Olen 19v. juuri kaksoistutkinnosta valmistunut. Valmistuin ammattiin huhtikuussa ja olen sen jälkeen tehnyt päivittäin töitä (ma-pe). Nyt kesäkuun aikana haluaisin pitää muutaman viikon lomaa ja parin viikon päästä hakea töitä (olen alalla jossa töitä riittää), mutta vanhempani painostavat jo töihin. Onko väärin pitää vähän lomaa? Kunnon lomaa ei ole ollut pitkiin aikoihin, viime kesänä olin töissä koko kesän.
Vastaukset 1
- HetiDuuniin
Ei mikään vääryys vaan iso hölmöys. Heti vaan hommiin. Kiinni kuin sika limppuun. Kyllä niitä lomia sitten aikanansa tulet varmasti saamaan. Älä opettele laiskottelufilosofiaa. "Hoidan hommat huomenna. Joo.joo. Nyt relataan " . Ole liikkeellä ensimmäisten joukossa eturintamassa. Itsellensä ei kannata perustella lomailuansa sillä että olihan minä viime kesänä töissä. Se on oman oksan sahaamista. Mitä nopeammin pääset työhön ja rahansyrjään käsiksi on kyllä vaan paljon parempi oman itsesi kannalta. Liika löysäily kostautuu. Sen munauksen tein itsekin aikoinani. Viikot repsahtavat helposti kuukausiksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???411907Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha7111299- 1001039
- 102908
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk88904- 66761
- 33652
Olinko yhden viestin arvoinen?
Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.69522Kuka om uusi kylän mies?
Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku13518- 78501