Olen 19v. juuri kaksoistutkinnosta valmistunut. Valmistuin ammattiin huhtikuussa ja olen sen jälkeen tehnyt päivittäin töitä (ma-pe). Nyt kesäkuun aikana haluaisin pitää muutaman viikon lomaa ja parin viikon päästä hakea töitä (olen alalla jossa töitä riittää), mutta vanhempani painostavat jo töihin. Onko väärin pitää vähän lomaa? Kunnon lomaa ei ole ollut pitkiin aikoihin, viime kesänä olin töissä koko kesän.
Onko väärin pitää vähän lomaa?!
1
146
Vastaukset
- HetiDuuniin
Ei mikään vääryys vaan iso hölmöys. Heti vaan hommiin. Kiinni kuin sika limppuun. Kyllä niitä lomia sitten aikanansa tulet varmasti saamaan. Älä opettele laiskottelufilosofiaa. "Hoidan hommat huomenna. Joo.joo. Nyt relataan " . Ole liikkeellä ensimmäisten joukossa eturintamassa. Itsellensä ei kannata perustella lomailuansa sillä että olihan minä viime kesänä töissä. Se on oman oksan sahaamista. Mitä nopeammin pääset työhön ja rahansyrjään käsiksi on kyllä vaan paljon parempi oman itsesi kannalta. Liika löysäily kostautuu. Sen munauksen tein itsekin aikoinani. Viikot repsahtavat helposti kuukausiksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus64185Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va972327Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J611009Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?186880Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38871- 47864
- 34831
- 36796
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119785Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35782