt pieleen, muuten sitä ei olisi.

        Tietoisuus on häirötila.

        (Reps)


      • donnadonatello kirjoitti:

        Elämä on mennyt pieleen, muuten sitä ei olisi.

        Tietoisuus on häirötila.

        (Reps)

        Siis häiriötila.

        (Hihitystä)


      • donnadonatello kirjoitti:

        Siis häiriötila.

        (Hihitystä)

        Sonotsonot on sitä mieltä, että hän on argumentti.

        Case is closed.

        (Hirn)



      • donnadonatello kirjoitti:

        No

        Aina pitää heittää kehiin jotain lohduttavaa.

        https://www.youtube.com/watch?v=OvmMWiIt_nY

        (Hititystä)

        Myönnettäviä detaljeja

        Olen äärimmäisen turhaminen ihminen. Ostin Audin.

        Ja minkä vuoksi? No sen, että Rellussa (Tampereen lyseo) tehtiin jälleen historiaa.

        (Hihitystä)


      • donnadonatello kirjoitti:

        Myönnettäviä detaljeja

        Olen äärimmäisen turhaminen ihminen. Ostin Audin.

        Ja minkä vuoksi? No sen, että Rellussa (Tampereen lyseo) tehtiin jälleen historiaa.

        (Hihitystä)

        Turha mi en

        (Hirn)


      • mummuompeluseura

      • mummumatrikkeli

      • donnadonatello kirjoitti:

        Turha mi en

        (Hirn)

        Pispalan tyttäret

        Oikeasti ei voi muuta kuin ihmetellä.

        Itse en järin pidä seremoniallisuudesta, mutta...

        (Aplodeja)


      • donnadonatello kirjoitti:

        Pispalan tyttäret

        Oikeasti ei voi muuta kuin ihmetellä.

        Itse en järin pidä seremoniallisuudesta, mutta...

        (Aplodeja)

        Elämä toistaa itseään ilman ideaa määränpäästä.

        Jokaisessa sekvenssissä on jokin virhe.

        (Hirn)


      • greensleeves-

      • PispalanWPK-


      • Nazaretscam

    • Sonotsonot

      Minä Oon vain hoitaja, mutta minusta tää on hölömöä

    • wanderinsoul

      Pönttö reinkarnaatio?

    • Mitä olisimmikaan ilman niitä virheitä?

      Keskeneräisiä.

      (ihanaa Donsku kun olet palannut)

    • Jesh, tulit takas. 🙏😀

      • verdordeojos

    • Karvamies

      Tuo valkoinen viiva on pulunpaskaa jota on jälleen kerran ilmaantunut Karvamiehen GANT:in teetettämään Pakistanissa orjatyönä pikkutyttöjen verestäminsilmin sekä sormin ynnä kyynelehtivien silmien aikaansaatua pikkutakkia.

      Eheii... . Karvamies ei lannistu hän pukeutuu jatkossakin "miehekkäästi".

      • Karvamies

        Tuohonhan tuli virheellinen sanajärjestys. Ai ai sentään.


      • Karvamies

        Ai Ai on sitten Etelä-Amerikassa esiintyvä sormiapina l. Karvamies.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1087
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      860
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      825
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      68
      559
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Jos saisit olla

      Kaivattusi kanssa päivän niin mitä tekisit?
      Ikävä
      50
      463
    Aihe